Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Unge jenter legger til et mellomnavn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-15, 22:50   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.506
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så rart. Jeg kjente mange adopterte som var eldre enn meg, men ingen av dem hadde koreanske mellomnavn. Men ingen av dem er vel mer enn 6-7 år eldre enn meg.

Jeg har en venninne som er adoptert fra Korea. Tror hun kan ha vært en av de aller første som kom hit til byen. Mine foreldre leide hos hennes foreldre da jeg ble født, så jeg har i grunnen kjent henne siden hun kom hit. Da var hun 3-4 år. Det er altså rundt 40 år siden. Hun har et norsk navn som første navn, koreansk navn som andre navn (mellomnavn).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 22:56   #82
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg kjenner en som byttet navn allerede på ungdomsskolen. Hun hadde typisk norsk navn med to fornavn og byttet til ett. Det var internasjonalt og meget vanlig.

Jeg har bare ett fornavn og drømte om to navn da jeg var barn. Da var det "jålenavn" i kombinasjon med mitt eget. Jeg har aldri tenkt at jeg kunne byttet fornavn en gang jeg. Jeg har ikke et veldig vakkert navn og det er veldig typisk 80-talls, men det er jo fremdeles meg og jeg identifiserer meg med det.

Til gjengjeld har jeg sørget for at mine sønner ikke trenger å legge til noe pøntenavn når de blir eldre. De heter ca. Pomp Pompøs Pompøsussen. Det kommer sikkert til å backfire og de tar bort et fornavn og tar mitt vanlige sen-etternavn når de blir voksen. For å ta avstand fra den jålete navnekulturen og ivareta de utdøende sen-navnene .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 23:01   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.506
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har to fornavn, men bruker bare det mellomste. Har alltid gjort det sånn. Eldst har også to, men bruker kun det første. Det andre er etter min oldemor.

Det er i grunnen enklest med et navn må jeg innrømme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-15, 23:13   #84
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.928
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg kjenner bare én som har byttet fornavn (eller kjenner og kjenner, det er mer en venn av en venn). Hun fikk gjort noe plastikkirurgi og kunne da ikke lenger hete "traust navn" og byttet i stedet til "fancy amerikansk såpestjernenavn".

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 08:27   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg kjenner bare én som har byttet fornavn (eller kjenner og kjenner, det er mer en venn av en venn). Hun fikk gjort noe plastikkirurgi og kunne da ikke lenger hete "traust navn" og byttet i stedet til "fancy amerikansk såpestjernenavn".

Så fantastisk!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 08:34   #86
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har ei veninne som har tatt ikke ett, ikke to, men tre ekstra fornavn. De er ikke fra slekt, men fra populærkulturen (type fantasy/sci-fi + disney). Det er en del av noe jeg litt flåsete kan kalle en fangirl-identitet, noe hun også uttrykker med 20+ tatoveringer i samme sjanger. Navn er jo identitet.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 10:06   #87
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.472
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg gjorde de da jeg var ni jeg.... Broren min skulle døpes og han fikk to navn, jeg hadde bare ett og det må jo være likhet for loven, så da søkte vi om navnendring for meg og fikk det. Jeg hadde litt tilfeldigvis fått fornavnet til en av mine grandtanter og hun hadde også et mellomnavn som jeg ikke hadde. Så da oppkalte jeg meg selv etter grandtanta mi...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 14:58   #88
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg drømte om langt og vakkert navn da jeg var barn. Så jeg ga datteren min to navn.

Nå har jeg endelig forstått navnet ditt, kokos! Takk!

Haha, hyggelig å kunne oppklare! På fb går det i en salig blanding ser jeg, jeg retter ikke på noen jeg altså, så lenge de treffer på et av fornavnene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 18:44   #89
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Min søster og hennes venninne gjorde dette for rundt 33 år siden tenker jeg. Inspirasjonen var nok de svenske prinsessene. :knegge:

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:48   #90
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så rart. Jeg kjente mange adopterte som var eldre enn meg, men ingen av dem hadde koreanske mellomnavn. Men ingen av dem er vel mer enn 6-7 år eldre enn meg.

Jeg kjenner to adopterte fra Korea på tidlig 70-tall og ingen av dem har mellomnavn fra Korea.

Minstemann her i huset fikk beholde sitt fornavn og fikk norsk mellomnavn. Eldstemann har biologisk mor sitt fornavn og mitt fornavn som mellomnavn.

Ellers kjenner jeg ingen trendy mennesker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:49   #91
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.049
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Flott at de som vil, kan gjøre det.
Jeg har to fornavn, og har bare brukt det første. Jeg liker virkelig ikke det andre fornavnet mitt, jeg syns det høres så barnslig ut i kombinasjon med mitt første!
Da jeg var jentunge ble det brukt mest som å understreke at jeg hadde gjort noe galt: "Taien xxxxxxx! Kom hit med en eneste gang!!"
Kun to av mine søskenbarn kaller meg med begge fornavn. Det er uvant, men det går greit.
Jeg må bare si at jeg syns navnet er pent på andre, men jeg liker det virkelig ikke på meg selv. Men samtidig blir det feil å fjerne det....og jeg tror min mor hadde gått i hundene om jeg gjorde det. Hun hadde visst kjempet for det navnet ovenfor min far. Han ville kalle meg noe annet (jeg husker ikke hva det var, men jeg husker at jeg skulle ønske han hadde fått viljen sin. ).

