Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange ganger har du vært forelsket (tror du)?
Aldri 1 1,12%
1 gang 7 7,87%
2 ganger 5 5,62%
3-4 ganger 18 20,22%
5-9 ganger 36 40,45%
10-14 ganger 14 15,73%
15-19 ganger 4 4,49%
20-24 ganger 1 1,12%
25-29 ganger 1 1,12%
30-39 ganger 0 0%
40-49 ganger 0 0%
Flere enn 50 ganger 2 2,25%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-18, 18:40   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja. Jeg gikk en runde bakover i livet og telte. Husker du ikke sånn, Katta?

Nei.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:41   #22
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Egentlig to.
Mannen min, og en til.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:43   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vet man sånt?

Nei.

Jeg vet hvor mange jeg har elsket, altså følt dypere for enn en forelskelse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:44   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nei.

Du er ikke alene. Noen husker jeg jo, men ikke alle.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:48   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Jeg forelsker meg ikke lett, så det er bare fire personer jeg har vært seriøst forelska i.

Den første er «the one that got away,» en mann jeg ennå tenker på og forbanner jeg at jeg ikke våga si det rett ut til ham at «jeg er ikke forelska i deg, jeg elsker deg!» Han var min aller, aller beste venn i ungdomstida, vi hang sammen som erteris, og jeg var livredd for at han skulle finne ut at jeg var forelska, for tenk om han ikke ville ha meg som noe annet enn en god venn, og så ville vennskapet bli ødelagt. Vi mista kontakten da vi flytta til hver vår kant av landet. Jeg kan ennå ta meg i å tenke «idiot» over unge Inagh, og det var en slags rar sorgblanda glede da jeg så brudebilde av ham og kona i avisa for noen år siden.

Den andre jeg har vært seriøst forelska i er eksen jeg skulle gifte meg med som ung voksen. Han er en fantastisk god fyr, jeg er utrolig glad i ham, og jeg hjalp ham komme ut av et særdeles trangt skap, takk og lov før vi rakk gifte oss. Jeg ble seriøst glad på ham sine vegne da han noen år etter gifta seg med en annen mann.

Jeg var forelska i, og ble sammen med, en kar som var komplett dust. Jeg kan ennå ikke fatte og begripe hva jeg så i ham. Da det ble slutt, kommenterte min mor, som aldri sa et vondt ord om noen som helst, at «han det var det like greit det aldri ble noe mere med. Jeg lærte meg aldri helt å like ham.»

Og så - for 20 år siden, så satt jeg på stampuben sammen med ei venninne. Det var stappfullt i puben, men venninna mi og jeg hadde klora oss til et bord, og da vi så en bekjent av oss stå i korridoren lenger inn i puben, vinka vi ham til oss: «oy, bord, her!» Fyren kom, og han hadde med seg et par karer, bekjente av ham. Vi ble sittende og preike til langt over stengetid (noen fordeler skal man ha av å kjenne eieren av puben.) En av disse karene som kom og satte seg.... Pang, sa det bare. Til sommeren har vi vært gift i 19 år.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 18:49   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Husker ikke alle? På dette feltet har jeg hukommelse som en elefant.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:05   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Jeg husker ikke heller, gjettet litt. Jeg ble relativt lett forsøket i min ungdom og det var en del hjertesorg og store gleder. Min far kallte kjærestene mine en periode for syvern, åtteren og niern etc, han fleipet om at det ikke var noen idé å lære seg navnene. De siste 22 årene har jeg bare vært forelsket i en.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:17   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Det er jo en del jeg har vært betatt av, synes er kjekk osv. Og flørta med. Men forelskelse er en ganske «big deal» for meg iallefall, og går ganske dypt. Derfor er de også forholdsvis grei å huske.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:27   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Husker ikke alle? På dette feltet har jeg hukommelse som en elefant.

Jeg også. Husker 14-årige meg som fikk sommerfugler i magen bare helten gikk forbi. Husker 17-årige meg som var dødsforelska og det var helt gjensidig og vi var hele skolens lovebirds. Det ble slutt og han hang med menn i mange år før han omsider giftet seg med en dame for noen år siden.

Russesvermeriet som kjølnet da han dro i militæret og jeg begynte å studere og fant t at det var millioner av kjekkesmarte gutter på MatNat på Blindern.

