Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del IV

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 21:26   #221
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV



__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-13, 21:27   #222
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:01   #223
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:30   #224
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.



Jadda.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:53   #225
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Denne er delt på noen sider, en person har svart så utrolig godt, så jeg kopierer inn deler av svaret *hvis det ikke er lov å dele disse svarene, så gi meg beskjed så fjerner jeg svaret til vedkommende* Men vedkommendes svar har fått flere likes enn bildet.

Sitat:

Man blir litt smålei denne sammenligningen hele tiden. Jeg har jobbet i Kriminalomsorgen i x år og nå begynner dette å gå ut på dato for å være helt ærlig. Halden fengsel er nytt, det er også en arbeidsplass. Skal det sammenlignes så hvorfor brukes det ikke bilder fra f.eks Oslo fengsel som snart faller i sammen? Hvor det er mugg og råte overalt? Neida, klart man sammenligner med Halden. Snakk med de som jobber i Oslo om de stortrives innenfor disse gamle råtne murene. Når noe bygges nytt så er det klart det blir fint! Og man kan like det eller ikke, men når man soner en fengselstraff som er det frihetsberøvelsen som er straffen og ikkenoe annet. Og skal dere klage så klag på de som bestemmer hvordan sykehjemmene skal se ut og ikke hvordan nye fengsler blir bygget. Om dere tror at innsatte blir bedre innsatte over å sone i et mørkt fangehull så tar dere fullstendig feil. Det er bedre at de soner under menneskelige forhold, får seg en utdannelse bak murene og slipper og bidrar til samfunnet slik vi andre gjør. vedkommende kan bli DIN nabo en dag og jeg er sikker på at du heller vil ha en nabo i jobb en en nabo som stjeler alt du har. Eller? Jeg sier ikke at eldre har det bra på sykehjem, men hvorfor ikke da sammenligne gode sykehjem med dårlige og sett fokuset der? Man kan ikke sammenligne kriminalomsorg og eldreomsorg. Tror dere at det å sette flere innsatte inne på samme celle er bra for sikkerheten til de ansatte? Nei, det er den ikke. Grunnen til at det er fliser på badet på ei celle er fordi det skal være enkelt å holde rent, noen er faktisk noen skikkelig griser og det er viktig at man kan få vasket skikkelig. Grunnen til at de har do på cella er fordi at betjentene skal slippe å følge de på toalettet til alle døgnets tider, slik de bla gjør i Oslo, det har man ikke nok ansatte til. Eldreomsorgen stinker, det er jeg enig i, men det stinker ikke pga Halden fengsel.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 13:00   #226
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Denne er delt på noen sider, en person har svart så utrolig godt, så jeg kopierer inn deler av svaret *hvis det ikke er lov å dele disse svarene, så gi meg beskjed så fjerner jeg svaret til vedkommende* Men vedkommendes svar har fått flere likes enn bildet.




Jeg må si jeg alltid setter pris på folk som kommer med slike svar til bilder som det der. Viktig å ha riktig vinkling på en debatt, det er det lett å være enig i.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 17:20   #227
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Fantastisk bra svar på en sammenlikning som til tider irriterer meg veldig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 18:41   #228
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Min FB status


En nordlenning var på kafe i Oslo og overhørte følgende fra et forelsket par:
ŽŽMette, jeg er så forelsket i deg at når jeg ser på deg så klarer jeg nesten ikke ta til meg føde.ŽŽ
Nordlenningen syntes at det der var noen fine ord som han skulle overføre på kona når han kom hjem igjen.
Da dem satt i kjøkkenkroken å kosa seg med en kopp kaffe, så utbrøt han: ŽŽMarta, når æ ser på dæ, så mest æ reint matløsta!ŽŽ

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 18:45   #229
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg klarer ikke helt å komme over de 3 billionene med mennesker som ikke kan lese. Regner med at man da må regne ganske mange ulike arter som mennesker for å komme opp i et slikt antall, er f.eks. maur mennesker?

Jeg synes den gir perspektiv, okke som.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:02   #230
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Sitat:

A young man had a girlfriend. He was getting tired of her because she sent him messages every hour that said "I miss you" or "I love you". One night before bed he received a message, but rather than read it went to sleep. In the morning he was awakened by a call. It was girlfriend's mother crying saying that his girlfriend was killed last night. He was in a state of shock, went to read the message: "My sweetheart, come quickly, I think someone is following me!". Moral of the story: never rejects those who love, care, and try to reach out to you, because one day you'll realize you lost the moon while counting the stars!
If ever you are touched by this story .. Share & click on "Like" ♥

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:12   #231
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 21:22   #232
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 21:26   #233
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 10:38   #234
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Deler i dag min egen status, i mengden av hurrarop og gratulasjoner. Har dog fått kommentarer på at "noen ser glasset halvfullt, andre ser det halvtomt". Mulig jeg ser det halvtomt, men om man bruker hovedengasjementet på å klappe seg selv på ryggen kommer man ikke videre, mener nå jeg.

‎65 % av verdens voksne analfabeter er kvinner. Kvinner eier 1% av all eiendom i verden, og får under 10% av verdens inntekter. Kvinner produserer halvparten av verdens mat og i fattige land er tallet mellom 60 og 80 prosent. Kvinner innehar 7% av ministerpostene i verden, og 14% av verdens lederstillinger. Omlag hver fjerde kvinne i verden utsettes for vold i eget hjem, og vold er ansett som den største hindringen for jenter og kvinners utvikling. Det foretas anslagsvis 21 millioner farlige aborter hvert år, 47.000 kvinner dør og 5 millioner får komplikasjoner. I noen land er det ikke ulovlig å voldta sin kone.

Gratulerer?

Kilder: FN og Norad

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 18:31   #235
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Den stjal jeg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-13, 18:55   #236
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

‎"Kvinnefrigjøringen i Norge er ikke i mål. Forrige kvinnegenerasjon hadde valgfrihet, men min generasjon har ikke det. Vi er tvunget ut av hjemmet enten vi vil eller ikke. Uten to fulle inntekter er familiene sjanseløse på boligmarkedet i byene. [...] Bare de økonomisk privilegerte har reell valgfrihet i dag. Vi andre er ikke fri, i stedet er vi tilbake på 1800-tallet der industrialiseringens kvinner ble tvunget til å forlate barna sine for å forsørge dem. Det er til å grine av – noe jeg også gjør, spesielt den 8. mars." (utdrag fra Dagens intervju med meg)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 12:45   #237
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 12:49   #238
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Åh, slike og ørti "Jesus Daily" flommer over på veggen min - prisen for å ha et uttall amerikanere på vennelista.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 13:49   #239
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh, slike og ørti "Jesus Daily" flommer over på veggen min - prisen for å ha et uttall amerikanere på vennelista.

Betaler den samme prisen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 14:16   #240
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Eg er kristen, men slit likevel med Jesus Daily.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no