Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-08, 14:44   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Astrologi er faktisk ikke spådom, og det kan også meget vel hende at jeg ikke vil diskutere mer astrologi.

Du begynte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:46   #42
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du begynte.


Jeg nevnte, som en insinuasjon - du kommenterte.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:50   #43
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av ABC Nyheter

- Det nye barnet vil ta plass etter sin yngre søster, Leah Isadora, i arverekkefølgen, opplyser slottets informasjonsrådgiver Sven Gj. Gjeruldsen til ABC Nyheter.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:52   #44
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:57   #45
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Zoë, jeg trodde egentlig du var Märtha, jeg? Jeg har liksom humret for meg selv om at det er her på FP hun er.



Stakkars Märtha må få slippe å stå til inntekt for alt det tullet jeg evner å lire av meg i opphetede øyeblikk her inne!
Jeg er overbevist om at hun hadde vært langt klokere og mer diplomatisk enn jeg er i svake øyeblikk. *fan*

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:02   #46
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Astrologi er faktisk ikke spådom, og det kan også meget vel hende at jeg ikke vil diskutere mer astrologi.



Men kan barnet, som blir yngst av tre, virkelig ta plass etter sin yngre søster, Leah Isadora?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:05   #47
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Astrologi er ikke spådom?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:09   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Astrologi er ikke spådom?

Hysj, hun vil ikke diskutere, bare slenge ut påstander.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:12   #49
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Olav Zaccharias.

Og jeg er hele to dager eldre enn henne og hun hermer etter meg med antall barn også. :ikon:

  Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:13   #50
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hysj, hun vil ikke diskutere, bare slenge ut påstander.


Jeg setter pris på at du intuitivt tar rollen som min protesjè.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:13   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg setter pris på at du intuitivt tar rollen som min protesjè.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:13   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Zoë, jeg trodde egentlig du var Märtha, jeg? Jeg har liksom humret for meg selv om at det er her på FP hun er.

Nei, nei, nei.
Det er det Bærekraftig som er.

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg er ren og sambo er lysende.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:23   #53
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du er ikke tilfeldigvis personlig kristen eller noe sånt?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:25   #54
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Du er ikke tilfeldigvis personlig kristen eller noe sånt?

Nå er det min tur til å .

Over til saken: Hyggelig for Märtha og Ari at de venter barn. Mer enn det gidder jeg ikke engasjere meg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:27   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men kan barnet, som blir yngst av tre, virkelig ta plass etter sin yngre søster, Leah Isadora?

Kanskje de skal adoptere et eldre barn? (Akademisk-interessant: hva ville det gjøre med arvefølgen?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:34   #56
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Det er hyggelig for dem. Ønsker de alt godt.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:35   #57
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nå er det min tur til å .

Latter smitter tydeligvis - akkurat som gjesping. Jeg er neimen ikke sikker på om du er helt sikker på hva du ler av? Hvis du vet det, så er du fanden ta meg synsk - hvilket igjen er mer usannsynlig enn det aller meste.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:39   #58
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hysj, hun vil ikke diskutere, bare slenge ut påstander.

Da så.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:42   #59
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje de skal adoptere et eldre barn? (Akademisk-interessant: hva ville det gjøre med arvefølgen?)

Det ville ikke gjøre noe med arvefølgen;

Sitat:

§ 6.
Arvefølgen er lineal, saaledes at kun i lovligt Ægteskab født Barn af Dronning eller Konge, eller af en som selv er arveberettiget, kan arve, og at den nærmere Linje gaar foran den fjernere og den ældre i Linjen foran den yngre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 15:44   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Ru, jeg kjenner formuleringen, men jeg begynte å spekulere på om "født" i denne sammenhengen også vil kunne omfatte adoptivbarn. Kanskje gjør det det ikke i kongelig sammenheng, siden kongelighet er magisk og genetisk, men hvis det står "født" i andre lover og man har presedens for at dette nå også gjelder adopterte barn, så ville det jo være en interessant juridisk problemstilling om ikke annet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no