Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 11:53   #21
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Jeg kjøper den frosne muffinsrøra noen ganger, utrolig lett for en som ikke kan bake. Og blir faktisk veldig gode.

Andre ting jeg pleier kjøpe med når jeg er der:
Tre-stekespatel
Oppvaskbørster
Oppvaskhansker
Planter
Poseklemmer
Gavepapir
Rammer
Kort
Esker og bokser

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 10:57   #22
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Denne kjøpte vi, og den er genial, lokket "detter" ikke igjen, pga hengslene.
Blir den halveis skyvd opp, så står den der, den detter ikke over fingre og hoder. Kun kr 675,-

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 13:26   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Sitteunderlag - det skal vi kjøpe neste gang. Til å ha på hytta på fjellet.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 14:01   #24
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Vi pleier å kjøpe:
Batterier
Lyspærer
Servietter
Stearinlys
Jeg har også kjøpt endel små brett som er geniale, bruker de i kjøleskapet, på kjøkkenbenken, under pepperkakehus (!) m.m.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 16:12   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Sitteunderlag - det skal vi kjøpe neste gang. Til å ha på hytta på fjellet.

De er veldig lette og greie til å ta med på ake-og skiturer, og de blir brukt som lekedingser av ungene hjemme.
Ellers anbefaler jeg disse Minifångst hengeoppbevaring, de med 3 og 6 rom og flere farger, veldig praktiske til ytterganger og barnerom;

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 17:51   #26
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Sitteunderlag - det skal vi kjøpe neste gang. Til å ha på hytta på fjellet.

Jeg fikk strandveske og ett sånnet i bursdagsgave, og mannens første kommentar var: "De der var så små at de må du nok ha to av."

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 18:20   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Så fint at noen holder liv i denne tråden, mens jeg venter på ny mulighet til å ta en Ikeatur. Handlelisten begynner å bli lang.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 18:54   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Noen som vet hva denne heter? Tenkte å søke den opp for å se om de har den på Ikea Furuset.

Har du funnet den? For jeg fikk beskjed om at de var sluttet å produsere den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 19:06   #29
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har du funnet den? For jeg fikk beskjed om at de var sluttet å produsere den.

Mener jeg så den på Ikea på Slependen i dag om jeg ikke husker feil?

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 19:21   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg fikk strandveske og ett sånnet i bursdagsgave, og mannens første kommentar var: "De der var så små at de må du nok ha to av."


Makan !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 20:50   #31
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikeatur - hva bør vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg fikk strandveske og ett sånnet i bursdagsgave, og mannens første kommentar var: "De der var så små at de må du nok ha to av."

For en frekkas

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no