Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Positiv eller negativ til politiet?
Positiv 140 71,43%
Negativ 1 0,51%
Ikke utelukkende positiv, saklig kritisk 54 27,55%
Whatever 1 0,51%
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 01:14   #21
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg har kun møtt dårlig etterforskning i saker jeg hat tatt til de, og sakene er blitt henlagt uten noe særlig sjekk. Så at jeg er 100% positiv blir feil å si.

Men igjen, og si jeg er 100% negativ er jo feil det å.
Så en lett blanding

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 01:28   #22
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg er saklig kritisk, uten at dette betyr at jeg er negativ til politiet som enhet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 07:21   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Etter å ha jobbet som lege på bygd/småsted i en del år, så er jeg ordentlig glad i politiet. Sånne småsteder har bittesmå lensmannskontor og de ordner opp hva det skal være og er viktige sosiale sikkerhetsnett for barn og voksne som lever i dårlige kår.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:05   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg har utelukkende positive opplevelser med politiet på det personlige plan. Jeg tror alle etater sikkert har sine utfordriner, men min erfaring er at egen tilnærming ofte har mye å si for hvordan man blir møtt. Jeg har bistått andre i politirelaterte situasjoner og blant annet rådet dem til å prøve å legge lokk på sinne og frustrasjon og prøve å tilnærme problemstillingene seg på en konstruktiv måte. Tilbakemeldingene jeg har fått er at når man holder tonen rolig og starter samtalen med "jeg skjønner at du har en jobb å gjøre, altså, jeg blir bare litt frustrert/oppgitt/whatever fordi jeg opplever situasjonen på følgende måte [insert det man opplever som urettferdig]", så vil man i de aller fleste tilfeller også bli møtt på en konstruktiv og løsningsorientert måte. Det jeg tror at mange glemmer, i møte med politiet, er at de faktisk har et mandat og en ramme de kan jobbe innenfor. Og er man tatt i en dokumentert overtredelse så skal ikke polititjenestemannen bare se bort fra overtredelsen fordi man har et pent smil/store pupper/penger liggende under førerkortet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:06   #25
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Etter å ha jobbet som lege på bygd/småsted i en del år, så er jeg ordentlig glad i politiet. Sånne småsteder har bittesmå lensmannskontor og de ordner opp hva det skal være og er viktige sosiale sikkerhetsnett for barn og voksne som lever i dårlige kår.

Enig. Syns det er trist at så mange av disse små lensmannskontorene blir borte.

Jeg er positiv, men saklig kritisk.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:20   #26
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Etter å ha jobbet som lege på bygd/småsted i en del år, så er jeg ordentlig glad i politiet. Sånne småsteder har bittesmå lensmannskontor og de ordner opp hva det skal være og er viktige sosiale sikkerhetsnett for barn og voksne som lever i dårlige kår.

Ja. Eller de lar være å rykke ut til noen uti distriktet som blir truet med hagle og forklarer det med ressursmangel, mens to uniformerte politimenn står utenfor den lokale puben med bil og hele greia og passer på at alle drikker ølen sin på innsida av gjerdet til uteserveringa.

Nei, altså, jeg er generelt positiv til politiet som helhet, men svarte saklig kritisk, fordi jeg har sett for mange rare enkeltepisoder der politiet har reagert/respondert på de utroligste måter. Men jeg var ordentlig glad i dem den gangen jeg hadde en sovende fyr på betonggulvet i yttergangen min en morgen jeg skulle slippe ut kattene, det var 20 minusgrader og døra var ødelagt. Ikke fikk jeg vekket ham og be ham om å ha seg ut av huset mitt, og ikke ønsket jeg at han skulle fryse ihjel der. Politiet hentet ham da jeg ringte dem.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:33   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg er positiv, men det finnes raringer overalt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:37   #28
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Eg er positiv til politiet, men idioter finner ein vel i alle yrker.
Som gruppe synest eg politiet gjer ein god jobb med dei ressursane dei har, og det må jo følast som ein ekstremt utakknemleg jobb til tider.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:42   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har utelukkende positive opplevelser med politiet på det personlige plan. Jeg tror alle etater sikkert har sine utfordriner, men min erfaring er at egen tilnærming ofte har mye å si for hvordan man blir møtt. Jeg har bistått andre i politirelaterte situasjoner og blant annet rådet dem til å prøve å legge lokk på sinne og frustrasjon og prøve å tilnærme problemstillingene seg på en konstruktiv måte.

