Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ungdom alene på festival

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-12, 20:52   #61
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Drakk oss fulle og:

Sov over hvor som helst, også ute på bakken
Haiket og tok pirattaxi
Ble med folk hjem vi ikke kjente
Ble med gutter jeg ikke kjente helt alene
Ble med på bil og båtturer med folk som kjørte i fylla
Kranglet hemningsløst og "yppet" til bråk med ukjente hvis vi ble fornærmet
Løp fulle forrest på konserter uten tanke på hvor det var farlig å stå

Vel, det var det jeg kom på i farten, sikkert 1000 ting jeg har glemt.

Okei, det var jo litt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:54   #62
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det meste går inn under alkoholtemaet, også det Cumulus skriver, men hvis du er sikker på at det ikke er alkohol inne i bildet, er jo alt greit.

Ja, mye her utgår pga ikke alkohol, i alle fall.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:58   #63
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Det jeg observerer - som gammel rockeklubbvakt og etter en million festival-opplevelser - er at jo yngre, jo mer gira på å komme lengst mulig fram og opp for nærkontakt med idolene. Ikke nødvendigvis så sikkert og det er gjerne mest bråk fremst. Trykket er også størst der, logisk nok. I tillegg er det jo "alle andre" - fulle mannfolk og så videre. Jeg tror nok det helst går bra, men her er det også helt ny mark for festival-arrangement. Og en logistikk som skal testes ut. Man skal komme seg til og fra og så videre.

Igjen: Det går helst bra, men så er det denne krisemaksimeringen. Jeg fikk ikke lov på vilkår å dra på festival før jeg var 18 - uansett hvor mange modige tårer jeg gråt. At jeg gikk glipp av Nirvana på Kalvøya fordi jeg bare var 17 trodde jeg aldri jeg kom til å tilgi mine foreldre. Jeg reiste avgårde på Roskilde så fort jeg var fylt 18! Men i ettertid - med tanke på hva jeg har sett og opplevd på ymse festivaler (knirk knirk) så er jeg egentlig glad til for at de var såpass strenge.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:03   #64
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det jeg observerer - som gammel rockeklubbvakt og etter en million festival-opplevelser - er at jo yngre, jo mer gira på å komme lengst mulig fram og opp for nærkontakt med idolene. Ikke nødvendigvis så sikkert og det er gjerne mest bråk fremst. Trykket er også størst der, logisk nok. I tillegg er det jo "alle andre" - fulle mannfolk og så videre. Jeg tror nok det helst går bra, men her er det også helt ny mark for festival-arrangement. Og en logistikk som skal testes ut. Man skal komme seg til og fra og så videre.

Igjen: Det går helst bra, men så er det denne krisemaksimeringen. Jeg fikk ikke lov på vilkår å dra på festival før jeg var 18 - uansett hvor mange modige tårer jeg gråt. At jeg gikk glipp av Nirvana på Kalvøya fordi jeg bare var 17 trodde jeg aldri jeg kom til å tilgi mine foreldre. Jeg reiste avgårde på Roskilde så fort jeg var fylt 18! Men i ettertid - med tanke på hva jeg har sett og opplevd på ymse festivaler (knirk knirk) så er jeg egentlig glad til for at de var såpass strenge.

Jepp.
Hun har festivalerfaring gjemmom 7 år og har sett både fyll og spetalkkel og takler det helt fint.
Jeg har myknet litt og har sendt henne alene på Spektrumkonserter det siste året, men det satt langt inne.
Dette er også en jente som lever med en del begrensninger i livet sitt pga sykdom, så jeg er kanskje ekstra opptatt av å kompensere litt for det, og mykner av den grunn.
Hun er ikke glad i å stå foran og i trengsel, heldigvis.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 11:57   #65
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Hvordan vet du at hun ikke drikker?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 12:44   #66
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hvordan vet du at hun ikke drikker?

Jeg bare vet det.
Jeg er ikke naiv og blåøyd, men ulike omstendigheter gjør at dette er noe jeg vet.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:22   #67
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Da har jeg endelig landet på en avgjørelse, og har bestemt at snuppa får reise. Litt uklart ennå mht til reisetider og overnatting, men dere som har gitt tilbud om ymse oppfølgning skal vite at jeg setter uendelig pris på det, og vil la meg høre fra dersom det er aktuelt.
FP-folkene er de aller beste.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:13   #68
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Jeg synes det er fint hun får dra, spesielt det du skriver om at hun ellers har begrnsninger ellers pga sykdom. Noe jeg vil tro gjør henne mere moden.

