Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-22, 13:37   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Jeg trenger tips til julegaver (begge kjønn, alle aldre) man kan lage som sykemeldt. Både kompliserte og enkle tips tas i mot med takk!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 13:51   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Strikkede ullsokker, luer eller votter.

Tovede sitteunderlag.

Hjemmelaget konfekt, karameller, marshmallows eller annet godteri. Pakk i cellofan eller legg i glass eller bokser.

Fotokalender.

Håndmalte kopper.

Hjemmelaget såpe.

Hjemmelaget eggelikør eller annen god drikke.

Ta vare på avispapir og lysestumper og lag en haug tennbriketter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 13:58   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.110
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Jeg har fått grillrub. Dvs sånn krydder man kan gni på kjøtt før steking. Og urtesalt. Flotte gaver!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 18:42   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Rocky road og fudge.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-22, 21:20   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Jeg fikk ferdig kakaoblanding ett år, som egentlig bare var kakaopulver og sukker blandet sammen med riktig fordeling og så var det tilsatt litt chili for å gi det litt ekstra piff, og helt på glass med oppskrift (som var en spiseskje pulver til en liten kopp varm melk). Like genialt som det var enkelt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-22, 22:43   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Stikkede sokker eller tøfler.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-22, 23:13   #7
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Ting jeg hadde blitt glad for som kanskje kan gi noen tips:
Kort/brev med noen ord om forholdet/vennskapet og raincheck på noe sammen som feks ut å spise. Tid altså.
Strikka sokker i rett størrelse og i farger jeg liker.
Oppskriften på noe jeg har sagt du lager ekstra godt.
Gavekort på hjelp av noe slag.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 00:23   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Tovede mariusvotter, sånn vridd pannebånd. Selbuvotter
Brente mandler og salte mandler.
En boks med julekaker

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-22, 07:46   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Jeg fikk et glass med det som trenges til å bake cookies. Trengte bare å tilsette vann. Ellers så fikk jeg rundstykker et år, veldig fint syns jeg som ikke liker å bake noe særlig.
Jeg har også fått glass fylt med praktiske greier som deodorant, ansiktsmaske osv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 16:06   #10
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hjemmelagede julegaver ønskes

Jeg har akkurat lagd badebomber, og de ble så deilig og boblete. Jeg brukte REN sin kroppsolje, peppemyntedråper og vann som væske, og tilsatte også litt maisenna.
Om du vil lage, vær obs på at man må være forsiktig når man har væske i ellers bobler effekten ut allerede ved tillaging. bruk gjerne sprayflaske.
Jeg hadde mine i silikonformer til muffins og litt mindre hjerteformet til konfekt. Et supert tips til julegavelaging med barn.
https://hjemmelagetblog.wordpress.co...e-i-champagne/

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no