Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Knall og fall

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 12:30   #21
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knall og fall

Himmel, for en historie! Skjønn jente, godt det går bedre nå.
Når det gjelder klage, begynn her: http://www.pasientombudet.no. Se om du finner noe fornuftig du kan bruke på sida, eller kontakt pasientombudet i ditt fylke for veiledning. Bra du gjør det!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 12:56   #22
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knall og fall

Stakkars, jeg hadde absolutt klaget.
Min datter falt fra en 5 cm høy kloss i barnehagen, ble lagt inn for observasjon over natten. (Hun var veldig dårlig, hvit, bare sov, kastet opp osv). Hjernerystelse.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:07   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.720
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knall og fall

Dustelege. :fiskedaske:

God bedring til Celine.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:25   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

God bedring den tapre pasienten.

Og jammen godt dere skal levere klage.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 13:28   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knall og fall

Stakkars skjønne lille jenta. Hun var jo supersøt da, med det tapre smilet.
Den legen skulle virkelig hatt en stor dask! Jeg ble bare sittende å måpe her.
Jeg vet ikke hvordan en går frem med slike klager, men en nøktern beskrivelse av hele historien er jo i alle fall viktig vil jeg tro.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:13   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Stakkars, tøffe (skjønne) jenta deres!

Og for en dust av en lege - godt du klager!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:18   #27
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Knall og fall

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Stakkars skjønne lille jenta. Hun var jo supersøt da, med det tapre smilet.
Den legen skulle virkelig hatt en stor dask! Jeg ble bare sittende å måpe her.
Jeg vet ikke hvordan en går frem med slike klager, men en nøktern beskrivelse av hele historien er jo i alle fall viktig vil jeg tro.

Det tenker jeg også, men her sliter jeg med å holde meg kort. Føler man bør få med seg hele historien for å forstå frustrasjonen vår, og situasjonen fullt ut, men her spiller nok mye følelser inn fra pappahjertet. Bør kanskje skaffe meg en nøytral person som kan korte ned historien (og som kan rette skrivefeilene ).

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:11   #28
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knall og fall

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Det tenker jeg også, men her sliter jeg med å holde meg kort. Føler man bør få med seg hele historien for å forstå frustrasjonen vår, og situasjonen fullt ut, men her spiller nok mye følelser inn fra pappahjertet. Bør kanskje skaffe meg en nøytral person som kan korte ned historien (og som kan rette skrivefeilene ).

Korte ned historien trenger du strengt tatt ikke (slik jeg ser det), men ja det kan være lurt å ikke la ALLE pappahjertefølelsene på plass på papiret. Samtidig så er det sikkert greit å la dem se hvor frustrerende og fælt dette faktisk VAR for dere alle.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:23   #29
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Huffda, stakkars jente, men godt at det går bedre.

Med tanke på klage så er det lurt å høre på Taien, vær nøktern i beskrivelsen din av situasjonen, ikke bruk ukvemsord og så fremst det ikke var søstrene dine du traff på der så kan du skrive sykepleiere.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:37   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Du bør i hvert fall være veldig tydelig på HVA du klager på.

Kanskje skrive hele historien, og så oppsummere med en punktvis klageliste?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:38   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Stakkars liten. Og like stakkars foreldre, det må ha vært fortvilende å stange hodet i den legeveggen der.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 16:07   #32
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knall og fall

Jeg er målløs!

Søt jente du har.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 16:27   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knall og fall

Det er jo helt utrolig! Med de symptomene så er det jo helt bak mål at han avfeide hjernrystelse. No wonder at han ikke jobber på barneavdelingen lenger... Supert at dere klager! Herlig og tapper jente dere har

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 16:29   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Knall og fall

Huff, for en forferdelig opplevelse Jammen godt dere kom til behandling/observasjon til slutt, men helt unødvendig med så lang ventetid for å observere en eventuell hodeskade (med klare symptom, vil jeg nå si).

Masse god bedring til den nydelige jenta di, og lykke til med klagen! Håper det får legen til å endre innstillingen sin.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 19:11   #35
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knall og fall

Her må klages til kommuneoverlegen. Jeg jobber på legevakt og har sett endel dårlige unger med hjernerystelse opp i gjennom. Kan ikke for mitt bare liv skjønne hva legen i det hele tatt tenkte med. Godt dere kom dere på sykehuset til slutt.
God bedring til nydelige jenta di!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:45   #36
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knall og fall

Jeg ble skikkelig opprørt av å lese hva dere har opplevd. Skulle ikke tro det gikk an! Enda bra det gikk bra og at dere ikke ga dere.

Jeg ville lagt med hele historien som et vedlegg til klagen, det får frem følelser til den som leser.

Fine jenta

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:52   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Bra hun virker å være ved godt mot! Spent på hva klagen deres fører til!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 15:12   #38
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Knall og fall

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bra hun virker å være ved godt mot! Spent på hva klagen deres fører til!

Får vi vite utfallet av klagen altså? Tenker legen er litt beskyttet her, og vi bare vil få en bekreftelse på att klagen er mottat?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 15:13   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Knall og fall

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Får vi vite utfallet av klagen altså? Tenker legen er litt beskyttet her, og vi bare vil få en bekreftelse på att klagen er mottat?


Det er min erfaring, slik du har skriver. Jobber litt i kulissene mht mottakelse av slike klager, og vet imidlertid at de fint kan føre til endring, avviksmelding eller påpakk til den ansatte, selv om man som klager ikke får vite noe.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 15:26   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knall og fall

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Får vi vite utfallet av klagen altså? Tenker legen er litt beskyttet her, og vi bare vil få en bekreftelse på att klagen er mottat?

Jeg har klaget på en lege en gang. Da fikk jeg beklagelse fra klinikksjefen og legens tilsvar til mitt brev lagt ved som kopi, så jeg skulle se hva han hadde å si om saken.

Riktig god bedring til jenta di. Stakkars dere, for en sjau dere har vært gjennom.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no