Jeg var ikke søt snill pike hele tiden i den alderen, men stort sett.
Men samtidig kan man ikke sette begrensninger på barna etter hvordan man selv var som ung, men basert på hvordan barnet er.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:15   #69
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Da kan jeg meddele om en sliten og fornøyd jente som kom hjem lørdag morgen. På grunn av familieselskap ble det til at hun bare kunne være der fredag, men det var den dagen som var viktigst for henne.
Hun hadde storkost seg til tross for tåke og regn, og fikk noen få timers søvn før hun fløy hjem lørdag morgen.
Vi hadde hyppig kontakt på sms og telefon, en venninnemamma kjørte henne fra Kollen til hotellet, og vi skypet da hun var kommet til hotellet.

Jeg tar henne med på Muse i desember, og Bieber er nå tema i heimen. Jeg reiser ikke på den, det er helt sikkert.

Mammaen sin tøffejente.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:35   #70
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Vel overstått festival-dåp!

Det går jo som regel greit om man har vett i behold, og det er fullt mulig å ha om 16-åring.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:36   #71
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Hun er noe for seg selv.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:37   #72
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Jeg syns egentlig at mammaen også er ganske tøff jeg!

Så flott at du lot henne reise. Det høres ut som om hun har hatt det strålende, og for en tillitserklæring til henne at du lot henne dra.
Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere den dagen gutta mine er så store, men jeg håper jeg har gitt dem nok fornuft (noe det er tydelig at du har gjort med datteren din) til at jeg tør å slippe dem litt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:29   #73
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vel overstått festival-dåp!

Det går jo som regel greit om man har vett i behold, og det er fullt mulig å ha om 16-åring.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hun er noe for seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg syns egentlig at mammaen også er ganske tøff jeg!

Så flott at du lot henne reise. Det høres ut som om hun har hatt det strålende, og for en tillitserklæring til henne at du lot henne dra.
Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere den dagen gutta mine er så store, men jeg håper jeg har gitt dem nok fornuft (noe det er tydelig at du har gjort med datteren din) til at jeg tør å slippe dem litt.

Hun har hatt det supert, og hun har vist seg tilliten jeg har gitt henne verdig. I løpet av dette året har hun hatt 3 konsertreiser til Oslo alene, 2 Spektrumkonserter og nå Kollen, og hun har holdt alle avtaler, ikke drevet med noe tull og ikke minst lært seg å være selvstendig og ansvarlig i storbyen.
Vi har som sagt tidligere i tråden backupløsninger dersom noe skulle hende, med voksne mennesker som kan stille opp for henne, men til nå har det altså gått helt knirkefritt.
- og ja Pøbelsara, hun er noe for seg selv.
Hun vet hvor sommerhuset ditt ligger, og hva som er i nærheten. Jeg sa nei i år, men vi får se om et år eller to.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:47   #74
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Jeg håper du er tilgjengelig om noen år når jeg skal forberede gutta mer på undomslivet, Nextlife.
For noe riktig har du definitiv gjort, og jeg vil gjøre det samme riktige.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:53   #75
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg håper du er tilgjengelig om noen år når jeg skal forberede gutta mer på undomslivet, Nextlife.
For noe riktig har du definitiv gjort, og jeg vil gjøre det samme riktige.

Absolutt. Jeg har sogar et aldri så lite arrangement jeg jobber med som kan vær god trening for slikt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:55   #76
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Men du Nextlife, du trenger jo ikke dra på Bieber. Du kan være med på turen og drikke en smule vin sammen med de som måtte befinne seg i nærheten?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:57   #77
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men du Nextlife, du trenger jo ikke dra på Bieber. Du kan være med på turen og drikke en smule vin sammen med de som måtte befinne seg i nærheten?

Ah, god idè. Er denne arenaen i nærheten?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 14:58   #78
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ah, god idè. Er denne arenaen i nærheten?

Very much so. Et par tre steinkast fra noen du kjenner.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:00   #79
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Og mens vi snakker om Bieber. Junior så en reklame om Jøschn Beiberrr på tv. "Mamma, hvorfor sier de at han er så stygg, når han egentlig er fin?" Sikker på at du ikke vil dra? Synes han er søt, jeg, hehe.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 15:09   #80
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom alene på festival

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Og mens vi snakker om Bieber. Junior så en reklame om Jøschn Beiberrr på tv. "Mamma, hvorfor sier de at han er så stygg, når han egentlig er fin?" Sikker på at du ikke vil dra? Synes han er søt, jeg, hehe.

Du Pelle, jeg er over 40, og ferdi med smågutter for leeeeeenge siden.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no