Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Parkeringskultur

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 14:11   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Parkeringskultur

Når du parkerer bilen din, tenker du da på at andre også trenger parkeringsplass? Altså i den forstand at du ser til at du kommer nært nok bilen/e ved siden av deg?
Her i byen hvor vi bor, blir jeg helt matt av hvordan folk parkerer. Jeg kommer fra østlandet, og der er det der mye mer innarbeidet i folk tror jeg?
Man tar ikke mer plass enn man må for at så mange som mulig skal få plass. Og/eller at det er mangel på plasser slik at man må utvise hensyn.
Vel - det gjør de i hvert fall ikke her. Nå som det har vært litt snø, slik at oppmerking ikke er synlig, er det plutselig greit å bruke 1,5 plasser pr. bil, og de står skrått, og på alle merkelige vis egentlig. Oppmerking er det forresten mange som bare ser på som et litt fint mønster på asfalten tror jeg.

Hvis man er så usikker på hvordan man rygger etter speil eller hva det nå er som gjør at man ikke klarer å parkere på skikkelig vis, så får man stå i garasjen sin hjemme og heller ta bussen.

  Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:13   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jaa! Jeg gjør det, og jeg irriterer meg grenseløst over idioter som ikke klarer å tenke på andre. Jeg har opplevd litt av hvert, bla. å ikke komme meg inn i bilen på førersiden pga. folk som parkerer helt inntil døra mi, og folk som tar opp mer enn en parkeringsplass uten å mukke. Hva er det som feiler folk?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:20   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Ja! Jeg har selv måttet få folk som er tynnere enn meg til å gå inn i bilen bakdørene, og rygge den ut for meg, fordi et nek med stor SUV har gitt meg en klaring på 10 cm på å komme meg inn på førersiden. Dessuten er det irriterende at det egentlig står at det er mange ledige plasser i et parkeringshus, men så er ikke det reelt fordi ingen bryr seg om å parkere innenfor stripene.

Jeg prøver å være veldig nøye når jeg parkerer, og sjekker at jeg er innenfor stripene og at de ved siden av kan komme seg inn i bilen.

Jeg rygger aldri på plass når jeg parkerer. Føler meg ikke stø på det, men klarer jeg ikke å parkere på normalt vis, så lar jeg heller være.

En annen ting som irriterer meg noe grenseløst, er de som kjører mot kjøreretningen i parkeringshus. De opptegnede pilene er da for svarte ikke til pynt! Jeg har sett så mange skumle situasjoner bare fordi folk tror de kan kjøre på kryss og tvers som de vil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:24   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg rygger aldri på plass når jeg parkerer. Føler meg ikke stø på det, men klarer jeg ikke å parkere på normalt vis, så lar jeg heller være.

En annen ting som irriterer meg noe grenseløst, er de som kjører mot kjøreretningen i parkeringshus. De opptegnede pilene er da for svarte ikke til pynt! Jeg har sett så mange skumle situasjoner bare fordi folk tror de kan kjøre på kryss og tvers som de vil.

Folk som skaper kø fordi de på død og liv skal rygge inn, får jeg flass av ja.

På Kvadrat (kjøpesenteret her) kjører alltid folk ut av parkeringshuset der man skal kjøre INN! Jeg er jo livredd hver gang jeg skal svinge ned i parkeringshuset, fordi folk kommer brasende oppover, selv om det er tydelig merket med UTGANG der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:32   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg tar hensyn når jeg parkerer, ja, og kjører gjerne ut og inn et par ganger for å være sikker på at bilen står riktig. Etterhvert er jeg blitt en racer på å ryggeparkere, så jeg gjør det omtrent konsekvent. Men da passer jeg på at jeg ikke hindrer andre, står det mange biler bak meg kjører jeg bare rett inn på plassen og justerer etterpå.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:49   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg ryggeparkererer nesten alltid. Heller ta litt tid da, og komme ut sikkert og i en fei, enn å skulle rygge ut et sted der det plutselig kan komme biler susende uten at du har helt oversikt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:51   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg er nesten på cm`ern nøye når jeg parkerer!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:51   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Hvis man har grepet på ryggeparkering er det jo helt ok, men jeg synes man bør tenke seg litt om før man begir seg ut på ryggeparkering når det tydeligvis er like lett som å kaste seg ut av et vindu og fly. Jeg har sett nok av den sorten. Det går uansett ofte fortere å rygge seg ut enn inn, for når man skal ut slipper man å tenke på å stå riktig osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 14:58   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Til gjengjeld skal du passe på trafikk som kan komme fort. Og det er den ryggende som har skylden om det smeller, uansett.

Alltid rygge inn. Det er påvist sikrest. En del oljeselskaper (de er temmelig nazi på sikkerhet) pålegger alle ansatte å alltid ryggeparkere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:33   #10
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkeringskultur

Det er sikkert meg du er sur på Sjugger, for jeg er elendig til å parkere. Gjør mitt beste, men akkurat der har jeg ikke nok øving ennå til at det blir bra. Men hvis jeg skal ta bussen hver dag kommer jeg aldri til å bli noe flinkere, så da får jeg bare leve med en gretten Plomme.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:35   #11
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg irriterer meg ikke over de som rygger inn. Det er jo sikrere, mindre sjanse for å krasje med biler eller andre når man skal ut igjen. Er ikke så ofte jeg ryggeparkerer selv, har ikke helt teken enda.

