Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bilder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 13:23   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Bilder

Siden ikke alle fotografene var kreditert så tok jeg bort lenken. Den var ikke lagt inn for å skape sjokk og vantro, men det var veldig fine bilder. Selv om noen av de skildret krig og konflikt.Jeg liker godt foto som formidling og det var ikke sånn "se på denne fæle dyremishandlingen".
Men tar kritikken til etterretning og tar de bort så kan jeg heller legge de inn når jeg finner fotografene som har tatt dem.


Sist redigert av vixen : 07-10-14 kl 14:13.
vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:40   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Tårene renner her ja. :hulk:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:41   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Og vi deler dette fordi?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:52   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Var det gale å dele dette da? Det er jo vakre bilder, mange av dem. Så du på dem? Er vel ikke verre å dele dette enn mye annet som er delt her inne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:54   #5
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sterke bilder

Fordi jeg synes bilder er en god måte å skape bevissthet og diskusjon rundt viktige tema. Bilder gjør inntrykk og formidler godt situasjoner i ulike deler av verden. Bilder synes jeg er en viktig del av journalistikken og jeg liker godt å gå på fotoutstillinger over ulike tema.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:57   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.113
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sterke bilder

Jeg klikker ikke på slike lenker uten å vite hva som venter meg i andre enden.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:00   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sterke bilder

Mange vakre bilder og noen vonde bilder. Mennesker i ulike settinger rundt omkring i verden. Jeg synes fotografer ofte kan sette søkelyset på krig og konflikt på en enkel, men effektfull måte. Samme med å vise innblikk i andres hverdagsliv.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:01   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg klikker ikke på slike lenker uten å vite hva som venter meg i andre enden.

Ikke jeg heller. Om man ønsker bevissthet rundt noe er det greit å både skrive i tittelen og HI hva det egentlig dreier seg om. Slik det står nå ser det helt meningsløst ut. Sterke bilder. Jaha? Av hva da? Dyr eller barn som lider? Krigssituasjoner? Fra hvor? Hva omhandler de?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:06   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg klikker ikke på slike lenker uten å vite hva som venter meg i andre enden.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke jeg heller. Om man ønsker bevissthet rundt noe er det greit å både skrive i tittelen og HI hva det egentlig dreier seg om. Slik det står nå ser det helt meningsløst ut. Sterke bilder. Jaha? Av hva da? Dyr eller barn som lider? Krigssituasjoner? Fra hvor? Hva omhandler de?

Nettopp.
Når jeg stiller spørsmålet om hvorfor det deles, er det nettopp fordi jeg vil vite hva det er.
Det er, heldigvis, lenge siden FP flommet over av lenker til bildesamlinger kun ledsages av sjokk/vantro/alskens-smileyer og jeg håper det fortsetter å være sånn.
Jeg vil selv velge hva jeg ser på. Det får jeg ikke sjans til slik HI er, og derfor har jeg heller ikke klikket på lenken.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:07   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.772
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Det er en rekke bilder av forskjellige personer i forskjellige situasjoner, fra hele verden. Mange av dem fattige, mange situasjonsbilder. Ingen krenkende eller spesielt støtende. Sånn til orientering.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:08   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Det er ingenting galt å dele lenker til bildesamlinger, så lengde det er ledsaget av et eller annet som gir en viss formening om hva det er.

"Se denne fantastiske fotoutstillingen som omhandler hetterottens livsløp!" er mye bedre enn "Se så sterke bilder!". Det sistnevnte kunne omhandlet hetterotter som ble flådd levende for alt jeg vet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:08   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sterke bilder

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er en rekke bilder av forskjellige personer i forskjellige situasjoner, fra hele verden. Mange av dem fattige, mange situasjonsbilder. Ingen krenkende eller spesielt støtende. Sånn til orientering.

Tenk om det hadde vært med i HI!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:24   #13
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.113
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilder

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Siden ikke alle fotografene var kreditert så tok jeg bort lenken. Den var ikke lagt inn for å skape sjokk og vantro, men det var veldig fine bilder. Selv om noen av de skildret krig og konflikt.Jeg liker godt foto som formidling og det var ikke sånn "se på denne fæle dyremishandlingen".
Men tar kritikken til etterretning og tar de bort så kan jeg heller legge de inn når jeg finner fotografene som har tatt dem.


Skulle gjerne sett bildene, jeg. Men erfaringsmessig så kan "se de sterke bildene" være alt fra folk som blir lynsjet på åpen gate i nærbilder, til vakker solnedgang og par som kysser. Derfor tør jeg ikke uten nærmere beskrivelser.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 07-10-14 kl 14:34.
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:33   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder

Jeg tror du misforstår kritikken, vixen.
Vi ønsker bare en tekst som sier noe om innholdet, slik at vi slipper å gå på en smell. Som Pelle sier er teksten "sterke bilder" forbundet med mye rart, som vi ikke nødvendigvis vil se.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:52   #15
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bilder

Syns du skal legge ut igjen linken, eg!
Dette er ikkje noko som nokon treng å vere redd for å klikke på. Veldig sterke bilder som fortel mykje om korleis folk rundt om i verda har det.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:56   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder

Du trenger ikke ta bort lenka, men skriv en forklarende tekst om hva bildene omhandler, og hvorfor du vil at vi skal se på det, så er alt løst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no