Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vel ... i lys av Marte Krogh

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: I lys av Marte Krogh:
Jeg har hjelp fra familie, venner osv 55 27,64%
Jeg har kommunal innvilget hjelp 5 2,51%
Jeg har «frynsegode-hjelp» via jobb 0 0%
Jeg har PT 13 6,53%
Jeg har vaskehjelp 57 28,64%
Jeg har au pair 3 1,51%
Jeg har ingen av delene 76 38,19%
Jeg foretrekker å klare meg selv/oss selv 28 14,07%
Jeg synes det er deilig luksus med hjelp i hverdagen 30 15,08%
Jeg har hjelp i hverdagen, men trenger det egentlig ikke 7 3,52%
Jeg synes det hadde vert deilig luksus med mer hjelp i hverdagen 62 31,16%
Jeg har ikke mulighet, men ville gjerne hatt mer tid til egenpleie i hverdagen, som tid til trening 29 14,57%
Jeg trives med livet mitt som det er 48 24,12%
Jeg trives med livet mitt som det er, men kunne gjerne byttet med Marte likevel 8 4,02%
Jeg trives med livet mitt som det er, og ville aldri byttet med Marte 49 24,62%
Jeg trives ikke med livet mitt som det er, og mer hjelp i hverdagen hadde vert avlastende 20 10,05%
Jeg er Marte Krogh 8 4,02%
Jeg er venninnen til Marte Krogh 3 1,51%
Dustepoll 4 2,01%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 22:04   #141
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: vel... i lys av Marte Krogh

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ikke foreløpig, men mulig vi skaffer oss vaskehjelp i fremtiden. *drømme*

Her og.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 22:29   #142
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Vi har vaskehjelp hver 14. dag, og jeg er fornøyd som det er.
Jeg kunne ønsket meg tid og penger til å prioritere PT; men det er ikke viktig for meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 23:54   #143
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Har snille foreldre som stiller opp som barnevakt, hjelper med henting på sfo når det kniper, og hjelper med noe praktiske ting i huset. Vasking skjer en gang i året kanskje...

Prøver så godt jeg kan å trimme både med og uten barn, med mine kroniske helseutfordringer er det ikke bare-bare å "skjerpe seg". Hadde jeg hatt mindre jobb, mindre husarbeid, noen å dele ansvar med og/eller barnepass når det passet meg, skulle jeg definitivt lagt turen innom et treningssenter, noe som ikke er mulig i hverdagen i dag.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 13:08   #144
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Jeg vurderer faktisk og kontakte home start i kommunen for litt hjelp

Det synes jeg du skal gjøre. Det hørtes mye ut.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 07:13   #145
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Ingen vaskehjelp, ingen au pair, ingen pt, og ingen barnevakt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 08:16   #146
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Her er det ingen vaskehjelp, au-pair, pt, betalt eller ubetalt barnepass. Heller igjen annen hjelp av noe slag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:06   #147
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Vel ... i lys av Marte Krogh

Jeg har en mann og tre greie unger, samt en hund som ikke røyter - går fint det.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 22:14   #148
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Nå har vi kun vaskehjelp en gang i uken. Tidligere hadde jeg både PT og au pair, men har klart oss uten en stund nå. Vi har zero hjelp fra familie.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 23:24   #149
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vel ... i lys av Marte Krogh

Ingen hjelp i hverdagen, verken betalt eller av familien. Vi har barnevakt ved spesielle anledninger om vi ber om det og om det passer.
Nå er barna ganske store og vi voksne trener (ofte sammen) 3-4 kvelder i uken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no