Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Endelig er jeg hjemme

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 18:12   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Endelig er jeg hjemme

Jei har igrunen hat litt problemr me å finne mei tilrete mange steder. De ær jo så myje dåli språk ute å går kan du si på en måte lissom.

  Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 18:17   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Lissom.
Vellkomen hit.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 18:36   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Hjeme heter det. Skal jeg rette overskriften for deg?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 18:46   #4
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Det ser ut til at du har havner på rett sted nå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:24   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Vælkømin

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:27   #6
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

velkomen jei er her så skjeldenn men hei å velkomen

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:36   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Tusn tak

  Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 20:48   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Hei på dæ.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:36   #9
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Å vi er så gald får å ha dei hær

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:41   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Litt sånn Ravi-følelse.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 21:44   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hjeme heter det. Skal jeg rette overskriften for deg?




Velkommen!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:26   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Uff, jei skreiv fæil jo. Jei vet jo at de er hjeme de skal være. Unsjyll.
De lært jei på skoln, vi fik være me lærærn hjem til hjeme dems. De var fint.

  Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 00:03   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Ikke vær redd du. Moderatårne kan fikkse alt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 19:42   #14
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Velkomn. Her er det veldi intrisangt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 19:44   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Ble dy plutselig dyslektiker?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:08   #16
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hjeme heter det. Skal jeg rette overskriften for deg?



Ifølge noen av mine elever heter det "Gjemme"

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:33   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.978
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme.

he ipåd eio gvelkåme nhit

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 18:12   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endelig er jeg hjemme

Dyslektisk ja. Det blir omtrent som med elgen som satt så blid og fornøyd i et grantre i skogen. "Hvorfor sitter du her?" lurte en annen elg på. "Jooo jeg må jo det, jeg som er skogen kongle!"

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no