Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsett(er) 2013

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 18:22   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg også - har fått til jul! Danne duo?

Jepp!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 19:03   #42
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

* Trene minst 100 ganger i løpet av året
* Bli flinkere å dra familien med på søndagstur

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 19:26   #43
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal nyte livet! Men siden jeg elsker lister og utfordringer skal jeg prøve å klare utfordringene mine i år. Har planer om 104 strikkeprosjekter, 104 bøker og 150 treningsøkter. Skal fortsette med det jeg startet opp med i fjor også. Minst 6 alene dager med tulla, minst en kveld i måneden uten nett og kun nyte samvær med kjæresten, prøve å få lillegutt til å ville ha alenetid med meg og ta med ungene ut på uteaktiviteter minst en gang i måneden. Har også planer om minst tre toppturer i år.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 19:38   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg har store treningsambisjoner for neste år. Jeg er igang og har tenkt å bli sterk og sprek før sommerferien. Også måmåMÅ jeg bli flink og effektiv på jobb. Jeg skal gjøre ferdig en doktorgrad i 2013. I hvertfall nesten, den bør være levert innen 01.04.2014.
J

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 20:21   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg har to: Ingen sjokolade i ukedagene (det har jeg alltid som forsett, men synes det er fryktelig vanskelig å holde ) og: bli en jogger! Jeg kan jogge, men er dårlig på å jogge langt- det vil jeg øve på i 2013.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 20:28   #46
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Tja:

- gå i teater og opera
- fortsette å trene regelmessig
- lese flere bøker

Kjedelige ønsker, men har ingen store forsetter.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 20:42   #47
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal
*Trene minst 150 ganger (fortsette i samme gode spor som siste halvåret)
*Drikke mer vann (fra ca 0 ml daglig så vil alt være en forbedring)
*Fortsette med håndarbeidet som jeg har funnet glede i siste par månedene og kanskje være tidlig ute med julegaver

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 21:33   #48
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- Godtestopp
- Lese 12 bøker
- Fortsette med månedsmenyer og ukeshandling
- Fortsatt være røykfri om et år (vært røykfri siden 17/04-11)
- Ikke veie mer enn jeg gjør nå om et år
- Shoppestopp frem til påske
- Ha mer sex
- Ikke ha kredittgjeld pr 31.12.2013

Og jeg skal øve på å få bedre tålmodighet.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 21:53   #49
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal
- ned i vekt
- lese mer
- sy og strikke mer
- finne på morsomme ting sammen med ungene
- få opp aktivitetsnivået

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:07   #50
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- Fortsette å trene
- Fortsette ned i vekt
- Få en bedre jobbsituasjon (avhenger dessverre ikke bare av meg)
- bli ferdig med husprosjekter
- Ha det mer ryddig (kaste mer og spare på mindre)
- Reise på iallfall tre utenlandsferier
- Betale ned ekstra på huslånet og spare mer


Sist redigert av LaBanga : 30-12-12 kl 22:20.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:12   #51
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Ned 5 kg.
Opp i 80% jobb.
Reise på jentetur til utlandet.
Planlegge tur med mannen i anledning at vi har vært gift i 15 år i 2014. Det vil si å skaffe barnevakt - som er nesten umulig. Men skal prøve...
Bli så frisk at jeg endelig kan melde meg inn på treningsstudio igjen. Da er målet et snitt på to økter i uka.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:15   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- Få meg ny jobb
- Flytte
- Spise sunnere
- Nyte livet mer

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:17   #53
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

World peace!

Og å bli slankere.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:23   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Bli tynnere
Bli gravid forhåpentligvis
Være flinkere til å treffe venner/reise til venner, det starter jeg allerede med i januar å gleder meg veldig til det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 00:48   #55
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Ned 5 kg, fortsette med treningen min. Nedbetaling av gjeld. Hyggelige aktiviteter med barna i helgene i større grad enn tidligere. Sommerferie utenlands for første gang med barna. Holde stø kurs mot litt mer langsiktige planer. Heie på meg selv og anerkjenne at det jeg gjør er godt nok.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 02:12   #56
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Bli sprekere (dvs trene)
Gå ned 7-8 kilo
Ukeshandle og middagsplanlegge
Mere fiskemiddager
Mere ut i naturen med kyllingene
Mindre må og skal oppgaver, mere slappe av og har lyst til
Være rausere med mine nære og kjære
Få lengre lunte


Andre planer:
Har lyst til å lære meg å bruke takken i 2013
Skrive den familiehistorieboken
Ferdigstille gangen
Pusse opp lille kylling sitt rom
Kanskje ta lappen - begynne å øvelseskjøre i alle fall
Rydde loftet?

Nok å ta av med andre ord...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 03:08   #57
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

*Gjøre en enda større innsats for miljøet.
*Bekymre meg mye mindre.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 03:11   #58
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Bli flinkere til å starte med oppgaveskriving litt før dagen innleveringsfristen er.
Være flink til å gå turer når jeg er i permisjon.
Drikke mere vann.
Bruke enda mere tid med barnet/barna mine.
Lage masse hjemmelaget is.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 10:06   #59
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- Trene mer allsidig, nå trener jeg bare kondisjon.
- Spise godteri bare i helgene.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 10:41   #60
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Lage fotobok for 2012, 2011, 2010, 2009 og 2008. Det skulle noko holde meg gående et års tid, tenker jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no