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 21:19   #92
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.962
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg klikket på denne tråden og linken, men ble fullstendig derailed av linken i teksten der Barry Martin og Max Hugo: – Lurer på hva foreldrene våre tenkte på

Vet om flere som har lagt til fornavn senere i livet. Selv la jeg til mors pikenavn i tenårene, men det måtte vike da min mann og jeg tok hverandres navn med bindestrek.

Personlig så har jeg ikke sett verdien å ha fornavn man ikke bruker. Så har man to fornavn, så bør de brukes (så sant man da ikke liker et av de, men da kan det jo kanskje fjernes).

Barna her har såpass mange stavelser i fornavnene sine (alle har hun et) at det blir vel i overkant å legge til noe mer Men de har vel knapt møtt noen med samme navn, så behovet for å skille seg ut er nok ikke der. Jo, mellomste har møtt en. De andre ikke. Svært få bærere her til lands.

Personlig ønsket jeg meg et navn til i barneårene, men jeg har alltid vært glad i navnet mitt. Klassisk og vakkert, og ganske få som heter det. Nå kunne jeg ikke tenke meg dobbeltnavn tror jeg. Identiteten min er knyttet til mitt navn, og selv om jeg kunne ha valgt hva som helst så ville det blitt rart. Tror jeg.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:27   #93
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.642
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Ang det med at noen adopterte måtte ha sitt opprinnelige navn og noen ikke, så kan det muligens ha vært litt opp til hvem man snakket med? Da jeg skulle døpes fikk mamma og pappa beskjed om at enten måtte jeg ha TH eller så måtte man bytte E med A på slutten av navnet mitt. Sånn var det nemlig. (Det var nå tilfeldigvis uansett altså den lovlige Th-varianten mine foreldre hadde tenkt seg, så det gikk da fint det)

Det er ikke akkurat lovregulert at det ikke er lov å hete Terese, og det var det nok ikke i 1979 heller (ALLE navneprodukter som fantes på 80-tallet hadde Terese uten H...) men det var definitivt sånn hos den som skulle ta mot registrering av mitt navn.

Og sånn tenker jeg meg at det nok kan ha vært noen som mente adopterte MÅTTE ha sitt opprinnelige navn, mens andre ikke mente det? Geografiske forskjeller, eller avhengig av hvem man leverte navnemelding til?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:44   #94
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.934
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har to fornavn, men har alltid bare brukt det ene. Mine døtre har to fornavn, vi har valgt navn som passer sammen, men har aldri brukt mer enn det første navnet. Men jeg ser at begge to nå bruker begge fornavnene skriftlig. På skolebøkene og prøvene deres, står begge navnene. Og begge to har uvanlige fornavn, så det er ikke slik at de må bruke mellomnavnet for å bli skilt fra en annen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 09:20   #95
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg var tydeligvis forutseende og ga mine døtre to fornavn ... Alle navnene deres er oppkalling etter tipptipp-, tipp- og oldemødre. Noen av navnene er relativt vanlige, andre er uvanlige. Jentene er godt fornøyd med å ha to navn. Kun ett brukes i det daglige, men det hender de bruker begge skriftlig, og de liker det ikke hvis det andre fornavnet har falt ut i mer offentlige sammenhenger.

Jeg har to fornavn og bruker alltid begge, men det er det mange som ikke får med seg. Dette irriterte meg ganske mye tidligere, og før jeg fikk barn selv var jeg sikker på at mine barn kun skulle få ett navn. Men så kom de, og så er det jo litt gøy med navn og navnene deres ble mye mer særegne og personlige med to navn i kombinasjon, og de står friere til hvem av dem de vil bruke.

For ikke lenge siden sa en av storesøsters lærere at hun burde bruke det andre fornavnet mer, for det var så vakkert. Og da jeg spurte henne nettopp om dette fenomenet, kunne hun fortelle at flere av vennene hennes hadde begynt å ta med et ekstra navn på seg selv, bl.a. på facebook og i omtale av seg selv (uten å ha registrert navnet altså).

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 11:24   #96
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg blir litt sånn snerpesur av at unge jenter skal jåle seg med ekstra navn. Identitet-sjmidentifet, det er jo bare en ny måte å føle seg ekstra zpeziell på.

Jeg kjenner også et par stykker som har skiftet helt eller tatt ekstra navn, og jeg syns nå det virker mer som om de leter etter identitet enn at de endelig har funnet den.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 11:31   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg blir litt sånn snerpesur av at unge jenter skal jåle seg med ekstra navn. Identitet-sjmidentifet, det er jo bare en ny måte å føle seg ekstra zpeziell på.

Ja, det syns jeg var skikkelig snerpete. Hvorfor er det verre å finne seg et navn man føler passer, i stedet for ett man har hatt null innvirkning på? Er det fornærmede foreldrefølelser?
Er det galt å gi seg selv mulighet til å føle seg litt spesiell?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 12:06   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.199
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Det er sikkert snerpete, men jeg syns det var litt befriende skrevet lell, Røverdatter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 12:10   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg hadde egentlig regnet med mye mer himling og latterliggjøring i tråden og holdt med vilje HI på den positive siden får å se om jeg kunne påvirke tonen videre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 12:19   #100
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er sikkert snerpete, men jeg syns det var litt befriende skrevet lell, Røverdatter.

Jeg er faktisk enig med Røverdatter, jeg. Det betyr ikke at jeg ikke vet at det er snerpete og irrasjonelt, men det er nå engang det jeg føler.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no