Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lagringsposer fra TVShop?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 10:50   #1
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lagringsposer fra TVShop?

Har akkurat sittet å sett på TV3s TVShop om lagringsposer "SuperPack" hvor man kunne stable masse klær, dyner osv. inn i noen poser og deretter dra ut luften. Vet dere hva jeg mener?

Er det noen som har prøvd det og kan anbefale disse posene? De så hvertfall veldig kjekke ut.

Her er link til TVShop http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:57   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Mamma har de og er veldig fornøyd. Jeg kjøpte noen da vi flyttet hjem fra Australia. Jeg pakket masse klær i de og fikk med meg masse i kofferten. Kjekt da flyttelasset tok noen mnd med båt.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 12:09   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Jeg har kjøpt de, men ikke tatt de i bruk ennå. Kan avgi rapport når jeg får ut fingeren.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 12:46   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Jeg har! Genialt - spesielt dersom en suger ut luften med støvsuger

Men - det kunne godt vært flere større. Eneste jeg har i bruk er den største. De små vet jeg ikke helt hva jeg skal med...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 14:21   #5
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Jeg har! Genialt - spesielt dersom en suger ut luften med støvsuger

Men - det kunne godt vært flere større. Eneste jeg har i bruk er den største. De små vet jeg ikke helt hva jeg skal med...

vintertøy til barna når den sesongen er over! Eller sommerklær nå....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 14:24   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Jeg har sett dem, og fundert på dem.
Avventer rapport!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:09   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Vi har slike og bruker de største til å lagre tøy i og de som er mindre til ferier og slikt. Det er utrolig hvor mye vi klarer å stappe ned i en koffert når vi bruker disse posene. (Ulempen er bare at det er noe som heter overvekt...)

Jeg liker de posene godt!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 15:55   #8
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Er i ferd med å teste de ut nå når jeg pakker kofferten min. Fungerer fint, men jeg ser helt klart faren med at det kan bli plass til veldig mye ekstra ja

Skulle vært sånne poser som gjorde at sko ble flate, myke og ikke veide noen ting syns jeg

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 15:58   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagringsposer fra TVShop?

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Skulle vært sånne poser som gjorde at sko ble flate, myke og ikke veide noen ting syns jeg

Trylleposer hadde vært noe, ja.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no