Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 14:53   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg bestilte ti plagg derfra for noen dager siden, og fikk nå mail om at de er tomme for alt fortsett fra ett plagg. Det er for dårlig, synes jeg.

Da har de tydeligvis en dårlig nettbutikk i forhold til oppdatering av varelageret. Jeg venter og ser. Tror ikke de trekker penger for noe de ikke sender. Lever i god tro enn så lenge, siden jeg har god erfaring med dem tidligere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 15:00   #42
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg fikk mail om at varene var sendt alerede! *puster lettet ut*

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 15:15   #43
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.018
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Så de svarer på mail? Jeg har sendt dem tre mail de siste dagene, og har ikke fått svar på noen av dem.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 15:18   #44
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Ikke'no mail her, ingenting er trukket heller

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 15:24   #45
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

På min konto er det også holdt av et VISA-beløp, men står ikke hva ennå siden det bare er holdt av foreløpig. De trekker det vel når de sender varene. Det beløpet som står hos meg er en del lavere enn det jeg bestilte for, så det er sikkert varer de ikke har hatt igjen av.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:24   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har heller ikke hørt noe mer. Merkelig. Danske nettbutikker har levert et par dager etter bestilling. Her hører man ingenting.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:51   #47
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Takk for tips & advarsler...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 08:40   #48
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Nå har jeg også fått mail, og det jeg hadde bestilt var utsolgt Synes det er for dårlig at det skal ta dem nesten tre dager å gi beskjed om det, og at nettbutikken er så dårlig oppdatert i forhold til lager. Tror neppe jeg bestiller derfra igjen.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 09:38   #49
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Min bestilling ser det så langt bra ut for. Ingenting var utsolgt, og det er bare reservert pris + moms på kontoen min. Fikk bekreftelse på e-post med èn gang.

Satser på at alt kommer fint frem også.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:03   #50
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg fikk bekreftelse på mail med en gang, men nå har jeg sendt mail og spurt om når varene blir sendt, og den mailen er ubesvart. Jeg venter til mandag, så kan det være at jeg bare avlyser hele greia - jeg har jo ikke akkurat akutt behov for noe av det jeg bestilte i iveren.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:34   #51
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg fikk og bekreftelse på mail med en gang, men beløpet de har trukket tilsvarer en body mindre enn jeg bestilte. Har ikke hørt noe etterpå, men satser på at varene kommer snart.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 19:17   #52
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Beløpet har blitt trukket ifra kontoen min helt nå. Varene har ikke kommet. *angst*

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 19:18   #53
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Beløpet har blitt trukket ifra kontoen min helt nå. Varene har ikke kommet. *angst*

Samme her.

Håper varene kommer snart.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 20:10   #54
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har ikke fått bekreftelse på bestillingen engang. Men registrerer at det er trukket vel 400 kr fra konto. Bestillingen var på over 700 kr.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 20:26   #55
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg fikk ordrebekreftelse med en gang, men når jeg sporer ordrestatusen står det at den venter på bank autorisasjon?? Hva betyr det?

(Jeg har penger på konto altså )

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:00   #56
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Den ordrestatusen hadde jeg ikke sett før. Hos meg står det sendt, så da kommer den nok snart.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:02   #57
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Hos meg står det fortsatt "Paid - to be shipped".

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:04   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Den ordrestatusen hadde jeg ikke sett før. Hos meg står det sendt, så da kommer den nok snart.

Da gjør det nok det! Når bestilte du og hvordan betalte du? Jeg bestilte 4 mars og det står fortsatt venter på bank autorisasjon! Herlighet

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:06   #59
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Jeg har fått pakkelapp, henter i morgen.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 21:07   #60
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom over denne nettbutikken, de har salg på omtrent alt! (katvig, ej sikke lej ++

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Da gjør det nok det! Når bestilte du og hvordan betalte du? Jeg bestilte 4 mars og det står fortsatt venter på bank autorisasjon! Herlighet

Bestilte og 4. mars. Betalte med visa. Men de har trukket mindre enn beløpet som står på den ordrestatusen. Har de funnet ut etter at de har sendt den at den ene bodyen var utsolgt?

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no