Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 19:45   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Jeg vil gjerne få med meg en kvalitetskonsert i julestresstiden.
- Folk må kunne synge (andres unger som synger falskt utgår)
- Klisje-faktoren må være ned-tonet,
- ikke noe ex-melodi grand prix-idol-greier
- gjerne kirkekonsert
- helst korsang
- Sølvguttene kan godt vente til julaften

Men så kom jeg over denne:
Operaens sangsolister lager julefest! Velkjente toner skal føre deg tilbake til barndommens minner om stjerneteppe under mørkblå vinterhimmel, til gaver av gull, røkelse og myrra, til kirkeklokker, reinsdyrbjeller og lukter av sjelden kost. Programmet blir som et julekort fra solistene til publikum, med deres egne julefavoritter og selvfølgelig allsang.

Noen som har vært på denne?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:26   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Dersom du liker gamle tradisjonelle julesanger så får du de servert av folk som har stemme i det minste. Jeg er dødslei av julesangene, så jeg kunne aldri ha tenkt meg det.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:37   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Gå i konserthuset på Kristelig gymnasiums julekonsert den 17. eller 19. desember. Høy kvalitet, god variasjon, unge stemmer, og nydelig stemning!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:00   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Dersom du liker gamle tradisjonelle julesanger så får du de servert av folk som har stemme i det minste. Jeg er dødslei av julesangene, så jeg kunne aldri ha tenkt meg det.

'


Tradisjonelle julesanger?? Sier du at de ikke synger Last Christmas?? :skingrestemme:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:08   #5
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Jeg har et knalltips; julekonsert med Oslo fagottkor.

Både god korsang og masse humor og underholdning! Anbefales på det sterkeste!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:28   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

JA det anbefaler jeg også

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg har et knalltips; julekonsert med Oslo fagottkor.

Både god korsang og masse humor og underholdning! Anbefales på det sterkeste!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:29   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Enig med denne også

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Juleoratoriet!
Du finner garantert en bra oppsetning i Oslo.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:31   #8
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Jeg støtter forslaget om Juleoratoriet, og høyner med denne.
http://oslodomkor.no/?p=1829

Oslo Domkor er veldig bra, og deres eget sistevers-arrangement på "Deilig er Jorden" er noe av det vakreste jeg vet. :fryser på ryggen ved tanken:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 15:13   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

La Luna, den så fin ut ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 15:37   #10
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jul: Solistenes Julekonsert i Operaen. Bra?

Juleoratoriet med Ceciliaforeningen er fast førjulstradisjon. I år er det konsert 17 og 18 desember, som alltid i Frogner kirke.

Sitat:

På de to julekonsertene 17. og 18. desember kommer orkestermusikerne fra Oslo-Filharmonien. Solistene er i klasse med dem: Birgitte Christensen, Marianne E. Andersen, Vidar Hellkås og Yngve André Søberg.

http://www.ceciliaforeningen.no/index.html

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no