Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan du rygge med henger?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Kan dy rygge med henger
Ja, jeg er mann 4 3,42%
Nei, jeg er mann 1 0,85%
Ja, jeg er kvinne 42 35,90%
Nei, jeg er kvinne 70 59,83%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 21:39   #41
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Jeg har ingen problemer med å rygge med henger.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:44   #42
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Selvsagt. Toakslet også.

Det som er riktig gøye er å rygge henger med en midjestyrt doning.
Da får man prøvd seg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:49   #43
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Å rygga med hengar er nå ikkje noko problem. Easypeasy da. Problemet er jo å få den idiotiske hengaren til å gå i den retning du vil.

Og da var sikkert da han tenkte, han som skulle parkera campingvogna på campingen i sommar. Brukte vel ein god halvtime, kun for å oppdaga dagen etter at han stod på feil plass.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:53   #44
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Nei ...
Eller egentlig har jeg aldri prøvd, men vil ikke lære
Har da tross alt en mann som kjører både buss, lastebil etc etc, og da trenger ikke jeg kjøre med henger åsså

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:18   #45
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Vet ikke, har aldri prøvd. Regner med det skulle gått relativt bra.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:19   #46
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Nå er det veldig sjeldent jeg trenger det, men har jo rygget mye med traktor og henger da jeg var yngre så regner med det hadde gått greit. Kan prinsippet og er rimelig flink til å rygge/lukeparkere og slikt uten henger. Så jeg svarer ja.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:19   #47
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Ja, det er jeg virkelig veldig god på også. Det er ikke mye jeg kan skryte av av ferdigheter, men ved rygging er jeg ekstremt dyktig.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:23   #48
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Får det ikkje til med leikebil med hengar ein gong.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:36   #49
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Ja, jeg måtte det på jobb noen år, så jeg kunne det i alle fall godt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:37   #50
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Aldri prøvd, men sikkert ikke. Har verken henger eller hengerfeste. Det er jo sånt man har en pappa til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:39   #51
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Tja.. jeg gjør det.. det funker... flink er jeg vel ikke. Henger vel gjerne samme med hvor ofte man gjør det...

Kan jeg unngå kompliserte ryggeoperasjoner med henger, så... ja..

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:43   #52
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Ja, jeg kan. Om jeg er "flink" kan vel diskuteres.
Hadde ingen problem med å rygge tilhengeren når vi kjørte gruslass på gruslass for noen år siden.
Har også flytta og rygga det svære droget av ei campingvogn vi har inne på en parkeringsplass, og det gikk greit, selv om det ikke ble helt 100 % på første forsøk) Nå moter jeg meg opp til å ta hengerlappen også, sånn at jeg og ungene kan dra ut med campingvogna på egenhånd også...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 22:45   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Antageligvis ikke.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:12   #54
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Fant ikke noe alternativ som passet, for jeg har aldri prøvd. Men det er på grunn av det antakelig nærliggende å svare nei ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:14   #55
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Aner ikke. Har aldri prøvd og vi har heller ikke henger.

Samme her. Men jeg kan teorien. Er det nøye?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:17   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Ja. Men jeg er oppvokst på gård og lærte å rygge med traktor med henger opp låvebrua fra jeg var 12 år. Men jeg synes ikke det er det minste kult å lukeparkere med henger, altså.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 01:50   #57
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Jeg vet ikke, for jeg har aldri gjort det (så da må jeg vel svare nei), i hvert fall aldri mer enn rett bakover. Jeg har kjørt ganske mye med henger, men alltid klart å unngå å rygge ... Jeg tar av hengeren og triller den i stedet om det trengs. Jeg kan også teorien.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 01:56   #58
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Ja, jeg begynner og bli ganske god. Syntes dog det er mye enklere å rygge med str henger enn liten. Vi har henger, så jeg har drevet og øvd meg med den. Naboene syntes kanskje det ser litt rart ut at jeg driver presisjonsrygging med hengeren inn og ut av gårdsplassen og mellom lysmasten og søppeltønnene, men øvelse gjør mester

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:40   #59
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Jeg har bare rygget med henger en gang, og det gikk veldig fint. Da måtte jeg snu bilen og rygge inn i garasjen. Det gikk fint, men det er ikke akkurat favorittbeskjeftigelse, så mannen tar seg av slike ting stort sett.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 08:40   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Aner ikke, jeg har aldri hatt behov for å prøve. Hadde jeg hatt behov for det i hverdagen hadde jeg selvsagt lært meg det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no