Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Engangs toalettbørste!!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 15:06   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Engangs toalettbørste!!

Har begynt å bruke engangs toalettbørste Og er storfornøyd
Bruker dere andre den gode gamle børsten, eller er vi flere som var lei av den?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:08   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Har begynt å bruke engangs toalettbørste Og er storfornøyd
Bruker dere andre den gode gamle børsten, eller er vi flere som var lei av den?

Engangs toalettbørste høres genialt ut, men det har jeg verken hørt om eller sett.
HAr de det på vanlige butikker?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:08   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Jøss, det hørtes interessant ut. Hvor får man kjøpt disse?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:12   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Det har jeg aldri hørt om, men ville gjerne brukt det! Det er ekkelt nok å vaske do, og det blir ikke bedre av at man tar vare på børsten. Blæh.

Hvilket merke, hvor får man kjøpt?

(selger du dem, kanskje?)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:17   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Selges på vanlige matbutikker

Ser slik ut:



Man kjøper refiller som man setter på "pinnen" Pinnen må oppbevares mellom hvert gang da..
Selve børsten inneholder vaskemiddel og vippes i søppla etter bruk

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:39   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Åh, dette burde være et must på alle offentlige steder og arbeidsplasser. Jeg har hatt ulike vaskejobber ved siden av skolen siden jeg var 15 år eller noe, men jeg venner meg aldri til å vaske doer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:42   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Jeg var og tittet på dobørster, asså, dobørster til 1000,-?? Håper disse har muligheten til å bytte kost.
Hvis ikke, hvem kjøper e dobørste til 1000,-? Bytter aldri ut børsten kanskje...
Usj.

Denne så jo genial ut. Den må jeg kjøpe.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 15:53   #8
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Jeg var og tittet på dobørster, asså, dobørster til 1000,-?? Håper disse har muligheten til å bytte kost.

Vi fikk VIPP-dobørste til jul, og den får man kjøpt ny børste til

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 16:05   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Vi fikk VIPP-dobørste til jul, og den får man kjøpt ny børste til

Hvor mye koster det å kjøpe refil da?
Klarer liksom ikke å se for meg at det lønner seg.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 16:32   #10
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Hvor mye koster det å kjøpe refil da?
Klarer liksom ikke å se for meg at det lønner seg.

Det aner jeg ikke, for vi har ikke kjøpt ennå. Det lønner seg neppe, menmen... Dobørsten tar seg godt ut på badet vårt, og jeg eeeeelsker såpedispenseren som matcher

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 18:16   #11
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Jeg så reklame en gang og kjøper det nok. Men jeg vil vel ha vanlig børste stående fordet. Det kan være grei å ha for en rask runde når noe klistrer osv....

Angående bakterier så bruker man da klor på dobørsten, og har gjerne det i holderen. Det er nok mye mer uhygenisk på tastaturet eller lysbryterene dine.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:03   #12
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Nei, vi produserer nok søppel som det er.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:04   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

...er det bare jeg som tenker på miljøaspektet her - Praktisk, men jeg føler at dobørsten er helt ok når den står i domestos fresh altså.....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:06   #14
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Angående bakterier så bruker man da klor på dobørsten, og har gjerne det i holderen. Det er nok mye mer uhygenisk på tastaturet eller lysbryterene dine.

Vi klarer oss med vanlige børster. Har man klor i holderen, er det hygienisk nok for meg. Dessuten er det mer miljøvennlig.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:50   #15
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Det hørtes utrolig praktisk ut.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:15   #16
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Er enig i miljø-argumentet her... Vi produserer nok søppel. Igjen kan en jo argumentere med at søppelmengeden sikkert utgjør omtrent en halv bleie....
Jeg bruker gjerne vanlig dobørste, men en ting jeg ikke forstår er hvorfor det regnes som fast interiør i mange utleieboliger. I SiO's leiligheter her i Oslo følger dobørsten med fra forrige beboere. DA er jeg mer enn villig til å bruke en femtilapp på å bytte den ut!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:26   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Har prøvd de der og jeg synnes de var noe skjit

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:31   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Enig med boss-prinsippet. Bruker engangslinser, engangs-kaffe-patroner (Nespresso), masse tørkepapir, engangsbleier, våtservietter, bind (!), tamponger med innføringshylse ... Hvis jeg mister en boss-dag er det kaos i bosskjelleren - og det eneste jeg klarer å gjøre med det er å få dårlig samvittighet. Jeg grøsser av tanken på hvor stor MIN haug med boss blir på et år.

(Enig at det er komisk at det er fast interiør også. Hvor er logikken? )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:34   #19
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Blir så oppgitt over alt som skal bli så lettvint på bekostning av naturen vår uten at det finnes noen fornuftig grunn for det. Hvorfor i all verden skal man ha engangsbørster til doen? Hva annet skal opp i doen som har behov for at det skal være renere enn man får det med en vanlig børste og vaskemiddel/klorin???

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:49   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Engangs toalettbørste!!

Jeg er fullstendig klar over at det ikke er mer renslig. Men når det kommer til badet fikser jeg ikke å ta vare på verken kluter eller svamper jeg har vasket do med. Sorry. Jeg får heller være ekstra flink andre steder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no