Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra barnevogn til rullator

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 19:20   #41
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.






En rååååsa rullator.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 00:10   #42
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker godt å bære selv, og tror helt klart at jeg vil like å bli bært, så jeg vil ha en meitai med silkepanel på ene siden og ullpanel på andre siden - så skal jeg få gutta mine til å bære meg - siden jeg har bært dem, liksom... Ellers så kan roboten min bære. *ønsker meg også robot*

Jeg ser det for meg!

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:53   #43
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Innlagt varme i handtaka er eit must!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:39   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Fine tråden!

Eg kan melde om at status for 2017 er at Hjelpemiddellageret ikkje gjer forskjell på oldinger og på 35-åringer som motvillig gir etter for press frå fysioterapeut. Dagens rullatorer er enkle og utan opplegg for take away-kaffe.

Det er på tide å bruke forbrukermakta og rette seg inn mot hjelpemiddelindustrien!


Produktutvikling! Nå!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:45   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Som deltids rullestolbruker, så kan jeg melde om at rullestol ikke er rullestol. Jeg må bare bite i det sure eplet og bli flinkere til å ta med min egen på ferier, for utleierullestoler er jo så fryktelig dårlig utstyrt. Ikke håndbrems en gang!

Men jeg må finne meg en koppholder som passer på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:57   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Som deltids rullestolbruker, så kan jeg melde om at rullestol ikke er rullestol. Jeg må bare bite i det sure eplet og bli flinkere til å ta med min egen på ferier, for utleierullestoler er jo så fryktelig dårlig utstyrt. Ikke håndbrems en gang!

Men jeg må finne meg en koppholder som passer på.

Det har eg og registrert i periodar med rullestolbehov. For min del har eg bare hatt litt ymse på korttidsutlån. Og det er store forskjellar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:01   #47
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Fine tråden!

Eg kan melde om at status for 2017 er at Hjelpemiddellageret ikkje gjer forskjell på oldinger og på 35-åringer som motvillig gir etter for press frå fysioterapeut. Dagens rullatorer er enkle og utan opplegg for take away-kaffe.

Det er på tide å bruke forbrukermakta og rette seg inn mot hjelpemiddelindustrien!


Produktutvikling! Nå!

Koppholder burde da virkelig være standard tilleggsutstyr.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:01   #48
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det har eg og registrert i periodar med rullestolbehov. For min del har eg bare hatt litt ymse på korttidsutlån. Og det er store forskjellar.

Merkes særlig godt at mange utleie-stoler er enormt brede. Man skulle kanskje ikke tro det hadde så mye å si, men jeg blir veldig sliten av å slenge fra side til side. Og så har jeg Roho-pute i min, for å avlaste det brukne halebeinet...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:06   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Jeg ønsker meg også en bremse som jeg har kontrollen på, pluss et etui til spanskrøret jeg har tenkt å ta i bruk på folk som bare snakker til den som triller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:17   #50
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Eg synest du skal få deg ein sånn stol som han i den filmen om olavsskrinet hadde. Den var stilig!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 16:36   #51
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Haha, rullatoren til min far har et sånt skilt til barnevogner med navnet sitt på.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:41   #52
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Har dere ikke sett lastebiler med slike navneskilt i vinduet? :stian: Sjåførene ser så unge ut at jeg tenker skiltet har hengt på døra til gutterommet etter at de vokste ut av barnevogna, og nå altså i frontruta på jobb-bilen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no