Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva fyller dere en tom ettermiddag med
Leser 8 11,11%
Husarbeid 16 22,22%
Ser TV 15 20,83%
Har sex 18 25,00%
Noe kjempespennende som du ikke kommer på selv 15 20,83%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 22:10   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Rydder litt og får unna litt klevask, ser litt på TV, strikker, leser, surfer, kjører/henter barn, går tur med hunden, er på besøk hos venner eller familie, sover middag, har sex, dusjer og ikke minst: jobber masse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:11   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg synes en sånn ettermiddag høres helt fantastisk ut. Vi spiser relativt sein middag, så etter det er det rydding, leking, plukke minsten ned fra taklampen, mekle litt, og heldigvis en del kos, frem til ungene legger seg. Etter det er det ofte jobbing, klesbretting, forberedelser til neste dag, forhåpentligvis en episode av den aktuelle serien med mannen, og vips så er det egentlig leggetid. Vi er tidlig oppe, så ideelt sett er jeg i seng før 23. Så ja, ser tv og husarbeid er vel i grunnen svarene.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:14   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Tenker jeg er i en typisk situasjon for tiden mellom 21 og 23 akkurat nå: Forsøker jobbe, er egentlig for trøtt, surfer isteden, jobber innimellom, spiser punsjruller fra fryseren for å holde motet oppe, vaskemaskinen går.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:14   #24
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Mellom middag og leggetid (kun to timer her for i spiser kl 18) så er jeg sammen med barna/gjør lekser med dem/kjører dem.

På dårlige dager ligger jeg å halvsover på sofa mens de ser tv.

Aha, ser at du mente min leggetid.
Da kan du slenge med litt husarbeid, litt lesing, mye nett og litt tv (på data).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:18   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Vi har hatt en deilig ettermiddag, vi tre. Eldste har gjort frivillige mattelekser og spurt meg litt, yngste og jeg har sett på pc og barnetv, bygget lego. Vi har vært i samme rom hele tiden, alle tre. Tror de har kost seg like mye. Herlig med få planer rett og slett. Nå i kveld har jeg satt på en vask, satt på oppvaskmaskinen og ryddet kjøkkenet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:20   #26
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg skjønner ikke hva slags tomrom dere snakker om. Her går det i ett til klokka er nærmere 21.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:21   #27
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg trener eller går tur de fleste dagene. Og ser Netflix-serie eller tv på kvelden.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:21   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Går tur, trener eller jobber med forberedelse av timer eller retting. Og drikk dagens andre kaffe latte. Det er fast innslag, i alle fall.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:22   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg skjønner ikke hva slags tomrom dere snakker om. Her går det i ett til klokka er nærmere 21.

Når man leser hva folk driver med, er det vel ikke så mange som ser det tomrommet .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:23   #30
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg synes også at kveldene er dritkjedelig. Men siden jeg trener på dagen, gjør jeg aldri det. Er mye på nett, ser på tv, netflix eller opptak. Prater og leker litt med barna. Rydder og orger. Orker aldri å prate i telefonen med mine single barnløse venner, som alltid ringer når jeg er utslitt.... orker omtrent aldri å komme meg ut døra. Det hender jeg kommer meg til biblioteket. En ny ting jeg har begynt med som faktisk får meg ut. Legger meg rundt 21.30 og leser til 22. Da faller jeg om.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:27   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Leser, netflix, netter, husarbeid, jobber (lærer, så en del kveldsjobbing). Men jeg har en del kveldsmøter (fau og politikk). Jeg er singel, så ikke sex hvis ungene er hjemme. Ikke så ofte når de er borte heller, faktisk. Når ungene er borte så prøver jeg å hinte kraftig til venner om at jeg gjerne vil inviteres på besøk.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:30   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Husarbeid og strikking. Skjer så å si aldri.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:41   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Har sex

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:52   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Øhm, kveldens middag var over kl 2030... Jeg jobber, panikkrydder, og avslutter ofte kvelden med et glass vin eller en kopp te, og prøver å lære meg å slappe av med TV.

Og sex stort sett hver kveld.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:52   #35
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Sex må gjøres unna rett etter middag når alle ungene har stabilt blodsukker og leker i fred og fordragelighet. Når de begynner å ta livet av hverandre deler vi flokken og så går det slag i slag med kaos og husarbeidgreier til eldste har sovnet i 22-tiden.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:56   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Husarbeid, leser, ser TV, er på nett, spiller Candy Crush, sitter ute og røyker og skravler med naboen og/eller gubben, har besøk, pusler på kjøkkenet med å lage et-eller-annet, slenger i sofaen og skravler med gubben og/eller sønnen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:06   #37
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Rett etter middag er det kvalitetstid med gutta. Enten ute i gata, eller med bordet i spisestua fullt av lego, tegnesaker/ annen bordaktivitet eller i sofaen foran tv/film med to unger oppå meg som vil kose med mamma mens vi sløver.
Når de legger seg så er det litt smårydding og tv/data. Jeg er flink til å både glo på tv og surfe på nettet.
Akkurat nå står morgendagens middag på kok. En kjempegryte med kjøttsuppe.

Glemte forresten de ettermiddagene jeg har min kjære sangelev her, da har alle tre gutta kvalitetstid hos min mor eller hos mannens mor.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:08   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.004
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Mellom middag og leggetid er det gjerne seks timer, så på den tiden rydder jeg, strikker, syr, surfer, leker med ungene, ser tv, ser film og helt sikkert masse mer.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:21   #39
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Søve middag.

Ellers er eg ei av dei som ofte kjede meg. Ofte.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 23:25   #40
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Seks timer! Dere lever helt andre liv enn meg. Her går det i ett alltid, skulle det være noen ledige minutter på kvelden kunne jeg tenkt meg å gå en tur eller sitte litt ute i mørket med en tent lykt. Begge deler for å lytte til stjernene og kjenne vinden.

Med et barn som må kjempes* i seng blir klokka fort 21 - 21.30. Da er jeg egentlig lysten på å legge meg selv, og lese litt eller surfe litt og så sove.

* han er ikke vanskelig, men på kvelden når vi endelig har litt rolig tid sammen har han så mye han vil fortelle og snakke om. Alt annet går sirupstregt, og jeg ender opp med å mase og mase.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no