Når det gjelder å parkere hensynsfullt mtp plass og slikt er jeg helt enig. Vi har bil og bor midt i byen, og det er mangel på parkeringsplasser. Irriterer meg over de som tar mer plass enn de trenger, det er jo alt for få allerede fra starten av. Og på søndagene så er det visst ingen som bryr seg om hvor det er lov å parkere eller ei, så da er det nesten umulig å komme seg fram noen ganger.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:40   #12
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Til gjengjeld skal du passe på trafikk som kan komme fort. Og det er den ryggende som har skylden om det smeller, uansett.

Alltid rygge inn. Det er påvist sikrest. En del oljeselskaper (de er temmelig nazi på sikkerhet) pålegger alle ansatte å alltid ryggeparkere.

I tillegg vil det oftest være enklere å komme seg ut dersom fronten står ut, om det har kommet en tulling eller to og parkert klønete rundt deg.

Det er bare å begynne å øvre på ryggeparkering - tre ganger og du er hekta. (eller noe sånt)

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:41   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det er sikkert meg du er sur på Sjugger, for jeg er elendig til å parkere. Gjør mitt beste, men akkurat der har jeg ikke nok øving ennå til at det blir bra. Men hvis jeg skal ta bussen hver dag kommer jeg aldri til å bli noe flinkere, så da får jeg bare leve med en gretten Plomme.

Men det er jo bare å rygge ut og kjøre inn igjen til du er der du skal være.

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Jeg irriterer meg ikke over de som rygger inn. Det er jo sikrere, mindre sjanse for å krasje med biler eller andre når man skal ut igjen. Er ikke så ofte jeg ryggeparkerer selv, har ikke helt teken enda.

Ja, jeg snakker ikke om de som KAN ryggeparkere, men de som bruker en halvtime på det og skaper større og større kø fordi de overhodet ikke vet hva de driver med.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:41   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tar hensyn når jeg parkerer, ja, og kjører gjerne ut og inn et par ganger for å være sikker på at bilen står riktig.

Sånn gjør jeg det også. Hater når folk parkerer på skrått og virkelig breier seg ut.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:45   #15
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg snakker ikke om de som KAN ryggeparkere, men de som bruker en halvtime på det og skaper større og større kø fordi de overhodet ikke vet hva de driver med.

Når skal man lære da? Jeg har brukt lang tid på å lære rygging godt, er enda ikke helt stø på det. Men jeg prøver allikevel, selv om en bil eller to kanskje må vente en liten stund.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:48   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Man kan lære det når det ikke er mye folk ute. Man kan fint kjøre til en rolig parkeringsplass og øve seg litt, eller parkere et sted det ikke er kø.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:53   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg er nazi på dette. Jeg synes faktisk at om man skal rundt og kjøre bil så skal man kunne rygge.

Jeg ble så forbannet på en dame i sommer, vi har en lang og smal vei til hytta og jeg møtte en bil som kom kjørende, hun var klart nærmest den større veien, men kunne ikke rygge hun da, sånn at jeg måtte rygge hele veien tilbake til der vi kunne kjøre forbi hverandre. Da mener jeg for alvor at hun bør ikke kjøre rundt, om hun ikke behersker så elementære kunnskaper, så får hun la bilen stå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:54   #18
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Folk som skaper kø fordi de på død og liv skal rygge inn, får jeg flass av ja.

Jeg rygger som regel alltid inn på parkeringsplasser. Føler jeg har mye bedre kontroll da, spesielt hvis lukene er trange...

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 15:58   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Jeg er ikke flink til å rygge. Men jeg GJØR det da. Problemet er at jeg blir kvalm av å rygge, for det holder jo ikke å bare se i speilet og dundre på, så man må jo se seg litt rundt, og disse stadige hodebevegelsene blir jeg kvalm av. Samme med lukeparkering.

Jeg øvde for øvrig ALDRI på rygging da jeg tok lappen. Lukeparkering øvde vi på i 10 min. Jeg skulle rygge inn på parkeringsplass da jeg kjørte opp, men var så elendig at sensoren bare lo av meg og sa at "ja, ja ...dette må du nok øve litt på". Men lappen fikk jeg. Men det er surt å ikke ha lært det ordentlig fra starten av.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 16:38   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er nazi på dette. Jeg synes faktisk at om man skal rundt og kjøre bil så skal man kunne rygge.

Jeg ble så forbannet på en dame i sommer, vi har en lang og smal vei til hytta og jeg møtte en bil som kom kjørende, hun var klart nærmest den større veien, men kunne ikke rygge hun da, sånn at jeg måtte rygge hele veien tilbake til der vi kunne kjøre forbi hverandre. Da mener jeg for alvor at hun bør ikke kjøre rundt, om hun ikke behersker så elementære kunnskaper, så får hun la bilen stå.

Helt enig.

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Jeg rygger som regel alltid inn på parkeringsplasser. Føler jeg har mye bedre kontroll da, spesielt hvis lukene er trange...

Og da er det ikke folk som deg jeg snakker om.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no