Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Har du en god spaghettirett?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 09:53   #1
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du en god spaghettirett?

Jeg er lei av Dolmioglasset jeg bruker å kjøpe.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 09:58   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Om jeg skal være litt rask, men samtidig få det litt mer spennede, pleier jeg å "modde" en ferdig lasagne-pakke. River gulrot og sellei/sellerirot og steker sammen med kjøttdeig og litt finhakket sopp. Har i posepulveret og lar det koke litt. Så legger jeg det lagvis med plater, saus og cottage cheese blandet med parmesan. Ost på toppen og inn i ovnen. Like lett som vanlig, og sååå mye bedre!

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:08   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Jeg laget en i går! Det var ikke en planlagt rett, men den ble veldig god.
Vi skulle nemlig lage pizza.. men hadde ikke gjær.

Pastasaus:
- 2 kyllingfileter stekt i små biter
- ca 100 g tacokjøtt (rester!)
- litt mais og ananas
- en pakke/boks hakka tomater
- salt/pepper
- 4-5 skiver med spekeskinke

--> like før servering hadde jeg litt revet ost på toppen av sausen (lager dette i stekepanne) - satte på lokk og lot den smelte.

Serverte til fullkornspagetti.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:10   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Pastasaus er latterlig enkelt å lage fra bunnen. Vi bruker to bokser tomater, en liten boks tomatpuré, 1 stor finhakket løk, 1 hel kinesisk finhakket hvitløk, litt salt og pepper og masse oregano, og ca. 1 ts sukker. Sukkeret er viktig i tomatsauser, synes jeg. Lar løken og hvitløken surre til det er blankt og lukter godt, så har jeg i tomatpuréen og lar den frese bittelitt, og så har jeg oppi tomatene og krydderet. En dæsj kremost er også godt i sausen, men jeg liker best den rene tomatsmaken. Pleier å ha oppi brunet kjøttdeig sammen med tomatene, eller halvstekte kjøttboller. Sausen blir best om den kokes i minst en halvtime, synes jeg. Gjerne lenger. Tilsett vann om den blir for tykk. Jeg liker sausen litt "chunky", så jeg moser ikke tomatene om de ikke er hele, men man kan godt bruke en stavmikser og få en glattere saus.

Ellers elsker jeg spaghetti med fløtesaus og reker/skinke/røkelaks. Tagliatelle er best til. Jeg freser løk og hvitløk i smør, så har jeg oppi en pakke kremfløte eller matfløte og lar den koke opp, så tilsetter jeg grønne erter (gjerne frosne) og laksen, rekene eller skinken i terninger. Krydrer med salt og pepper. Det er godt å røre inn litt parmesan også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 12-01-09 kl 10:21.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:12   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Jeg lager pastasaus noe á la Iset, men jeg synes tomatsausen krever honning (eller sukker) for å balansere - da blir den perfecto!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:14   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Herregud, jeg glemte sukker. Jeg har ALLTID sukker i tomatsaus ja. Må rette på det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:15   #7
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Stek kjøttdeig og en løk, bruker å ha i en terning med hønsebuljong etterhvert. Tilsett en boks hakkede tomater (de økologiske hos Coop er veldig gode syns jeg) og litt pepper og det du ellers liker av krydderet. Så lar du det koke så lenge du har tid, jeg bruker å sette på pastavannet når pastasausen begynner å koke. Men det blir bedre jo lengre du koker.

Enkelt og veldig godt. Bruker ofte svinekjøttdeig når jeg lager dette, litt "sunnere variant".

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:15   #8
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Stek kjøttdeig og en løk, bruker å ha i en terning med hønsebuljong etterhvert. Tilsett en boks hakkede tomater (de økologiske hos Coop er veldig gode syns jeg) og litt pepper og det du ellers liker av krydderet. Så lar du det koke så lenge du har tid, jeg bruker å sette på pastavannet når pastasausen begynner å koke. Men det blir bedre jo lengre du koker.

Enkelt og veldig godt. Bruker ofte svinekjøttdeig når jeg lager dette, litt "sunnere variant".

Jeg strør forresten også over bittelitt sukker, og er det lite smak i de hakkede tomatene så bruker jeg evt. en liten skje med tomatpure..

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:19   #9
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Jeg bruker en oppskrift som er inspirert fra en av Jamie Oliver sine kokebøker.
Veldig grei oppskrift å bruke.
Først så surrer jeg litt hvitløk, basilikum og chili i stekepannen. Omtrent som Iset sin, så tilsetter jeg 3 bokser hermetiske hele tomater, dette står og småkoker i ca 15 min før jeg så knuser tomatene, tilsetter en håndfull fersk basilikum og revet parmesan rett før servering. Dette er kjempegodt!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:21   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herregud, jeg glemte sukker. Jeg har ALLTID sukker i tomatsaus ja. Må rette på det.

