Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 14:53   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Flickan som lekte med elden/Jenta som lekte med ilden.

Siden dette nå en gang er påskekrim, synes jeg også vi skal diskutere litt nå i påska. Vi kan jo spoilertagge til å begynne med, så det går an å lese tråden også for folk som ikke har kommet så langt. (Mitt eksemplar har ikke kommet ennå, men det forhindrer jo ikke dere andre i å starte diskusjonen.)

Levde den opp til forventningene etter Menn som hater kvinner?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 21:18   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Altså... Nå er jeg nok litt ufin her, men dette må jeg bare få lov til å si: Jeg får følelsen av at han har sittet med høyrehånda et annet sted enn på tastaturet mens han har skrevet denne boka. Jeg har himlet mye med øynene underveis.

Noen som skjønner hva jeg mener, og som er enige? Jeg nevner i fleng; Erika Berger har så fantastisk sex med Kalle Blomqvist, så hennes ektemann har selvfølgelig forståelse for at hun fortsetter å ha sex med ham til tross for at hun er hans kone. Og Lisbeth Salander har gjerne sex med vakre kvinner, men foretrekker jo egentlig pikk da. Og er selvfølgelig et fyrverkeri i sengen.

Makan.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 21:33   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg ble faktisk litt skuffet, jeg. Da jeg leste Menn som hater kvinner satt jeg med gåsehud gjennom hele boka, jeg syntes den var helt fantastisk, en av de aller beste bøkene jeg har lest. Derfor var forventningene skyhøye, jeg har ventet på denne i lang, lang tid. Og den var jo ikke dårlig, jeg leste ut en 600 siders bok på to dager, det er ikke veldig ofte det skjer. Men jeg fikk aldri den samme følelsen som jeg hadde da jeg leste den første boka, den var bare ikke like spennende, dessverre.

Lisbeth Salander er fremdeles en spennende karakter, men storyen var litt for tynn denne gangen. Synes jeg ...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 00:42   #4
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg likte boken godt, men er enig i at Larsson kunne spart seg, eller i det minste moderert seg kraftig, mtp sexscenene. Jeg synes at denne boken har et like godt "driv" som den foregående og fant heller ikke historien tynn. Jeg leste begge bøkene tett på hverandre og har derfor ikke "ventet meg" til høye forventninger eller noe.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:41   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg likte boka godt, selv om jeg må si meg enig i at Menn som hater kvinner er hakket bedre. Som påskekrim passet den meg helt ypperlig. De småteite sexscenene tilskriver jeg en mannlig forfatter som sitter og drømmer litt for seg selv, ja.

Salander er en fascinerende personlighet, og jeg gleder meg til å lese neste bok. Erica Berger syns jeg er litt småteit og Kalle Jævla Blomkvist ( ) er en herlig antihelt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:53   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Var sånn passe fornøyd.
Så fornøyd at jeg hadde vanskeligheter med å legge den fra meg.
De sexscenene dere refererer til la jeg ikke stort merke til.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 23:39   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg har nettopp avsluttet Jenta som lekte med ilden, og synes nok enern var en god del bedre. Rett og slett mer realitistk. I nummer to tar det vel mye av på slutten. Sexskildringene? Helt greie.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:01   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg la ikke merke til at det var for mye sex jeg? .

Og jeg likte boka. Nr 1 var kanskje bedre, men denne var definitivt så bra at jeg ser frem til nr 3! .
Man går jo i gang med boka med en helt annet forvetning også, siden man opplevde bok nr 1 så god.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:58   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg likte Menn som hater kvinner bedre enn Jenta som lekte med ilden. Det ble litt drøyt med Zala som faren til Lisbeth for meg. Men selve Lisbeth som karakter er herlig. Boka var spennende, og jeg leste den fort ferdig, men var stusset over flere ting, bl.a. det som Monsoon nevner. Erika Berger sin avtale med mannen om at hun bare ringer Kalle Jævla Blomquist når hun har lyst på sex med han. Lisbeth som har sex med Miriam føler jeg har mer troverdighet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:43   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg likte boken godt, men er enig i at Larsson kunne spart seg, eller i det minste moderert seg kraftig, mtp sexscenene.

Sexscener? Hæ? Hvor?
Jeg er godt over halvveis nå, og har enda ikke sett noe til disse.

Når kommer bok # 3 da?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 08:09   #11
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Sexscener? Hæ? Hvor?
Jeg er godt over halvveis nå, og har enda ikke sett noe til disse.

