Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 10:18   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.815
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du og den Iphonen din.... Jeg synes uansett ikke det er relevant å sammenligne avspasering med tvungen avspasering. Jeg kan ikke skynde meg å bruke avspaseringene min, eller ta de når jeg har behov for en fridag, jeg må vente til bestemte tider på året. Du/dere skjønner vel at det er litt kjipt hvis man har ventet tre mnd på å avspasere og så er plutselig halvparten av dagene blitt til arbeidsdager.

Tror du at alle vi andre har åpne dager i fleng slik at vi kan "skynde oss å bruke opp avspaseringen"? Nei, det er faktisk slik at mange av oss lever med såpass stort arbeidspress at vi tilstadighet opparbeider oss plusstid. Og det er vanskelig å finne tid til å ta den ut igjen, for det er så mye å gjøre hele tiden.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, planleggingsdag


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no