Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Løping: Hvor mye betyr alder?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-18, 22:18   #21
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg har jo løpt 'hele livet' - totalt uten talent. Skal nok klare å løpe rundt vannet på 15 min - men det er hardt. Hadde vært lettere da jeg gikk på videregående (naturlig nok, jeg trente mye da og). Jeg vil tro de fleste jentene i klassen min ikke hadde klart det.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 22:21   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg løper raskest etter å ha kommet litt i gang, så hvis de tre kilometerene hadde vært på flatmark etter fire, fem kilometer hadde 15 minutter gått veldig greit. Jeg er ingen aktiv trener, men er lett og langbeint, så det er litt «juks».

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 22:37   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Det frister å ta en coopertest en dag. 12 min er ikke lenge. Tror jeg kan klare 2 km iallfall, men vet ikke?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 22:38   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det frister å ta en coopertest en dag. 12 min er ikke lenge. Tror jeg kan klare 2 km iallfall, men vet ikke?

Det klarer du helt sikkert!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 23:13   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det klarer du helt sikkert!!

Håper det. Har ikke drevet med løping så lenge, kun siden sensommeren/ i høst. Men jeg har hatt en voldsom progresjon, spesielt på lengde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 08:00   #26
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg klarer ikke å løpe sammenhengende i 3 km eller 15 minutter. :bidrar:
Det klarte jeg heller ikke når jeg var ungdom.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 08:07   #27
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg tror alle på ungdomsskole og VGs løp på under 15 min hos oss. Nå hadde jeg nok ikke greid det tror jeg. Men selvsagt betyr alder noe.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 10:37   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg klarer ikke å løpe sammenhengende i 3 km eller 15 minutter. :bidrar:
Det klarte jeg heller ikke når jeg var ungdom.

Det har jeg også hatt problemer med, men etter mye trening er det ikke lenger et problem. Hvis jeg bare har lav nok fart, tror jeg nå at jeg kan løpe nesten ubegrenset langt, iallfall hvis det ikke var for de hersens knærne som begynner å si fra etter sånn ca fire kilometer..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 10:48   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg mener selv at jeg løper relativt mye, men jeg hadde aldri i livet klart 3 km på 15 minutter. I fjor fokuserte jeg en del på intervaller og tempotrening, men njet – et slikt tempo har jeg aldri klart og kommer neppe til å klare det heller. Nå er jeg i tillegg i slutten av førtiårene, så alderen er nok ikke helt på min side heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 10:50   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tror alle på ungdomsskole og VGs løp på under 15 min hos oss.

Det synes jeg faktisk er nesten sjokkerende. Sånn var det definitivt ikke hos oss. Det var et lite fåtall - på ungdomsskolen, da de fleste ikke er utvokst engang, var det neppe noen av jentene i det hele tatt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:06   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det synes jeg faktisk er nesten sjokkerende. Sånn var det definitivt ikke hos oss. Det var et lite fåtall - på ungdomsskolen, da de fleste ikke er utvokst engang, var det neppe noen av jentene i det hele tatt.

Sånn som Katta beskriver var det som nevnt hos oss også, bortsett fra en liten gjeng med lite spreke jenter og gutter som var mer opptatt av rollespill enn idrett... Og mannen min syntes (også som nevnt) at det ikke var sjokkerende, snarere normalt (han er forresten blant annet gymlærer). Ut fra karakterene å dømme (på VGS) var det nok ikke spesielt unormalt, heller.

Men JEG har alltid slitt med det. Det er ikke noe mål for meg overhodet heller, altså. Jeg vil heller løpe langt og opplever mestring når jeg klarer flere kilometre.


Sist redigert av Hyacinth : 17-01-18 kl 11:33.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:09   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Alder har mer å si for korte enn for lange distanser. For langdistanseløpere så toppes formen i ca 25-årsalderen, og så går den gradvis nedover, men du er faktisk over 60 før du er nede på nivået som 18-åring igjen (usikker på hva som er målt, men tror det er hvor gode resultater man får ved samme treningsmengde).

Men, 3000 m er en relativt eksplosiv distanse, og krever at du kan presse deg helt til maks i en tid som er akkurat så lang at det ikke er spurt heller, så den er veldig tøff. Du jogget nok ikke rolig da du tok disse testene den gangen... Det er nok en distanse der man taper seg mer med alderen enn på langdistanseløping.

