Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp til ny veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 11:43   #1
torine
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hjelp til ny veske

Hei, lyst til å hjelpe meg å velge ny veske? Hadde planer om å kjøpe meg Decadent Handbag with Suede: http://hgvesker.no/categories/decadent-copenhagen, men så dukket denne flotte saken opp - Modula Pippa veske i croco oxblood: http://hgvesker.no/categories/modalu

Hva synes dere?

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:46   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Jeg ville tatt den svarte i den første linken, veldig fin. Pippa har for mye gull for meg. Men det er jo 100% irrelevant hvilken jeg liker når det er du som skal ha den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 13:08   #3
torine
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Takk for svar Hadde egentlig bestemt meg for den men så kom den flotte pippa vesken da....

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 14:59   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Hjelp til ny veske

Decadent veska var skikkelig fin!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 15:29   #5
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Jeg reagerer litt på at i alle de 6 innleggene du har hatt her på forumet så linker du til den samme nettsiden. (Eller skryter av en veske du har linket til tidligere i tråden.) Det kan selvfølgelig være tilfeldig, og vi prøver i utgangspunktet å ta i mot nye brukere uten skepsis her inne, men det fremstår litt snodig i mine øyne. Jeg får litt vibber av at du har noe på eiersiden til hgvesker å gjøre, og bare bruker forumet for å fiske kunder.
Feel free to correct me!

Og for å svare på HI også (og ikke bare være skeptisk!): Jeg likte Decadent-veska mye bedre enn Pippa-veska, Pippa blir litt "mye" for meg, spesielt i croco.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 16:39   #6
torine
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Hahah Såpass ja! Vel, jeg liker bare butikken og pleier å handle der.. men ok, hvis det er sånn det skal være så trenger jeg ikke delta i forum her jeg. Hadde lyst bare lyst til å høre meningen til noen andre jeg...

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 16:45   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Den første var flott.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 18:30   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Det er flotte vesker begge to, men veldig forskjellige.
en ene med masse rom og den andre med et stort rom.
Kommer jo an på hva slags behov du har og hva du har fra før av.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 18:30   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Åååå, den første!!! Den var knallfin! Pippaveska i den fargen og croco blir litt kjerring...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 18:43   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Decadentvesken så ut som ei aviskorv. Pippavesken er jeg bare så utrolig lei av, og den er veldig damete.
Personlig liker jeg mange av veskene fra Mulberry og Marc Jacobs.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 18:44   #11
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Jeg har 3 fra Mulberry, og ønsker med fra Marc Jacobs. De er knallfine.
Men venter til vi skal til USA.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 21:48   #12
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Det kommer jo an på hvilken stil du liker? Decadent er ren og moderne, med en litt streng nordisk design, veskene derfra er nok et safe valg for de fleste og jeg har inntrykk at også damer som ikke er veskedamer i utgangspunktet kan falle for disse.
Pippa-veskene er mye mer klassiske, damete og litt jålete, men de er også ganske ufarlige i uttrykket. Den vesken har jo blitt kjempepop og ikke uten grunn, synes du får veldig mye veske for pengene her.
Selv foretrekker jeg helt klart Pippa fremfor Decadent, synes sistnevnte er litt kjedelig og anonym, mens Pippa fremstår som mer vellykket i form og materialvalg selv om den er ganske tradisjonell i uttrykket. Også liker jeg nok litt glam...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 23:42   #13
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Jeg liker absolutt Pippa vesken best og har store planer om å kjøpe meg en selv i London. Liker Pippa best i svart eller brun.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 23:44   #14
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Ingen av de dessverre.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 07:20   #15
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Ingen av dem.
Aviskurv var dekkende på den første, bestemor på den andre.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 20:37   #16
torine
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Hihi, bestemor - vel jeg har kjøpt den! Den er fantastisk!

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 20:55   #17
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Opprinnelig lagt inn av torine, her.

Hahah Såpass ja! Vel, jeg liker bare butikken og pleier å handle der.. men ok, hvis det er sånn det skal være så trenger jeg ikke delta i forum her jeg. Hadde lyst bare lyst til å høre meningen til noen andre jeg...

Nei for all del, det kan godt hende at jeg tok feil altså. I så fall beklager jeg. Det er bare at tidligere erfaringer tilsier at de fleste som registrerer seg på et forum og i alle innleggene og trådene linker til en og samme nettside eller nettbutikk, gjerne kun er ute etter besøk på nettsiden de linker til, ikke egentlig etter å delta på forumet. Så jeg har kanskje blitt litt kynisk med årene. Men som sagt, det er godt mulig at jeg tok feil av deg, og at det var tilfeldig at alle veskene du postet kom fra samme nettbutikken. Alle har vi jo nettbutikker vi liker bedre enn resten, og da er det naturlig å bruke dem mest!

Og du er selvfølgelig velkommen til å delta i alle slags tråder her inne, denne inkludert!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 08:29   #18
torine
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 9
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp til ny veske

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Nei for all del, det kan godt hende at jeg tok feil altså. I så fall beklager jeg. Det er bare at tidligere erfaringer tilsier at de fleste som registrerer seg på et forum og i alle innleggene og trådene linker til en og samme nettside eller nettbutikk, gjerne kun er ute etter besøk på nettsiden de linker til, ikke egentlig etter å delta på forumet. Så jeg har kanskje blitt litt kynisk med årene. Men som sagt, det er godt mulig at jeg tok feil av deg, og at det var tilfeldig at alle veskene du postet kom fra samme nettbutikken. Alle har vi jo nettbutikker vi liker bedre enn resten, og da er det naturlig å bruke dem mest!

Og du er selvfølgelig velkommen til å delta i alle slags tråder her inne, denne inkludert!

Takk skal du ha Og som sagt, bare liker butikken og det er jo ikke mange norske nettbutikker som selger vesker. Liker å handle i Norge. Og liker de God helg!

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no