Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Smykker av barnetegninger?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 18:25   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Smykker av barnetegninger?

Jeg har sett et smykke som en dame hadde fått laget etter barnetegningen til datteren sin, det var bestilt fra www.barnestrek.no.

Jeg har veldig lyst på et smykke jeg også, gutta har tegnet hjerter til meg som jeg kan bruke.

Er det noen som har erfaringer med den butikken? Eller noen idé om hva det koster?

  Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 18:47   #2
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Å, så flotte smykker. Nå vet jeg hva jeg ønsker meg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 18:48   #3
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Dette var jo helt genialt - sånt vil jeg og ha!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 18:52   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Jeg var først litt skeptisk, siden jeg generelt er ganske negativ til å pynte meg med barnegreier (smykker og tatoveringer med barnas navn og fødselsdato, vesker med barnebilder osv. - IKKE noe for meg!) - men disse smykkene var jo faktisk veldig morsomme og fine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 19:58   #5
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Så fine! Hadde vore interessant å vite noko om pris...

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 20:08   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Åh, de var utrolig stilige!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 20:35   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Det der var jo helt genialt.

Det var noe å tenke på till mannens 40-års dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:02   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

De var kjempefine. Står det noe om priser på den siden? Noe sier meg at det ikke er helt billig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:07   #9
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Dette var jo kjempestilig, nå vet jeg akkurat hva jeg ønsker meg i bursdagsgave. Det ser ikke akkurat billig ut nei, noen som vet litt om prisen?

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:24   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Morsomt, men ikke så veldig aktuelt for meg siden jeg da føler jeg måtte kjøpt 4 ulike.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 21:27   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Jeg har fått ungene til å tegne hjerter, også ser jeg for meg at jeg lager ett anheng med hjertene på samme.

  Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 09:41   #12
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykker av barnetegninger?

Hmm, jeg bor jo ikke så langt unna den Gullsmedbutikken de har jeg ser jeg.
Hadde nesten vært litt kult og dratt dit en tur.
Er sjeldent der, men legevakta vi tilhører ligger i nabobygget.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no