Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-15, 17:38   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Er det noen som gidder å gi meg et kjapt resymé? Ingeniøren var smart nok til å dra ut stikkontakta på tv-boksen da hun dro på ferie, men var likevel fullstendig overrasket over at episoden ikke var tatt opp.

Greys er det eneste jeg ser fast på på tv, og nå har jeg skjønt at det skjer dramatiske greier, så er litt nysgjerrig.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 18:56   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Ingen?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 18:57   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Fikk ikke sett jeg heller

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 19:03   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk ikke sett jeg heller

Da får vi håpe noen forbarmer seg over oss!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 19:05   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Jeg er en episode på forskudd, tør ikke fortelle, i tilfelle jeg blander hva som skjedde når. Dramatisk, ja. Det finnes episodebeskrivelser på abc.com, men pass på så du ikke leser for mye. :btdt:

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 19:35   #6
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Skal vi se, tror det var følgende (jeg misset de to episodene forut, så jeg tror det er noenlunde rett) i kortversjon:
Flykrasj midt i byen, et ungt par på første date var ute med småfly og han (piloten) fikk et illebefinnende) og hun overtok styrespaken og begrensset skadene, men noen skadde ble det.
Noe hjerneblødning g hukommelsestap inne i bildet her, men de fikk hverandre til slutt.
De som var med i den forrige flykrasjen (Meredith og hun pediateren bl.a) fikk veldige flashback og strevde har den dagen på joobb men fikset som alltid brasene.
Meredith hadde en tilleggsbelastnig, hun hadde prøvd å få tak i Derek, men fikk ikke tak i han. Hun satte en grense kl. etellerannet, hadde hun ikke hørt fra han da skulle hun etterlyse han.
Da klokken var slagen ringte det på døren hennes og det var masse blålys utenfor. Politiet kom på døren, og vi skal nok få vite i dag hva slags begredelig nyhet de har for henne.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 19:35   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg er en episode på forskudd, tør ikke fortelle, i tilfelle jeg blander hva som skjedde når. Dramatisk, ja. Det finnes episodebeskrivelser på abc.com, men pass på så du ikke leser for mye. :btdt:

Å, takk! http://abc.go.com/shows/greys-anatom...ne-flight-down

Ikke at jeg ble sånn veldig mye klokere, men da henger jeg litt med i kveld.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 19:37   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Skal vi se, tror det var følgende (jeg misset de to episodene forut, så jeg tror det er noenlunde rett) i kortversjon:
Flykrasj midt i byen, et ungt par på første date var ute med småfly og han (piloten) fikk et illebefinnende) og hun overtok styrespaken og begrensset skadene, men noen skadde ble det.
Noe hjerneblødning g hukommelsestap inne i bildet her, men de fikk hverandre til slutt.
De som var med i den forrige flykrasjen (Meredith og hun pediateren bl.a) fikk veldige flashback og strevde har den dagen på joobb men fikset som alltid brasene.
Meredith hadde en tilleggsbelastnig, hun hadde prøvd å få tak i Derek, men fikk ikke tak i han. Hun satte en grense kl. etellerannet, hadde hun ikke hørt fra han da skulle hun etterlyse han.
Da klokken var slagen ringte det på døren hennes og det var masse blålys utenfor. Politiet kom på døren, og vi skal nok få vite i dag hva slags begredelig nyhet de har for henne.

Det der var en bedre oppsummering enn ABC sin!

Men atte, slutten da?

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 20:13   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Siden det har stått i alle nyheter om hva som skal skje i dag er jeg i det minste forberedt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 20:19   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Jeg er glad jeg ikke svarte, for jeg ligger også en episode på forskudd på sumo, så jeg hr sett kveldens i går. Med høy puls det meste av episoden, fordi jeg ante på et vis hva som kom til å skje

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 20:20   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Ja, man må holde seg unna amerikanske medier om man ikke vil ha røpt noe. Jeg har sett alt nå, men jeg fikk dessverre røpet det som skjer fremover FØR jeg visste det, fordi jeg henger på amerikanske medier. Søren altså. Men men, da var jeg i det minste forberedt.
Lurer på om det er sendepause i USA nå eller om sesongen er slutt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 20:40   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Jeg har ikke sett eller hørt noe om hva som skjer, men jeg regner da med at Derek er dau på et eller annet vis. Noe annet skulle tatt seg ut med den avslutningen av forrige episode.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 20:52   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har ikke sett eller hørt noe om hva som skjer, men jeg regner da med at Derek er dau på et eller annet vis. Noe annet skulle tatt seg ut med den avslutningen av forrige episode.

Jeg har bare fått med meg at en av hovedpersonene kom til å forsvinne. Og jeg blir vel overrasket hvis det ikke er Mc Dreamy, ja

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 21:29   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Det har stått hva som skjer i alle norske medier også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 21:37   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det har stått hva som skjer i alle norske medier også.

Jojo, men det står ikke i overskriften, og jeg har (tydeligvis) et snev av viljestyrke :P

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 22:04   #16
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Å, nei og nei. Alt for spennende! Har ikke lest noe om hva som skjer...

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 23:12   #17
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Felte i alle fall noen tårer etter kveldens episode.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 23:22   #18
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Jeg var heldigvis mentalt forbered. Men læll!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 23:25   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 08:33   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjedde på Greys forrige tirsdag?

Det hjalp INGENTING å vere mentalt forberedt på denne.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no