Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

God neglelakkfjerner?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 15:43   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

God neglelakkfjerner?

Det er jo neglelakktråder her, men gode neglelakker har jeg allerede. Jeg har to neglelakkfjernere, men er ikke superfornøyd med noen av dem.
Husker ikke helt hvilken som er hvilken akkurat nå (surrehode), men den ene smører neglelakken utover fingertuppene så det suser, og den andre fjerner bittesmå spon av neglene. Den ene er Cutex, og den andre Vaseline intensive care. Noen som har en annen som er fantastisk?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 15:51   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Paton, tror jeg min heter. Veldig fornøyd, kjøpt på Cubus. Den inneholder aceton da, så om du ikke vil ha det så bør du styre unna. Kjøpte en på H&M uten aceton, og den er helt håpløs.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 15:59   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Det sies at Dior er bra, men jeg har ikke prøvd den selv. Jeg liker egentlig de billige fra Depend, som du får "overalt"; h&m, Vita, Kicks osv.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 16:41   #4
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Dior regner jeg med koster fletta, så den utgår. Paton og Depend skal innkjøpes! Cubus har 30% nå, så da kan jeg like gjerne prøve begge. Takk for tips

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 16:41   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Dior er supergod. Virkelig. Jeg har også prøvd Chanel sin, og den er nesten like bra.

De er dyre da, men definitivt verdt det. De fjerner lakk langt mer effektivt og tørker ikke ut neglene eller huden rundt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 16:42   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Depend er bedre enn de man får kjøpt i dagligvare, men ikke i nærheten av like god som Dior.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 20:22   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Hva med fingertupper som er så tørre og såre at man gruer seg til å bruke neglelakk fordi den må fjernes? Hvordan er Dior mot slike tilfeller? Jeg lakker neglene så sjelden at jeg neppe går konkurs pga. en dyr neglelakkfjerner uansett (hvor mye koster den, forresten?)

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 23:01   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hva med fingertupper som er så tørre og såre at man gruer seg til å bruke neglelakk fordi den må fjernes? Hvordan er Dior mot slike tilfeller? Jeg lakker neglene så sjelden at jeg neppe går konkurs pga. en dyr neglelakkfjerner uansett (hvor mye koster den, forresten?)

Jeg kan jo ikke garantere noe, all den tid jeg ikke vet hvor tørre dine fingre er, men for min del får jeg veldig tørre fingre av billigfjernere, mens Dior ikke tørker ut hendene mine i det hele tatt.

Jeg husker ikke helt hva en flaske koster, men det ligger på mellom 120-150 kroner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:29   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Takk jeg får vel prøve, for nå går jeg rundt med neglelakk jeg ikke orker å fjerne pga. ubehaget med tørre fingertupper. Skikkelig i-landsproblem.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:37   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God neglelakkfjerner?

Bruk gummihansker på hånden som holder neglelakkfjerner, så får du ikke på fingrene.

Jeg blander selv, jeg liker Chanel og så tilsetter jeg litt ren aceton (fra apotek) både for å drøye den litt, og for å gjøre den mer effektiv. Aceton er sterkt, så det er ikke så lurt hvis man fjerner lakk flere ganger i uken, men en gang i blant er null problem.

Zoya har også en fantastisk god neglelakkfjerner, som er økologisk i tillegg. Det er bare noen få steder som har den, men den kan fås på nettet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no