Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man har barnevakt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-08, 18:05   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man har barnevakt

Og har sagt at man trenger barnevakt fra 14:00 til 17:00 og barnevakten tar med seg barnet på museum: Kan man ikke da forvente at barnevakten kommer hjem med barnet sånn ca. klokken 17:00?

Jeg vil ha hjem ungen min, og lurer på om jeg har lov til å være småsur på farfaren som ikke har kommet med ham enda.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:07   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Det er jo over en time forsinket.

Jo, du har lov å være sur da.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:08   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Og har sagt at man trenger barnevakt fra 14:00 til 17:00 og barnevakten tar med seg barnet på museum: Kan man ikke da forvente at barnevakten kommer hjem med barnet sånn ca. klokken 17:00?

Jeg vil ha hjem ungen min, og lurer på om jeg har lov til å være småsur på farfaren som ikke har kommet med ham enda.


Nja, den var vrien.

Av en barnevakt som ikke er i familien, så hadde jeg nok forventet barnet mitt hjem til avtalt tid, men ettersom dette er farfar, og mht det faktum at det er en knapp time siden kl 17.00, så synes jeg du kan utsette å bli irritert i ca en halvtimes tid til.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:09   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Hadde dere noen planer kl. 17.00? I så tilfelle har du grunn til å bli sur, hvis ikke ville jeg vært lykkelig over at farfar ville tilbringe mer tid med barnebarnet sitt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:09   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Takk. Da er jeg det. Her måtte vi spise middag uten unge, og det var ikke kult. Mannen skal bort i kveld og ville gjerne sett T. før han drar. Hrmf.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:10   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Jeg regner med farfar ikke føler at dere hadde en avtale om tilbakelevering kl 17. Han hørte at det var tidspunktet dere MÅTTE ha barnevakt til, og nå koser han seg med barnebarnet sitt litt ekstra slik at dere kal få kose dere litt også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:11   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nja, den var vrien.

Av en barnevakt som ikke er i familien, så hadde jeg nok forventet barnet mitt hjem til avtalt tid, men ettersom dette er farfar, og mht. det faktum at det er en knapp time siden kl 17.00, så synes jeg du kan utsette å bli irritert i ca en halvtimes tid til.

Okei da ... Men jeg vil så gjerne ha ham hjem. Og forventet jo at han kom klokka fem.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hadde dere noen planer kl. 17.00? I så tilfelle har du grunn til å bli sur, hvis ikke ville jeg vært lykkelig over at farfar ville tilbringe mer tid med barnebarnet sitt.

Joda, det er vi også, men det var det at vi skulle spise og sånt da. Ekstra middag til svigerfar hadde jeg også laget. Den er kald nå, så han får dra hjem og lage seg noe selv.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:11   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg regner med farfar ikke føler at dere hadde en avtale om tilbakelevering kl 17. Han hørte at det var tidspunktet dere MÅTTE ha barnevakt til, og nå koser han seg med barnebarnet sitt litt ekstra slik at dere kal få kose dere litt også.


Joda, det var noe sånt jeg tenkte da jeg skrev mitt svar i tråden også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:12   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg regner med farfar ikke føler at dere hadde en avtale om tilbakelevering kl 17. Han hørte at det var tidspunktet dere MÅTTE ha barnevakt til, og nå koser han seg med barnebarnet sitt litt ekstra slik at dere kal få kose dere litt også.

Ja, vi vurderte det med en gang vi kom hjem fra kino, men fant ut at vi ikke rakk det. Så her er jeg: upult og sur, men mett.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:15   #10
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Kjenner problemstillingen godt.

Sa du at det var middag klokka 17 da? Mine svigers er nemlig også litt sånn, og trenger tydelig beskjed. I tillegg så har de ikke mobiltelefon. Min mor, derimot, hadde jeg sikkert ringt ganske fort etter fem for å høre om de var rundt hjørnet.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:15   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Jeg syns du burde fått beskjed, men jeg syns overhodet ikke det gjør noe at et familiemedlem er barnevakt lenger enn avtalt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:16   #12
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Nå ringte svigermor. De hadde tatt turen innom henne (de er skilt) og er på vei hjem nå.

Da kommer han hjem snart heldigvis. (Og svigerfar har sikkert fått middag hos henne, så han går nok ikke sulten hjem allikevel.)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:16   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, vi vurderte det med en gang vi kom hjem fra kino, men fant ut at vi ikke rakk det. Så her er jeg: upult og sur, men mett.


Du trenger defintivt et kjapt nummer umiddelbart! Fort dere til sengs før poden kommer. Skynda!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:17   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns du burde fått beskjed, men jeg syns overhodet ikke det gjør noe at et familiemedlem er barnevakt lenger enn avtalt.

Det syns ikke jeg heller, særlig søndags morgen.

Han visste jo ikke at han skulle få mat her, for det var liksom en overraskelse, så jeg har jo bare meg selv å takke. :sparker meg selv i leggen:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:23   #15
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Tja. Ja han gjør det jo sikkert for å være snill. Så jeg hadde ikke blitt sur.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:24   #16
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.


Han visste jo ikke at han skulle få mat her, for det var liksom en overraskelse, så jeg har jo bare meg selv å takke. :sparker meg selv i leggen:

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:37   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg regner med farfar ikke føler at dere hadde en avtale om tilbakelevering kl 17. Han hørte at det var tidspunktet dere MÅTTE ha barnevakt til, og nå koser han seg med barnebarnet sitt litt ekstra slik at dere kal få kose dere litt også.

Sånn tenker jeg også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 18:39   #18
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Var ikke det bare hyggelig da? han kunne jo kanskje ringt og sagt at de ble litt senere om det var ok for deg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:20   #19
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Jeg hadde ikke blitt sur.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 20:29   #20
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har barnevakt

Eg hadde ikkje blitt sur. Hadde det vore noko spesielt eg hadde tenkt hadde eg sagt ifra. Reknar ikkje med at besteforeldre skal og må vere presise hvis dei ikkje har fått beskjed.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no