Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstgarderoben!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 16:55   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg må ha sorte støvletter med uten hæl. Etter at min kjære Doc Martens døde for noen år tilbake har jeg ikke funnet noen som kan erstatte dem. Også må jeg ha noen kule bukser om tre kilo.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 19:11   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.


På ønskelisten:


Steike….
Hvor?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 21:29   #83
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Steike….
Hvor?

Folk malmø but of course! har hentet bilde fra King Louies egen nettside.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-13, 09:59   #84
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Folk malmø but of course! har hentet bilde fra King Louies egen nettside.

Ja, fant det Den så ikke olivenfarget ut den på deres bilde? Men det sto at den var det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 21:50   #85
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Har skjønt at burgunder er høstens farge og det er skikkelig meg. Burde vært ute og glant litt mer.
En butikk rett i nærheten har denne skjorten i vinduet sitt nå så jeg må ringe i morgen og høre hva merket er og pris. Likte den veldig godt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-13, 23:48   #86
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.









...Sånn i første omgang
Det er en ønsketråd, ja?

Jeg vil også vite hvor dette er fra. :-)

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-13, 00:09   #87
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Jeg venter på denne:


Håper den passer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 16:18   #88
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstgarderoben!

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg vil også vite hvor dette er fra. :-)

Sko er Lola Ramona fra Zalando eller stylepit,
Kjole, blå cardigan og blått/svart skjørt er King Louie, skjørtet har jeg sett på Zalando. Zalando har etterhvert fått ganske stort utvalg av King Louie.
Gult/rosa/svart skjørt og sennepsgul cardigan er fra Edith og Ella, og de fant jeg hos Denckerdeluxe.dk

Det siste skjørtet er fra Blutsgeschwister, og er funnet på produsentsidene.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no