Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini - raskt og minst smertefullt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-22, 15:21   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg fikk 65G som er helt sykt siden jeg ikke har store pupper, bare lange men så lenge jeg fikk noe jeg både likte og følte satt godt, så samme for meg.

Nå er jeg litt premenstruell, så mulig alle tre er for store uti neste uke :ups:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 17:06   #22
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Så bra!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 19:05   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Change har rare størrelser. Jeg har 65 f der og 70 e i vanlige butikker.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 20:26   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg handler på Cubus, har funnet en modell der som passer, så jeg kjøper den om og om igjen. (De har til store pupper, så om man bare har sett små str har de nok enten vært utsolgt eller hatt et lite utvalg.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-22, 22:47   #25
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Triumph har også mange fine bikinier i butikk. Jeg liker ofte de bedre enn Change.

Har kun hatt billige fra HM og Cubus i det siste. De har fungert fint de, men ønsket en ordentlig en nå. Jeg handlet meg ny bikini på Triumph i helga. Den jeg valgte dekker også litt mer av brystet siden jeg må begrense soling i sommer, etter stråling i høst. Og den støttet godt om mine 80F-ere.

Men Triumph hadde flere fine, men begynte å bli litt utplukket i størrelser.


Sist redigert av Jenna : 04-07-22 kl 22:52.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-22, 23:02   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg kjøpte meg også nettopp ny bikini, på Ellos. Et skudd i blinde egentlig, også passet den perfekt! Og billig var den også.

https://www.ellos.no/ellos-collectio...tta/7006574-04

(Altså ser at Appelsin har funnet bikini(er), men tipser likevel i vilden sky )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 09:32   #27
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Den var fin My!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 16:15   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg handler på Cubus, har funnet en modell der som passer, så jeg kjøper den om og om igjen. (De har til store pupper, så om man bare har sett små str har de nok enten vært utsolgt eller hatt et lite utvalg.)

Jeg må innrømme at jeg måtte inn og sjekke. For store størrelser på Cubus stole jeg ikke pæ var så store ssom jeg trenger. Må bite i meg den, for jammen har de opp til 90 G.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 16:17   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Men hvor har de fine, moderne bikinier til ungdom (tenåringer) som er tynne, med veldig stor cup? Som i str 70F e.l.?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 16:25   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men hvor har de fine, moderne bikinier til ungdom (tenåringer) som er tynne, med veldig stor cup? Som i str 70F e.l.?

Da ville jeg prøvd Triumph.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no