Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anna Wahlgren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 22:09   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna wahlgren

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Men trodde Fredrik at han skulle ordne opp i familieproblemene? Hvorfor er hun der?

Hun har gitt ut bok. Det er det sånne show stort sett går ut på, promotering av bøker og plater. Det er vel de enkleste gjestene å få ja fra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:11   #22
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skavlan - Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bare så det er sagt: dette er den tredje tråden om samme tema nå.

Lagd omtrent samtidig - hun engasjerte i hvert fall. Jeg leste Barneboka som 18-åring mens jeg jobbet som dagmamma og var dypt fascinert. Hun ga me et helt nytt syn på det å være foreldre, og det var ikke dumt for en som vokste opp i et ganske konservativt hjem. Nå gikk det 20 år før jeg fikk barn selv, og jeg hadde lest mye i mllomtiden, men jeg glemmer ikke hvor sjelsettende det var den gangen. Desto mer trist å se henne nå, huff.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:11   #23
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Når hun opptrer slik offentlig, tror jeg så gjerne på datterens beskrivelser, for å si det mildt.

Eg tenker det same. Eg fatter ikkje at det går an... Eg blir så provosert over voksne folk som ikkje klarer å vere voksne.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:14   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg skjønner at denne damen ikke har vær noen kjærlig mor i alle fall.
Er det ikke ganske klare psykopatiske trekk å kjenne igjen hos denne dama?

Flaut å se på.

Hun holdt ordet for å unngå å bli konfrontert, og fokuserte kun på hvor vanskelig hun hadde det. Huff, stakkars familien hennes.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:16   #25
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.085
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg ser på henne nå, og det er ubehagelig synes jeg. Mer som en teatralsk monolog, og blikket hennes når hun snakker om barna sine... Jøje.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:16   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg spolte forbi henne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:18   #27
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg skjønner at denne damen ikke har vær noen kjærlig mor i alle fall.
Er det ikke ganske klare psykopatiske trekk å kjenne igjen hos denne dama?

Flaut å se på.

Hun holdt ordet for å unngå å bli konfrontert, og fokuserte kun på hvor vanskelig hun hadde det. Huff, stakkars familien hennes.

Eg tenkte det same. Eg fekk heilt vondt i magen av å sjå på!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:19   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anna Wahlgren

"Syv døtre er litt for mange."

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:26   #29
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Må visst få meg spole-tv eg og.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:27   #30
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg synes den godeste Fredrik (som jeg har mistet helt respekten for) burde tenkt seg om minst 4 ganger før han gikk inn i dette. Anna har virkelig ikke opptrådt spesielt rasjonelt i konflikten med datteren og hun er åpenbart helt uten av balanse. At han kunne ta med damen i programmet, er over min fatteevne. Hun burde virkelig skjermes mot seg selv.

Jeg synes ikke Jon Michelet heller kom spesielt godt ut. Jeg trodde han skulle framsnakke krigsseilerne, ikke snakke om sine egne erfaringer på horehus.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:30   #31
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Ja, det var en grunn til at jeg sluttet å se på Skavlan.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:31   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.650
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Fredrik sluttet vel egentlig i stor grad å ha gode programmer sånn ca i det det skiftet navn fra det det het, til det alle omtalte det som, og i alle fall de siste sesongene. Dette er ikke det eneste eksempelet på det, men det var ikke noe spesielt godt gjennomtenkt valg nei. Ikke gjennomtenkt på en lur måte i alle fall. Så hvorfor jeg ser på er av samme grunn som jeg nå visst ser en krimserie jeg slett ikke skal se.Mannen ga meg fjernkontrollen og gikk. Jeg bruker ikke fjernkontrollen.

(se så, jeg klarte, jeg slo av!!!!)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:32   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Skavlan har ikke vært god til å snakke med eller lytte til folk på lenge. Lindmo er mye dyktigere synes jeg

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:33   #34
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Vi pleier ikke å se. Jeg har en unge som insisterer på å se Idol. Mannen hater imidlertid Idol så når Ungen ikke er hjemme i kveld, så tenkte jeg at Skavlan var et vel så godt valg. Det var det altså ikke.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:34   #35
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Glemte idol jeg...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:36   #36
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skavlan har ikke vært god til å snakke med eller lytte til folk på lenge. Lindmo er mye dyktigere synes jeg

Det er eg einig i. Eg blei bare sittande med TVen på i bakgrunnen, men eg blei heilt sjokkert av denne dama.

Sjølv om Skavlan har tapt seg, må jo hennar oppførsel stå for hennar eiga rekning.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:38   #37
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.085
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Jeg takker Skavlan for at han "ga meg" Melody Gardot. Og så takker jeg han for å ha sulla meg i søvn utallige fredagskvelder.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:38   #38
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det er eg einig i. Eg blei bare sittande med TVen på i bakgrunnen, men eg blei heilt sjokkert av denne dama.

Sjølv om Skavlan har tapt seg, må jo hennar oppførsel stå for hennar eiga rekning.

Nja, jeg synes han har et ansvar for hvem han inviterer og slipper til. At hun ikke er i vater har jo vært velkjent lenge.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:42   #39
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Hahahaha... Måtte le når jeg logget på nå, og fant ikke mindre enn 3 tråder om dette. Og jeg må si meg enig med dere alle. Dette må være det pinligste jeg har sett i hele år OG i fjor sammenlagt.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 22:49   #40
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.503
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anna Wahlgren

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hahahaha... Måtte le når jeg logget på nå, og fant ikke mindre enn 3 tråder om dette. Og jeg må si meg enig med dere alle. Dette må være det pinligste jeg har sett i hele år OG i fjor sammenlagt.

... Og alle tre blei starta 21:59.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no