Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva gjør man på Grete Roede-kurs?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 18:23   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva gjør man på Grete Roede-kurs?

Funderer på å melde meg på et Grete Roede-kurs. Etter jul har det sneket seg på 4-5 kg, og før det har jeg ligget akkurat på BMI 25, så kunne vært kult å gå ned kanskje 10 kg også. Pga diverse ting denne våren synes jeg våren har vært utfordrende, har syntes litt synd på meg selv, og aldri kommet i gang med gode treningsrutiner slik at jeg klarer å gå ned i vekt.

Jeg har gått ned ca 10 kg på egen hånd, så jeg vet jo hva som må til. Gikk ned ofte 0,5 kg-800 gram i uka da jeg var "flink". Dette innebar nesten null godteri, pluss turer med staver på 1,5 timer minst 5 ganger i uka. I disse periodene har jeg ikke hatt veldig fokus på mat, (utenom å unngå godteri, kaker og brus og velge fettfattig pålegg, type ost med mindre fett og salami feks). Jeg føler jeg kan teorien, men samtidig har jeg sikkert en del å hente på å lære mer om kalorifattig mat.

Jeg har irritabel tarm-syndrom, så jeg føler jeg ikke kan eksperimentere så mye med mat. (?)

Så jeg lurer på hva jeg vil få ut av et standard-kurs, hva får man av oppskrifter, materiell, og hva skjer på timene man er samlet?

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 14-05-14 kl 18:29.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no