Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kåt kanin

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 00:03   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kåt kanin

Ja, vår søte lille kanin har plutselig blitt ekstrem på dette med å "parre", og i mangelen av en kaninjente så er jeg den heldige utvalgte...

Han er en 5,5 år gammel krabat. Innekanin, snill som dagen er lang, kjælen, tillitsfull, hengiven og i det hele tatt. Og veldig glad i kos.

Det er storesøster som eier han, men jeg har vært den som gjør alt hun glemmer, eller "glemmer". Reservematmor.

så lenge vi har hatt han, så har jeg vært inne og sett til han hver kveld før jeg legger meg. Da får han høy og vann, og jeg tar meg noen minutter med litt kos. Denne kosen går ut på at jeg sitter og stryker han på hodet, mens han på sin side innimellom vrir hodet til slik at han får slikket hånden min, før jeg på nytt stryker på hodet. Alt dette i total fred og ro. Han legger seg ned og er tydelig veldig avslappet.

For en ukes tid siden så merket jeg at han var endret i denne kosestunden. Han virket stresset. Når jeg strøk på hodet så begynte han å gå i sirkel rundt armen min, med noen pauser innimellom hvor han slikket armen intenst. Så reiste han seg opp på bakbena, samtidig som han begynte å småbite/nappe i armen min, før han så klamret forbena rundt armen min og satte i gang.

Jeg skøv han bort og tok kveld. Humret litt for meg selv og tenkte han bare hadde et kick.

Men etter det så har ikke jeg kunnet kose med han. Dvs, når han er inne på stua så går det bra, men ikke i buret. Da begynner stresset, og han er på armen min. Dette kommer faktisk foran lysten på mat hos han også. Han som normalt kaster seg over høyet jeg har oppi buret. Nå er det rett på meg...

Det har ikke vært noen endringer ellers i adferden hans, og levevilkårene er de samme som før. Innekanin som sagt, og han er mye løs på stua, samt ute med storesøster når det ikke er så kaldt. Det er ingen ting som tyder på, eller tilsier at han skal være misfornøyd på noe vis.

Nå er jeg klar over at kaniner også er dyr med seksuelle instinkter, og stakkars liten...han har jo aldri hatt noen dame. Men hvorfor kommer dette nå, og hvorfor meg?

Som storesøster så raskt sa da jeg fortalte henne om dette... Er det lenge siden du dusjet??
Men nei...det er ikke det heller

Noen som har kjennskap til slik adferd hos kaniner? Er det noe vi kan gjøre, eller må jeg bare innse at jeg har endret status fra reservematmor og kveldskoser, til surrogatparreoffer?

Savner den tillitsfulle koseklumpen jeg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 00:14   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.896
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

En kanin på 5,5 år er, spesielt hvis det er en dvergrase, en gammel kanin. Jeg tenker at plutselig endret atferd gjerne betyr sykdom eller aldring. Jeg ville vurdert en dyrlegetime.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 00:36   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

Hmm, du er inne på noe...

Han er en blanding av Hermelin og løvehode.

Nå er det ingenting som tilsier at han er syk, for han er ved sitt gode gamle bortsett fra dette, og han har tidligere vist veldig tydelig om det er noe som plager han. Men alderen er en sak ja. Han er ingen ungdom lengre, det er vi veldig klar over.

Jeg burde kanskje ta en telefon til dyrlegen, bare for å rådføre meg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 00:54   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.896
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

5 år er en anselig alder for en kanin, men han kan nok gjerne bli enda noen år eldre med godt stell, noe han jo tydelig får.

Ja, jeg ville tatt en telefon til en dyrlege med greie på kanin. Jeg har ikke opplevd slik atferdsendring hos kanin, men jeg har opplevd det på hund. Hos ham viste det seg å være en svulst som påvirket hormonproduksjonen. Har du ellers sjekket at det ikke er noe synlig som plager ham? Lange fortenner eller jeksler? Labbesår? Kloskader? Kaniner er besynderlige dyr når det kommer til smerte og gjør mye rart for å skjule at de har vondt. De er jo byttedyr og instinktene er sterke i forhold til dette med å skjule svakhet.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 01:05   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

Ja, jeg vet at de kan skjule smerter og plager godt, og det er vi veldig obs på.

Nå har han her hatt sin dose av plager og småskader, og han har alltid vist oss at det er noe, om ikke annet ved at han ikke er så ivrig på å spise. Dette er også noe dyrlegen vår har tipset oss om å se etter, for det er vel nesten den eneste måten man i noen tilfeller kan avsløre en kanin på.

Nå er det ingen ting som tyder på at det er noe. Så lenge jeg holder armen min langt unna buret, så er han like hysterisk på å spise høy som før. (utrolige mengder en liten kanin kan ha i seg...)

Han var også til en sjekk hos dyyrlegen for noe få mnd siden, og alle tenner så veldig bra ut da.

Men jeg skal ta en telefon til dyrlegen, og så følge med på adferden hans fremover. Er det noe som feiler han, så vil nok det vise seg raskt, vil jeg tro.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 06:36   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin...