Tipper du kommer til å "glemme" den detaljen når din fremdige svigersønn eller svigerdatter ber om oppskriften slik at det fremdeles bare er mor som kan lage mat.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:26   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Hahaha, har du også sett den episoden av Alle elsker Raymond?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:33   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:43   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Jeg syns fløtebaserte pastasauser er ordentlig digg, og denne er veldig enkel. Stek litt sopp og litt skinke. Tøm en pakke fløte (3 dl) i pannen og ha i så masse gorgonzola som du liker, jeg bruker ca 100 gr. serveres med fersk pasta, gjerne fylt med ost.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:17   #14
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Vi hadde pasta med laks på lørdag vi. Da surret jeg litt løk og små brokkolibiter i litt olje. Så hadde jeg i matfløte + litt melk. Kokte det litt inn og fikk brokkolien litt mør. Hadde i en halv pakke Tine kremost pepper. 1-2 min før det er ferdig så har jeg i skiver av røkelaks. De bli jo ferdige på 1-2-3. Serverte dette med tagliatelle.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:24   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Tomatsaus:

Fres rødløk i god olje. Tilsett andre hakkede grønnsaker, gjerne gulrot og brokkoli.. Poden godtar bare brokkoli "gjemt" i tomatsaus for tiden. Hell over en boks hakkede tomater (jeg liker best Coop sine økologiske. Best smak.) og la det putre og koke. Smak til med basilikum, salt, sukker og pepper.

Ostesaus:

Fres bacon og rødløk i olje. Visp sammen 3 dl matfløte/melk (blander litt alt ettersom), to eggeplommer og finraspet parmesan (ganske mye), og hell over løken og baconet. Varm opp på svak varme og smak til med litt basilikumspesto. Kjempegodt til kyllingfilét. Da kan man sløyfe baconet, og smake til med litt ekstra salt.

Ah, det blir pasta i dag, kjenner jeg. Det blir kjapt slutt på Dolmioglass og Toro når man venner seg til å lage pastasaus. Det er kjapt og enkelt og smaker så utrolig mye bedre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:33   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Tomatsaus:

Bland sammen:
1 boks hermetiske tomater
1 ss olivenolje
2 ss tomatpuré
2 fedd hvitløk
1 finhakket gulrot
1 finhakket stangselleristilk
1 ts sukker
salt, pepper, oregano, basillikum etter smak

La det hele koke lenge. Gjerne 40-45 minutter.

Imens lager jeg kjøttsaus av:
1 hakket løk
500 g. karbonadedeig
1 terning av noe slag blandet med 2-3 dl vann, ev. kraft

Alt blandes og kokes til sausen er passe tykk. Blir den for tynn kan den jevnes med maizena.

Carbonara:

3-400 g. bacon
250 g sopp
1 paprika i strimler
1 fedd hvitløk
noen broccolitopper
- Freses i panne, baconet og soppen skal gjennomstekes, broccoli og paprika skal være mykt. Hvitløken steker jeg sammen med soppen.

Lag tykk hvit saus av smør/mel/fløte - tilsett noe salt og pepper.

Pasta - bruk gjerne fersk tagliatelle.

Bland bacon, grønnsaker og pasta med saus (ikke for mye i hver porsjon) rett på tallerken og rør til slutt inn en rå eggeplomme. Strø over masse revet parmesan.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:36   #17
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

En superenkel og veldig god spagettisause er å koke en håndfull eller to med frosne sukkererter sammen med pastaen de to siste minuttene. Bland med en pakke ferdig kuttet salatskinke. Ha i litt fløte pisket ut i en eggeplomme, eller litt creme fraishe som du rører inn til slutt. Kan eventuelt balansere med litt skviset sitron om sausen blir for fet.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:54   #18
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Om du liker fisk;

Røkelaks strimles, og freses raskt i panne sammen med litt purre eller vårløk. Hell over fløte og la det surre noen minutter. Ha over nykvernet sort pepper, eller sitronpepper om du har/liker det.


Lettvint og godt.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:56   #19
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Jeg gjør omtrent som Iset, men har i tillegg i raspet gulrot.
Hakket bacon gir også god smak til sausen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:18   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en god spaghettirett?

Namme, her var det flere gode sauser.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no