Han kjekke jusstudenten jeg hadde en sommerfling med i 1982.

Den første magiske tiden med mannen jeg er gift med i dag, da alt var bare helt gyllent og lett og fantastisk og jeg gikk fra trist og deppa og lei og såret og redd etter det totalt mislykkede ekteskap nummer to, til det stikk motsatte.

Mannen min var forøvrig the one that got away - russesvermeriet - og jeg var det for han også - i nesten akkurat 20 år. Så jeg er en av dem som faktisk fikk en sjanse til.

Så det er klart jeg husker det!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:33   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Herlighet, hvem vet sånt då?
Jeg var kronisk forelsket fra jeg var 7 til jeg var 18, alle gutter ble sett på som potensielle kjærester.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:34   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Husker ikke alle? På dette feltet har jeg hukommelse som en elefant.

Klisterhjertene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 19:39   #32
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

5 ganger.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 20:00   #33
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Jeg husker, men hjelpes... det er en del!!! Har aldri telt! Og tror nok jeg hadde hoppet over noen også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 20:02   #34
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei.

Jeg vet hvor mange jeg har elsket, altså følt dypere for enn en forelskelse.

For meg er det ikke forskjell. Er vel derfor det blir så få.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 21:05   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Jeg har vært forelsket i 3, muligens 4, menn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 21:10   #36
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Sånn ordentlig forelska kom jeg til seks/sju personer. Sånn sommerfugler i magen/betatt mange ganger.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 21:19   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Blir ikke så lett forelska jeg heller. Nå har det jo vært en de siste 19 årene så jeg har nok glemt sånne ting.
Før han jeg bor sammen med så ble jeg såret så innmari men er nå sjeleglad for at det ikke ble oss når jeg ser hvordan han er nå. Er glad jeg klarte å bryte ut av det.
Svarte mellom 5-9 men det er nok nærmere 5 enn 9 iallefall.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 21:23   #38
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 915
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Kom først til 5.
To jeg var sammen med på barneskolen.
To jeg var forelsket i på ungdomskolen.
Mannen i mitt liv, som jeg snart har vært sammen med i 18 år.

Så skulle jeg skrive her, og da kom jeg på forelskelse i en lærer på ungdomsskolen og en terapeut jeg gikk til første året på videregående.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-18, 21:26   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Sommerfuglerimagenbetatt gidder jeg ikke forsøke å telle, jeg er en av dem som fort ble betatt. Ordentlige forelsker er lettere. Først han jeg gikk i klasse med på barneskolen, det varte i flere år, fra jeg var ca 12 til 14. Senere var det en på ungdomskolen fra jeg var omtrent 14-16, delvis overlappende med førstemann. Så hadde jeg en to somre på radforelskelse i England. Deretter gjorde jeg noe så dumt som å forelske meg i en kompis som aldri så meg som noe annet enn en venn. Til gjengjeld førte vennskapet til at jeg traff Helten. Det tok meg drøye to år å falle for ham og der har jeg forblitt. Helten er den eneste jeg har elsket også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 08:38   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange ganger har du vært forelsket?

Det er så forskjellig hvordan folk definerer forelska.
På mange vis er jeg en slik som forelsker meg i alt og alle.
Jeg forelsker meg i kolleger og sjefer som er fine og gode, i de som jobber på stamkafeen, i karakterer jeg blir kjent med i serieverden osv. Jeg blir varm, og glad og gleder meg til jeg skal på jobb/på butikken/kafeen/se på serien osv

Men selv om det er tydelig, og en ekte forelskelse, i alle disse tilfellene, så er det ikke en slik type forelskelse jeg vil telle med. De tre, muligens fire, gangene jeg har vært forelsket har det vært så stort og altoppslukende. Og mer vondt enn godt, egentlig, fordi det konstant kjennes ut som hjertet er på tur ut av kroppen og følelsene er så sterke at de er vanskelig å håndtere. Og jeg blir så fryktelig sårbar.
Og for min del er det slik at om jeg er forelsket på denne måten, så slutter det på en måte ikke. Dette er «elsker deg»-forelskelsen.
Og den er ulogisk. De to første jeg var forelsket i på denne måten hadde jeg ikke en gang et forhold til på tidspunktene da følelsene slo inn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no