Du må lese mellom linjene også, skjønner du vel.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:09   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg har lest 175 sider og er litt uengasjert. Spørs om jeg blir ferdig. Jeg tror ganske bestemt at boka må være altfor lang, selv om jeg jo ikke vet hva hovedplottet er, det er så uendelig mange detaljer. Alt Lisbet Salander kjøpte på IKEA, f.eks., med produktnavn (produktplassering?). Og jeg har ikke noe prinsipielt imot sexscenene, men er de viktige for plottet? Og gidder jeg å finne ut om de er det?

Bør jeg lese videre, eller skal jeg finne meg en annen bok?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:25   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har lest 175 sider og er litt uengasjert. Spørs om jeg blir ferdig. Jeg tror ganske bestemt at boka må være altfor lang, selv om jeg jo ikke vet hva hovedplottet er, det er så uendelig mange detaljer. Alt Lisbet Salander kjøpte på IKEA, f.eks., med produktnavn (produktplassering?). Og jeg har ikke noe prinsipielt imot sexscenene, men er de viktige for plottet? Og gidder jeg å finne ut om de er det?

Bør jeg lese videre, eller skal jeg finne meg en annen bok?

Det må du nesten bestemme selv .

Jeg likte boka veldig godt - men orket heller ikke irritere meg/henge meg opp i smådetaljer .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:45   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Du snakker tross alt med visedronningen av Flisespikkeriet. Nei, jeg lurte nå mest på om boka blir åndeløst spennende på side 215 eller noe slikt, så det er verdt å holde ut en liten stund til?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:58   #15
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg elsket denne boken også, og lurer veldig på når bok nr. tre kommer. Jeg liker Lisbeth godt, og synes vel egentlig ikke at handlingen er så mye tynnere i denne boken, men litt mye detaljer innimellom kan jeg være enig i at det er.

Kalle Blomqvist er en fin fyr, gleder meg til å lese bok tre!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:18   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Jeg likte boken godt. Leste begge bøkene i påsken rett etterhverandre og brukte ca 2 dager på hver.

Jeg synes også slutten ble litt drøy, men detaljer irriterte jeg meg mer over i bok nr 1 faktisk.

Summa sumarum gleder jeg meg til bok nr 3 kommer!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 22:01   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Nå har jeg kommet meg igjennom boka også (litt seint ute, jeg da - startet først for ei uke siden). Jeg ergret meg også over all sexen, selv om det heldigvis modererte seg litt etter hvert. Videre er jeg enig i at det ble litt voldsomt med alle detaljene fra Ikea, kleskjøp og mathandling, skjønt jeg som doven leser har en velutviklet evne til å skumme slike ting (i likhet med naturskildringer). Det er mye i historien som er lite troverdig, og jeg merket at det hele ble litt for "hardkokt" for min smak etter hvert. Skildringer av forfølgelser, slåssing og våpenbruk er ikke noe for meg - det blir litt som actionfilmer. Selve historien var bedre i den første boka, synes jeg, i grunnen både mer spennende og jordnær.

Når det er sagt, kjedet jeg meg aldri under lesinga. Jeg synes Larsson fortsatt har en flott evne til å skape driv i det han skriver. Etter seks måneder med intens amming og barnepass hadde jeg fått en aldri så liten lesesperre, og Flickan... egnet seg godt som lektyre for å komme i gang igjen. Hva som er så veldig spesielt med bøkene til Larsson, har jeg aldri helt skjønt (bortsett fra at de er uanstendig tykke, da). Det finnes mye god skandinavisk krim utenfor den tradisjonelle politisjangeren, og jeg synes ikke Larsson er suveren.

(Tinetoff: Jeg synes i grunnen ikke boka ble markant bedre underveis - nesten snarere tvert imot. Har du ikke blitt fengslet etter 200 sider, blir du det neppe seinere heller. Da kan du nok trygt parkere boka.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:16   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

(Tinetoff: Jeg synes i grunnen ikke boka ble markant bedre underveis - nesten snarere tvert imot. Har du ikke blitt fengslet etter 200 sider, blir du det neppe seinere heller. Da kan du nok trygt parkere boka.)

Takk, Elinblu, jeg tenkte akkurat jeg skulle mase litt på deg om dette. Da er den nok ganske grundig parkert for min del.

Lesesperre? Er det mulig?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:58   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimtråd 2: Stieg Larsson

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Lesesperre? Er det mulig?

Ja, gitt, det er visst det. I starten fikk jeg lest masse fordi jeg ammet inntil 10 timer i døgnet, men etter at Liv ble mer effektiv, mistet jeg tråden helt. I stedet har jeg sittet her inne samt på andre fora og vegetert. Nå skal jeg presse meg selv til å bli flinkere igjen!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no