Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Hvilket kamera bør Bauche kjøpe til mor?
Casio exilim ex-z1050 0 0%
Canon ixus 70 12 92,31%
Et helt annet! - spesifiser! 1 7,69%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 13. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 21:37   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Vi skal kjøpe digitalt kamera til min mor i julegave. Nå står vi igjen med to kandidater (men er åpne for andre forslag og altså) - Hvem har dere ville valgt - og hvorfor?

Casio Exilim ex-z1050

Canon Ixux 70

Eventuelt et helt annet?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:02   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Det råååsa!

  Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:02   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Jeg kjenner noen som har det ikkeråsa, og de er veldig fornøyde.

  Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:06   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Ixus. Rett og slett fordi jeg har veldig god erfaring og liker de kameraene.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:07   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Mamma'n får nok ikke den rosa utgaven altså - hun er veldig lite rosa i hele sin framtoning - men modellen da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:10   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Jeg ville ha gått for Canon, blant annet fordi det har norsk meny.

  Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:31   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Vi har akkurat Sony Cybershot W80. Virker veldig bra (uten at jeg har fått testet det noe særlig siden vi fikk det i går). Fikk det til en grei pris også kr. 1500,-.

Av de to hadde jeg sikkert valgt Canon Ixus'en. Rett og slett fordi det er et merke jeg har hørt godt om. Casio har jeg ingen erfaringer med....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:20   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Da har jeg kjøpt kamera! - Ble Ixus og hovedårsaken var pga at menyene var på norsk. (og at de ikke hadde casio på lager) - Casio hadde over 10 pixler, og da blir jeg skeptisk altså!

Vi har casio selv og er veldig fornøyd med det, men nå får mor Canon. Prisen var 1595 - helt ok det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 21:15   #9
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Canon. Kjøpte den til søsteren min nå for ett par uker siden. Den er virkelig lekker.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 09:54   #10
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Ixus-kameraene er jevnt over veldig bra, så det blir hun sikkert fonrøyd med!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 09:56   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

5år gammel tråd wix.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 09:56   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Fnis. Får håpe hun har fått julegaven sin nå da.

Selv om disse modellene trolig ikke fins lenger engang.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 10:00   #13
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Oj, den lå under "uleste innlegg" hos meg. Noen må ha trykket på pollen først da.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 13:01   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Jeg har veldig god erfaring med ixus.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 13:28   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 15:37   #16
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp ønskes! Valg av digitalt kompaktkamera!

Bra det ikke bare er meg hvertfall!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no