Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken måned er den dårligste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken måned er den dårligste?
Januar 43 21,08%
Februar 26 12,75%
Mars 9 4,41%
April 3 1,47%
Mai 1 0,49%
Juni 2 0,98%
Juli 3 1,47%
August 2 0,98%
September 1 0,49%
Oktober 9 4,41%
November 90 44,12%
Desember 5 2,45%
Ingen 10 4,90%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 02:45   #81
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

November og febbruar. November er bare kald og våt og mørk, februar er liksom siste krampetrekning på vinteren og kan være både iskald og snørik.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 07:39   #82
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Januar. Det er stappmørkt hele dagen (den lyse delen er man jo på jobb), det er gjerne 18 kuldegrader, det er ingen jul å se frem til, og det er en lang evighet til lyse ettermiddager, hestehov og småsko... På jobb er det tid for halvtårsvurderinger, evaluering av IOP og foreldresamtaler, noe som betyr lange dager på jobb og mye jobbing hjemme, så jeg har minimalt med tid til noe annet. Energien min er på et minusnivå - jeg orker ikke noe jeg ikke absolutt må, og det eneste som holder meg oppe er drømmen om en sommer der framme. *hater januar*

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011

Sist redigert av ming : 06-01-13 kl 08:00.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:34   #83
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Eg klarer ikkje å sei at nokre månader er dårlege. Kvar månad, sin sjarm.

Eg likar mørketida eg, og synest ikkje november er verre enn andre månader. Men eg har det så travelt på jobb då, at tida berre forsvinn for meg. Men dersom det er snø/ is og kaldt, synest eg januar/ februar vert veldig lang. No er det +5 grader, og det passar meg utmerket.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 19:26   #84
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Februar er verst. November kan være nitrist, men da har man jula å se frem mot. I januar lever jeg på minnene om jula, men i februar er alt bare grusomt.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 20:25   #85
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.731
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Februar uten tvil. Vi er alltid syk i den måneden og da spesielt jeg.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 21:00   #86
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Mars.
Jeg er positivt innstilt til både snø og kulde i januar og februar, er glad i mørke kvelder med stearinlys og hjemmekos. Men når mars kommer og været lurer meg gang på gang, en dag er det vår og den neste full vinter - da er jeg passe lei. Og den måneden er lang, og som regel er ikke sneen borte for godt før langt ute i april, så de siste 4-6 ukene med vinter er de kjedeligste for min del.

De andre månedene er jeg glad i.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 21:25   #87
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Februar. Vinteren har vart lenge, jeg har vondt og er sliten og det føles lenge igjen. Januar har i hvertfall følelsen av noe nytt, av endring, av oppstart. Jeg forlater landet to uker i februar, jeg har ikke vært en hel februar i Norge siden 2009 og kommer til å prøve å unngå det så fremt jeg har penger og mulighet til å ta litt fri da. I 2010 var det klassisk "sydentur" til en kanariøy, i 2011 og 2012 bodde vi i hippieland, og dit rømmer jeg i år også.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 08:08   #88
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

November er kjipest. Mørkt, kaldt og trist. Tross bursdager. Hele fem bursdager. Kanskje derfor vi har lite penger den måneden også.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no