Det er min erfaring også. Det er jo menneskelig, men også tankevekkende og en smule bekymringsverdig. Så vidt jeg husker ble det gjort en undersøkelse som avdekket at ressurssterke fikk bedre hjelp på legevakta, mens folk som snakket dårlig norsk eller ikke kunne kodene lettere ble avvist (mulig dette var i forbindelse med en sak der en familie ble avvist og barnet døde på venterommet. Jeg husker ikke detaljene helt). Både politi og førsteledds helsetjeneste vil i stor grad møte samfunnets minst ressurssterke, og bør da få god opplæring i hvordan håndtere folk som blir sinte eller havner i angrepsposisjon når de blir redde, for eksempel.

I enspørsmålstilling som dette syns jeg også det er nyttig å skille på politiet som enkeltpersoner, og politiet som etat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 10:57   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg er postitiv til politiet. Men samtidig preget av at jeg vokst opp mens de store politivoldskandalen herjet i Bergen. Jeg er overbevist om at der var mange svarte får og en intern kultur som lot dem herje fritt. Men også om at det er noe de har tatt et oppgjør med. Det håper jeg i hvertfall.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 11:34   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


I enspørsmålstilling som dette syns jeg også det er nyttig å skille på politiet som enkeltpersoner, og politiet som etat.

Absolutt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 11:44   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg er positiv til politiet, og har hatt god erfaring med de.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:02   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Veit ikke helt om jeg forstod bakgrunnen for spørsmålet, men jeg er absolutt positiv. Det er ikke noe jeg har tenkt mye over.

Jeg bare syntes det var merkelig av en relativt oppegående voksen person å omtale politiet som "snut-jævlær", fordi det har jeg bare hørt fra småkriminelle ungdom tidligere i mitt liv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:19   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Nå er vel ikke en taxitur nok til å bedømme om en person er relativt oppegående. Den samtalen hadde nok fått meg til å lande på motsatt konklusjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:47   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Kun positivt. Samarbeider en del jobbmessig - også i felt. Kjenner også en del som jobber innen politifeltet privat. Er imponert over mye av det de gjør og kunnskapen de sitter inne med. Og respekten de utviser for folk, også de som er litt på kanten. Så finnes det selvsagt unntak, men de har ikke jeg erfart.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 12:57   #36
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg landet vel på saklig kritisk. Jeg samarbeider mye med politiet i forbindelse med jobb, og har for det meste veldig godt inntrykk. Samtidig mener jeg at politiet som instans ikke gjør den jobben jeg synes de burde. Det har dog utelukkende med ressurser å gjøre, ikke med verken holdninger eller enkeltpersoners jobbinnsats.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 13:07   #37
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Det er sant Shute. Jeg ser hvordan kutt og manglende ressurser direkte påvirker den jobben de skal gjøre. Men det kan jo ikke de lastes for.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 13:22   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Jeg stiller meg litt undrende til en del uttalelser og valg av strategier, og er skeptisk til noen av de mindre reflekterte som er ute på gatene, men er så klart glad for at vi har et veldig velfungerende politi, sånn i forhold til andre land. India, for eksempel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 13:37   #39
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Positiv til politi. Har egentlig ikke vært i kontakt med de annet enn at jeg kjenner et par. Negativ til ressursene de har og får.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 13:39   #40
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du positivt eller negativt innstilt til politiet?

Vi trenger politiet, så slik sett er jeg positiv, men dessverre er det endel personlige hendelser fra 90-tallet (som er de eneste gangene jeg har opplevd politiet på nært hold) som fortsatt sjokkerer meg dypt inn i ryggmargen. Jeg jobbet med ungdom i en ganske utsatt bydel, og kort oppsummert er det synet og behandlingen av de som misbruker narkotika, jeg snakker om de som er på bunnen av hierarkiet, samt behandlingen endel innvandrerungdom fikk. Utelukkende på bakgrunn av hudfarge. Jeg synes det var en systematikk i deres opplevelser med politiet som skremte meg. Men nå vet jeg ikke hvordan dette har blitt de senere åra, jeg har som sagt ikke vært i kontakt med annet enn UP de siste 15 år, og de var høflige greie folk. Mye kan jo ha forandret seg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no