Jeg var ikke i nærheten av den farten som tenåring, men har vært det dann og vann de siste årene (når jeg er i TOPPFORM).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:27   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Takk, Polyanna!

Jeg jogget definitivt ikke rolig da jeg løp rundt Mosvannet i ungdommen, nei. Og ikke i forrige uke da jeg løp på 17 heller. Ikke at farten var kjempehøy, men den var på grensen av det jeg orket i tre hele kilometre.

Jeg løper rundt vannet flere ganger i uka nå, ofte (som regel) to ganger. Og jeg løper med vilje rolig. Som regel er jeg i mål på 40 min (altså to runder), men i går brukte jeg 43, og da hadde jeg et tempo som føltes behagelig hele tiden. Det var mer knærne som var problemet enn kondisen, dessverre.

Er enig i at 3000 m er en tøff distanse å løpe fort på. Jeg opplever tre km som veldig kort når jeg er på joggetur nå, men hvis jeg skal løpe fort, er det grusomt langt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:36   #34
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

De fleste i klassen på gymnaset løp 3000 på under, eller et par over 15 min. Vi løp 3000 m hver fredag morgen siste året. Vi ga gymlæreren fra Østlandet en treningsbukse med "Å løp" trykket på. Hun elsket den.

I dag mener de superspreke kollegaene mine at alle friskuser skal klare mila på 50 min. Jeg er kondisjonert, løper dog ikke, og vet at jeg har ikke sjans til å trene med de. Vi mister fart med alderen. Fart, eksplosivitet og spenst må øves. Det sier legen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:39   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Som Polyanna opplever jeg 3000 meter som på grensa til en eksplosiv distanse, og det er ikke min styrke, for å si det pent. Jeg løper, helt oppriktig talt, nøyaktig like fort per km enten jeg skal løpe 1000 meter, 3000 eller 5000 meter. Det er liksom ikke flere gir. (Og per i dag, med snø til anklene og etterdønningene av en forkjølelse, er jeg uansett milevis unna 15 minutter på 3000 meter. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:49   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Som Polyanna opplever jeg 3000 meter som på grensa til en eksplosiv distanse, og det er ikke min styrke, for å si det pent. Jeg løper, helt oppriktig talt, nøyaktig like fort per km enten jeg skal løpe 1000 meter, 3000 eller 5000 meter. Det er liksom ikke flere gir. (Og per i dag, med snø til anklene og etterdønningene av en forkjølelse, er jeg uansett milevis unna 15 minutter på 3000 meter. )

Jeg føler at jeg er der du er, jeg også, egentlig. Fitbiten sier at jeg løper en kilometer på 6 minutter og noe, uansett lengde. Mistenker den for å ha hengt seg opp.. Men jeg har et gir jeg trives i, på en måte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 11:55   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Jeg er dødsfascinert over at dere husker hva folk løp 3000m på på skolen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 12:00   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dødsfascinert over at dere husker hva folk løp 3000m på på skolen.

Egentlig er jeg også det, men dette vannet her i byen er (var) omtrent identisk med «gym» på alle ungdomsskoler og videregående i bydelen i byen her. Det tok mange år etter VGS før jeg sluttet å hate turveien rundt vannet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 12:18   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Hadde nok ikke klart 15 minutters kravet, nei. Er jo eldgammel. Klarer såvidt 5km på 30 minutter, og løper 4x4 intervaller på mølla i 10,5 km/t og 2,5% stigning. Jeg holder meg mest i «lapskaussonen», og deltar aldri i løp. Løper rundt omkring med hunden fordi det er avslappende og gøy. Tar en intervalløkt på treningssenteret en gang i blant.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 15:37   #40
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

13-åringen løp 3km på Oslo Maraton på 14 minutter, og han trener veldig lite. 11-åringen løp på 17 minutter. Så jeg ser også på 15 minutter som ganske så gjennomsnittlig for barn. Vi deltar i en del løp, og jeg ser at de unge løper i farter vi andre ikke kan oppleve. Hvis jeg var veldig heldig, hadde jeg kanskje klart 18 minutter. Til gjengjeld har jeg ikke prøvd. Jeg er også blant de seige som foretrekker lang distanse.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no