Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Si noe pent om en politiker!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-18, 18:20   #21
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Hun gir meg skikkelig nostalgiske barndomsminner, for hun ser akkurat ut som Titten Tei.

Og så ligner hun veldig på søskenbarnet mitt. Så mye at folk hvisker og peker. Tantes kor skulle synge konsert, og noen av kormedlemmene kom opprømt ut på bakrommet og fortalte at forsvarsministeren var i salen.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 21:21   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Han er veldig gøyal på insta.

Haha, ja, takk! Workout with Willoch. ��

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 01:11   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes Torbjørn Røe Isaksen er veldig morsom. Hareide også.

Og Heikki Holmås har veldig god musikksmak. Jeg møter ham stadig vekk på konsert og festival, og en gang jeg var gladfull og ikke skjønte hvem han var (hey! Bergenser!), snakket jeg så mye med ham at han hilser på meg nå.

Ja! Isaksen er kjempemorsom. Jeg elsket å høre på da han og Snorre Valen var i den ukentlige spalten "Gutta på tinget" i Verdens rikeste land på P3 for noen år siden.

Trygve Slagsvild Vedum har en hysterisk latter.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 09:24   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Jeg ser frem til å ha Tor Mikkel Wara/Vara/Vaara i regjering. Han er en fyr jeg alltid har hatt sans for, en sann liberaler som bringer inn interessante perspektiver i debatten.

Hadia Tajik er helt fantastisk. Rolig, saklig, intelligent, engasjert, dyktig med integritet. Jeg har veldig sans for Hareide, han er veldig flink. Kommer aldri til å stemme KrF, men han er uten tvil en av stortingets flinkeste og smarteste politikere. Jeg er også dypt imponert over Eriksen Søreide som kombinerte jusstudier og stortingsverv, jeg synes hun er flink og anstendig i debatt. Bjørnar Moxnes er særdeles dyktig og karismatisk. Han gjør underverker for Rødt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 13:52   #25
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes Hareide har vist en integritet som jeg har respekt for. (Uten å være politisk enig med han)

Ja! Einig.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-18, 13:54   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe pent om en politiker!

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Hun gir meg skikkelig nostalgiske barndomsminner, for hun ser akkurat ut som Titten Tei.

Hæ? Eg synest Torbjørn Røe Isaksen likner på Titten Tei.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no