Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo - er det snø?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 09:42   #101
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Jeg tror de har brukt opp saltebudsjettet i Oslo Sentrum for lenge siden. Grønland er en av verstingene, området rundt Youngstorget er ikke særlig bedre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 09:52   #102
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Oslo kommune forteller smilende at de har mottatt mer enn 10 000 klager på snømåking i vinter. Jeg håper de gjør mer enn å bare arkivere klagene og lage gøyal statistikk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 10:00   #103
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Jeg er tålmodig og har hatt forståelse for at det har vært vanskelig i vinter, særlig da det først kom en halvmeter snø, så delvis smelting, og så 1 minus, slik at alt frøys og ble umulig å flytte på.

Men nå syns jeg det virker som om de rett og slett velger å la være å brøyte??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 10:01   #104
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er vant til at det er bart i sentrum. Og slik som de salter oppe hos meg, trodde jeg at det samme gjaldt i byen.

Når jeg beveger meg rundt på Jernbanetorget og området mot Operaen og Tollboden, så har det jevnt og trutt vært glatt i år som i fjor. Forskjellen fra i fjor er at nå er det humpete av snø og isrester også. Jeg holder fortsatt en knapp på at den fuktige sjøluften siger inn og gjør det vanskelig å holde det fritt for glatt overflate når det ligger rundt null og under.

Heldigvis kan jeg ta heisen ned til bunnen av Oslo City og gå undergangen til togperrongene og T-banen.

Jeg beveger meg en del rundt på Ensjø også og der har det vært forferdelige forhold ved T-banestasjonen. Lenge.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 10:03   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Vi gikk i hvert fall noen km langs en trafikkert vei i går, og det var HELT bart i veien - men umulig å gå på fortauet. Vi snakker løs, melete snø til langt oppå leggen. God trening av gluteus maximus, da.

Vi måtte gå med to unger i veien, og hoppe opp i grauten hver gang det kom bil. På 2 t så vi ikke en eneste brøytebil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:08   #106
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er tålmodig og har hatt forståelse for at det har vært vanskelig i vinter, særlig da det først kom en halvmeter snø, så delvis smelting, og så 1 minus, slik at alt frøys og ble umulig å flytte på.

Men nå syns jeg det virker som om de rett og slett velger å la være å brøyte??

Jeg så fire brøytebiler i kø etter hverandre på Ringen i går og tenkte "ahaaaa".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:14   #107
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Nå snør det tett oppi dalen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:25   #108
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Har sjelden vært så glad for snøfreser pluss hage jeg kan frese snøen til som jeg er denne vinteren. Kommunen her (litt utenfor Oslo) har vært flinke med måkinga syns jeg, selvom folk klager likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 11:29   #109
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Det snør i sentrum også.

Jeg synes det verste med denne vinteren er at det er løs snø oppå is. Vi har utsikt rett til en bratt gangsti, og der har det vært mange ulykker i løpet av vinteren, og det har vært fascinerende å se at selv brannmenn har slitt med å komme seg opp og ned der. Og ambulansen har trengt hjelp av brannmenn for å få hentet folk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 19:29   #110
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Men nå syns jeg det virker som om de rett og slett velger å la være å brøyte??

Min mann var på Løren i går, og kom hjem slik som det her . Der var det brøytet og måkt, med bare veier og god plass til biler. Så nå tror jeg klage nr titusenogén til kommunen er på vei - med krav om innsyn i prioritering av måkepenger til Øst vs Vest.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 19:45   #111
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

I følge akersposten så er det stor forskjell på hvor ressursene går, men de er jo ikke helt uhildet. Finner ikke igjen den saken der de talte veier på brøytelista og fant 5 ganger så mange i ytre øst som i ytre vest.

http://akersposten.no/nyheter/folk-e...-hjelp/19.1946

http://akersposten.no/nyheter/na-ska...e-vest/19.1955

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 21:02   #112
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Men det er seriøst krise i nabolaget vårt om dagen. Det er livsfarlig å gå på fortauene, der er det slush, graut og is om hverandre. bilen vår ble skrapet opp mens den stod parkert før helga, så nå er den full av lekre fartsstriper på bakskjermen -- ene og alene fordi det er elendige gå og kjøreforhold rundt forbi.

Nope, fortsatt ikke overbevist om at snø er så fantastisk. Virkelig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 21:41   #113
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.


Nope, fortsatt ikke overbevist om at snø er så fantastisk. Virkelig.

Nemlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 07:07   #114
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Jeg må ta med broddene på bytur, skjønner jeg. Har ikke spasert et skritt uten den her i gatene hjemme på en måned, da kan jeg traske rundt i Osclo også. Snart vår?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 08:44   #115
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Min mann var på Løren i går, og kom hjem slik som det her . Der var det brøytet og måkt, med bare veier og god plass til biler. Så nå tror jeg klage nr titusenogén til kommunen er på vei - med krav om innsyn i prioritering av måkepenger til Øst vs Vest.

Det tror jeg er tilfeldig. Jeg har vasset meg igjennom snø på Løren mange ganger i vinter, og brøytekantene har vært enorme. Selv der det ferdes mange skolebarn har brøytingen vært redselsfull.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 08:47   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Min mann var på Løren i går, og kom hjem slik som det her . Der var det brøytet og måkt, med bare veier og god plass til biler. Så nå tror jeg klage nr titusenogén til kommunen er på vei - med krav om innsyn i prioritering av måkepenger til Øst vs Vest.

Du kan be ham ta seg en tur til Lofsrudhøgda på Mortensrud. Jeg tror snøen fra West blir kjørt dit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 08:48   #117
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Problemet i Oslo er vel at de har noe sted å gjøre av snøen? Det er jo mye lettere på bøgda, vi har grøft.

Her brøytes gangveiene superbra, ofte før bilveiene (kommunen tar gangveiene og boligfeltene, og Mesta tar hovedveiene). I vår gate brøyter de ofte to ganger, en kjapp tur om morgenen så man kommer seg opp bakkene, så kommer de tilbake senere på dagen og fikser det ordentlig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 09:42   #118
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Fnis, nå kom det nettopp en lastebil og dumpet et svært snølass på bussholdeplassen min. Flott! Var bekymra for å gå tom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 09:45   #119
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 10:00   #120
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

I dag traff jeg pinadø en brøytebil som tok fortauene langs hovedveien her! De som har vært brukt til oppbevaring av snø. Bare en måned etter at de snødde ned! Det er skolevei for minst fire skoler, så kanskje på tide...?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no