Du er sikkert klar over at parring også er et uttrykk for dominans? Vi har to kastrerte hanner og de parrer på hverandre til tider. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å dominere dyret, og sett hva som skjedde. Når du dominerer en kanin synes jeg det er greit å lage en lyd (samme prinsippet som klikkertrening) og så tar jeg bare hånden over kaninen og holder han fast mot gulvet.

Carrera: I og med vi er fra samme by: Gi meg gjerne tips om du finner en vetrinær som "kan kanin". Vi opplever at de i hovedsak er flinke på katt og hund. (Jeg personlig ville ikke ha tatt kaninen med til dyrlegen på grunn av dette, men i og med at dyrlege var nevt så tenkte jeg at du kanskje hadde noen tips. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 08:52   #7
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

Jeg søkte meg litt frem til dette med dominans i går kveld ja, og det høres jo logisk ut. Jeg har hele tiden mens han har holdt på slik, bestemt skjøvet han unna, og vist tydelig at dette ikke er greit. Kommer til å fortsette med det, så får vi se om det hjelper.

Dyrelege ja. vi bruker Byåsen Dyrehospital, og havner da alltid til en dame som virker som å kunne kanin. Hun heter Titti. De holder til i Byåsveien.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 08:56   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg søkte meg litt frem til dette med dominans i går kveld ja, og det høres jo logisk ut. Jeg har hele tiden mens han har holdt på slik, bestemt skjøvet han unna, og vist tydelig at dette ikke er greit. Kommer til å fortsette med det, så får vi se om det hjelper.

Det vil hjelpe hvis du dominerer han slik andre kaniner dominerer, ikke skyve han vekk, men legge hånden oppå ryggen hans og "trykke han ned mot bakken" (selvfølgelig ikke så hardt at du skader han eller gjør han vondt, men "fast og bestemt" slik at han ikke kan røre seg).

Opprinnelig lagt inn av Carrera

Dyrelege ja. vi bruker Byåsen Dyrehospital, og havner da alltid til en dame som virker som å kunne kanin. Hun heter Titti. De holder til i Byåsveien.

Tusen takk!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 09:00   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det vil hjelpe hvis du dominerer han slik andre kaniner dominerer, ikke skyve han vekk, men legge hånden oppå ryggen hans og "trykke han ned mot bakken" (selvfølgelig ikke så hardt at du skader han eller gjør han vondt, men "fast og bestemt" slik at han ikke kan røre seg).

Ah, ok. Det må prøves. Tusen takk for tips!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 09:17   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin...

Du får gi kaninen et kosedyr å parre seg på om han vil og jeg hadde ikke tatt det som noe sykdomstegn at han plutselig har begynt med sånn oppførsel. Har hatt dvergkaniner som har blitt både 8 år og 11 år, så den han ha et langt liv igjen om en er heldig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 12:42   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin

http://www.dyrebar.no/nettmoter/spoe...apsfugler/2907

Du får spørre her

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 14:02   #12
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kåt kanin

Er det andre arter som fremviser samme adferd?Begynner feks. fremmede menn å tørrhumpe deg på åpen gate kan det jo hende du har gjort noen endringer i shampoo,skyllemiddel el. I såfall hvilket merke?:noterer:...har litt"sliten"samboer fortia....

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 14:27   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin

Bli dominert av en dvergkanin.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 15:01   #14
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåt kanin

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Er det andre arter som fremviser samme adferd?Begynner feks. fremmede menn å tørrhumpe deg på åpen gate kan det jo hende du har gjort noen endringer i shampoo,skyllemiddel el. I såfall hvilket merke?:noterer:...har litt"sliten"samboer fortia....

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 15:42   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.873
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Er det andre arter som fremviser samme adferd?Begynner feks. fremmede menn å tørrhumpe deg på åpen gate kan det jo hende du har gjort noen endringer i shampoo,skyllemiddel el. I såfall hvilket merke?:noterer:...har litt"sliten"samboer fortia....

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 17:38   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin

Han forsøker få overtaket på deg.

Kaninen kan fint bli 7-9 år gammel (som er gjennomsnittlig levetid), så den kan ha mange år igjen. Jeg ville kastrert han om det er plagsomt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:04   #17
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåt kanin



Har dere denne boken?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:16   #18
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kåt kanin...

Opprinnelig lagt inn av him, her.


Carrera: I og med vi er fra samme by: Gi meg gjerne tips om du finner en vetrinær som "kan kanin". Vi opplever at de i hovedsak er flinke på katt og hund. (Jeg personlig ville ikke ha tatt kaninen med til dyrlegen på grunn av dette, men i og med at dyrlege var nevt så tenkte jeg at du kanskje hadde noen tips. )

Stjørdal dyreklinikk er flinke med kaniner. Det er verdt turen. Jeg har litt dårligere erfaringer med Byåsen. De er ikke oppdatert/interessert nok, i mine øyne.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:52   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.902
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin

Dominant, ja. Jeg får assosiasjoner til Mr. Grey.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 22:59   #20
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåt kanin

Det var virkelig en tråd som het Kåt kanin.

Fantastisk! :tørker tårer:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kåt gnager


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no