Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 09:40   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg tenker på om du gjør en eller flere rare ting, forsåvidt ting som tåler dagens lys altså, men som du ikke deler med andre så ofte eller profilerer veldig høyt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:42   #2
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg kan begynne. Jeg hører på korpsmusikk i bilen, særlig rundt 17. mai. Marsjer spilt av gode korps gjør meg nesten ekstatisk glad. Dette er en interesse mannen ikke deler med meg, han smiler oppgitt og litt stresset og trøster seg med at det er mest intenst nettopp i mai (men jeg holder på å påvirke ungene).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:42   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Haha har vi hatt en liknende tråd før?
Jeg teller bestandig trappetrinn.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:51   #4
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser kun peanøtter som er hele - har aldri spist en delt peanøtt i hele mitt liv.

Jeg er også livredd røde klesplagg, har hatt mareritt en gang i mitt liv da jeg drømte jeg fant ei rød bukse i klesskapet mitt :skrudd:

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:53   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Før jul hører jeg på Dolly Parton og Kenny Rogers juleplate i bilen for fulle mugger. Men bare når jeg er alene i bilen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:54   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser gjerne troika, og annen lagdelt sjokolade lag for lag: sjokoladetrekk, gele, marsipan og trøffel.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:00   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Før jul hører jeg på Dolly Parton og Kenny Rogers juleplate i bilen for fulle mugger. Men bare når jeg er alene i bilen.

Samme type særegenhet som jeg har, altså, bare med annen smak.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:02   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg kan begynne. Jeg hører på korpsmusikk i bilen, særlig rundt 17. mai. Marsjer spilt av gode korps gjør meg nesten ekstatisk glad. Dette er en interesse mannen ikke deler med meg, han smiler oppgitt og litt stresset og trøster seg med at det er mest intenst nettopp i mai (men jeg holder på å påvirke ungene).

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Før jul hører jeg på Dolly Parton og Kenny Rogers juleplate i bilen for fulle mugger. Men bare når jeg er alene i bilen.

Dere er jo helt gærne!

Jeg må gå symmetrisk når det er mønster på det jeg går på. For eksempel flisgulv - jeg må ha foten passe langt innpå fugekantene sånn at hver fot har trådd likt på fuger og fliser.

Når jeg jogger så teller jeg skritt. Opp til tohundre så starter jeg på nytt.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:03   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Haha har vi hatt en liknende tråd før?
Jeg teller bestandig trappetrinn.

Dette er ikke en særegenhet - dette er en feature. :har visst den også jeg:

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:03   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg har også bananas og Camomillas særegenhet, bare når det gjelder julemusikk og da spesielt ei juleplate av Hanne Krogh, men jeg har ikke tenkt på det som en spesiell særegenhet, bare det at jeg er så fanatisk julete av meg. Men kanskje DET er min særegenhet? Jeg er jo så julete at det grenser til kvalmt for noen.

Korpsmusikk på 17. mai er jo forresten et must.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:05   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.833
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg teller sprosser på vinduer, trappetrinn, ruter etc. Helt manisk og veldig ofte de samme samtidig. Dessuten trives jeg kun i hvite hus og må ha alt symmetrisk for å trives.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:07   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Før jul hører jeg på Dolly Parton og Kenny Rogers juleplate i bilen for fulle mugger. Men bare når jeg er alene i bilen.

.. eller alene hjemme..

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette er ikke en særegenhet - dette er en feature. :har visst den også jeg:

:har den jeg også:

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:09   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Dessuten: om jeg er alene hjemme og det skal vaskes, må det være Rammstein eller Korn eller Metallica på full guffe. Det blir definitivt mye renere - mye raskere - med litt agressiv musikk.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:27   #14
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg spiser aldri grønt godteri.
Jeg MÅ ha dorullen riktig vei, uansett hvor jeg er. Henger den feil så snur jeg den før jeg gjør det jeg skal.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:07   #15
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg liker å ha div flasker og krukker i skapet mitt på badet vendt slik at etikken vises og etter høyde Har en tendens til det samme i kjøleskapet og gjør det sånn automatisk. På dette bildet ser jeg at ikke alt er helt på topp. Da jeg begynte med det samme i garasjen sørget mannen for å sørge for litt uorden i symmetrien. Han plasserte div annerledes og rotet til for meg. Har prøvd å ikke se på det når jeg er i garasjen, men det plager meg kjenner jeg. Men jeg skal klare å beherske meg Får se på det som terapi.

En ting til. Når jeg er på et hotell det første jeg gjør å se under sengen om det er støvete

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 20-05-09 kl 21:29.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:14   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg synger kontonummer og kid-nummer i hodet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:19   #17
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synger kontonummer og kid-nummer i hodet.

Det samme gjør jeg. Jeg husker enda pappas gamle bank kontonummer da jeg på 70 tallet brukte å være med han.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:20   #18
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synger kontonummer og kid-nummer i hodet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:21   #19
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

Jeg stabler alltid varene organisert i handlevogna, og pent plassert på båndet i kassa med strekkoden ut må vite.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 11:27   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en "rar" tilbøyelighet eller særegenhet?

På treningessenteret må jeg telle hvor mange streket det er på de to lange runde greiene i talet, selv om jeg vet at det er 27 på den ene og 29 på den andre.
Jeg må også telle hvor mange skritt jeg kan "hoppe" mellom lyktestolper når jeg kjører bil. Alltid høyrefoten først.
Når jeg går eller jogger ute må jeg ha tre mål. Dvs et mål og to "delmål", også ser jeg hvor lang tid jeg bruker mellom hvert mål.

Osv osv

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no