Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-17, 22:05   #441
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

At etter innstendig oppfordring frå dei to konferansierane, så lot foreldre framleis småsøsken springe fritt rundt i gymsalen og dermed øydelegge for andre. Det er faktisk ganske irriterande for oss andre som har lyst å få med oss det som skjer på scena.

Sånne folk burde blitt kastet ut.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 19-12-17, 22:17   #442
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Det var litt skuffande at foreldra ikkje kunne ta den beskjeden.

Og så er eg sjeleglad for at eg, i denne samanheng, har store ungar og er ferdig med å hysje på trolla.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 19-12-17, 23:25   #443
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irriterte meg over folk som forlot konserten før den var ferdig på søndag. Det var en julekonsert hvor diverse aktører fra bydelen deltok, korps og kor. Relativt fullt i kirka da skolekorpset og orkesteret spilte, deretter ble det bare færre og færre igjen. Trist! Konserten var ferdig kl. 18.30, så leggetid for barna var ikke et argument.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 19-12-17, 23:26   #444
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Det var litt skuffande at foreldra ikkje kunne ta den beskjeden.

Og så er eg sjeleglad for at eg, i denne samanheng, har store ungar og er ferdig med å hysje på trolla.

Det er sinnsykt deilig!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 20-12-17, 08:25   #445
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg er lei av å være syk, sylteforkjøla.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-12-17, 08:26   #446
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Posten. Igjen.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 20-12-17, 09:40   #447
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At folk, fordi de ikke klarer å stå å vente litt når de ser at ansatte forter seg alt vi kan, slenger med leppa om for få på jobb. Klokka HALV NI på kvelden, 4 dager før jul. Akkurat som om vi som jobber med varesalg ikke har behov for å gjøre annet enn å holde søndagsåpent og å stå en ekstra time på kveldstid for å serve de 10 kundene som ikke kan benytte seg av de 11 andre timene vi holder åpent. Hver føkkings dag.

Nei, vi er ikke for få på jobb - men jeg prioriterer at flest mulig ansatte skal få tid med familien i en stresset førjulstid. Get over it.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 20-12-17, 09:55   #448
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Det er mange dustete folk der ute Billa, og det er ikke de som jobber i varehandel.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-12-17, 14:40   #449
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det er mange dustete folk der ute Billa, og det er ikke de som jobber i varehandel.

Takk Jeg blir så irritert.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 20-12-17, 14:42   #450
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Alle andre på jobb rydder ferdig før juleferie. Det de ikke tenker på er den som sitter igjen etterpå og skal gjøre alt HELT ferdig, og når du jobber for mange forskjellige og ikke får tak i noen. For da har de tatt ferie og tatt unna i siste liten rett før. De tenker bare at det skal være tomt på deres egen pult.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-12-17, 18:56   #451
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Alle andre på jobb rydder ferdig før juleferie. Det de ikke tenker på er den som sitter igjen etterpå og skal gjøre alt HELT ferdig, og når du jobber for mange forskjellige og ikke får tak i noen. For da har de tatt ferie og tatt unna i siste liten rett før. De tenker bare at det skal være tomt på deres egen pult.

Så kjedelig! Kanskje burde vi alle løfte blikket litt forbi oss selv og egne behov. Selv jobber jeg til seks på lillejulaften, og har dyp respekt for alle de med yrker som ikke tar hensyn til dato eller gir rom for ovale helger...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 21-12-17, 09:24   #452
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Virkelig småplukk altså: Jeg er irritert over at jeg ikke får lagt inn kommentar når jeg prikker her på FP fra telefonen min. Grmph.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-12-17, 09:28   #453
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Virkelig småplukk altså: Jeg er irritert over at jeg ikke får lagt inn kommentar når jeg prikker her på FP fra telefonen min. Grmph.

Hvis du trykker og holder får du valget "åpne i nytt vindu" eller noe sånt, da får du lagt inn kommentar.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 21-12-17, 09:29   #454
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Syklister i høy fart på bilveien i mørke og tåke uten lys. Jeez, så nær å bli drapsmann som jeg var i dag har jeg aldri vært!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-12-17, 10:20   #455
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irriterer meg også over kollegaer som har tatt juleferie og ikke har svart på ting de har lovt å svare på.

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 21-12-17, 10:35   #456
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis du trykker og holder får du valget "åpne i nytt vindu" eller noe sånt, da får du lagt inn kommentar.

Takk for tips, det skal jeg prøve om jeg får til neste gang.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-12-17, 20:08   #457
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irriterer meg over mannen som gomler fiken og lager plagsom knaselyd når frøene tygges

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 26-12-17, 02:28   #458
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg tror ikke det går an å spise fiken uten at frøene lager plagsom knaselyd.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 26-12-17, 08:24   #459
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg i dag våknet med øyekatarr på det venstre øyet, når jeg har hatt det på det andre øyet siden julaften. Jeg er lei og sår på øyet. Og vil bare bli ferdig, ikke ha en ny runde liksom.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 26-12-17, 08:41   #460
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg skjærte rugbrødskalk med ny japansk brødkniv uten å ha øyene på brødet. Kuttet fingertuppen dypt, besvimte, og brukte fire timer og 760,- på legevakten i går.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no