Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pæreolabuksa er funnet!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 22:10   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

De har den hos Ellos, tror jeg:

http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...41xe%7c%7c%7c0

Sikker er jeg ikke, men jeg tror ikke det er den. Min heter slim, ikke skinny - skinny er trangere.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:20   #42
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

De har den hos Ellos, tror jeg:

http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler...41xe%7c%7c%7c0

Nei denne er smalere i bena og lavere i livet. Jeg vil ha helt smal i bena og høyere i livet jeg, men det er tydeligvis for mye forlangt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:13   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jo det var meg. Men har de den i livvidde 33-34? Det er nemlig der det ofte skorter, for "alle" vet jo at de som bruker 30 i lengde bruker 26-30 i livet. Ingen bruker nemlig de uhyrlige størrelsene over 32.

Du må garantert ned minst to størrelser i denne, i alle fall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:14   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Damer er snåle. Det å lage store størrelser så man kan kjøpe mindre tall enn man pleier er et skikkelig salgstriks.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:15   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Jeg har jammen blitt litt glad i Levis igjen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:36   #46
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Jeg har kjøpt meg jeans!! Semi curve passet ikke helt, jeg måtte ha Bold curve, men for første gang ever følte jeg at det var plass til hele rumpa i buksa uten at den hang og slang i livet. Tusen takk for tipset elinblu!! Valgte skinny og det ble veldig fint til ankelstøvlettene mine.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 19:44   #47
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

De har bare skinnyvarianten her jeg bor og den passet ikke rumpa mi, eller rettere sagt midjen. Den var for lav i livet. :vræl:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 20:06   #48
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Jeg har kjøpt olabukse som er fin over rumpa mi
Takk for tips Elinblu.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 20:31   #49
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Damer er snåle. Det å lage store størrelser så man kan kjøpe mindre tall enn man pleier er et skikkelig salgstriks.

Ja, dette synes jeg også er skikkelig snålt. Jeg har to bukser av varianten selv altså, men synes bare det er rart at jeg skal kjøpe mindre størrelser enn vanlig...

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:10   #50
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

De hadde ikke fått inn denne på Carlingsbutikken utenfor sentrum, Lille T. Tenkte å prøve meg i byen i løpet av uka.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:37   #51
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Å, som jeg trodde jeg skulle få meg en flott Olabukse, men neimen om det var plass til rumpe i den buksa der. Den satt perfekt, men jeg kan ikke sette meg ned ved skrivebordet uten å få rørleggersprekk. Så da gleder jeg meg til høsten når de også kommer høyere i livet.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 09:41   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Å, som jeg trodde jeg skulle få meg en flott Olabukse, men neimen om det var plass til rumpe i den buksa der. Den satt perfekt, men jeg kan ikke sette meg ned ved skrivebordet uten å få rørleggersprekk. Så da gleder jeg meg til høsten når de også kommer høyere i livet.

Skal det komme en enda høyere modell enn denne som heter Classic, altså?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:07   #53
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Jepp, han sa så, Olabuksemannen jeg traff på lørdag. Han sa at modellene som har kommet nå er laget for å sitte på hofta, og at det kommer høyere modeller til høsten fordi mange jenter ikke liker å ha buksene på hoftene.

Jeg vet ikke akkurat hvilken modell jeg prøvde, altså, for mannen (egentlig var det vel en gutt) plukket den ut. Den passet perfekt og satt fint, men den var for kort over rumpa. Et typisk problem for meg - mye rumpe, mye pupper.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:23   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jepp, han sa så, Olabuksemannen jeg traff på lørdag. Han sa at modellene som har kommet nå er laget for å sitte på hofta, og at det kommer høyere modeller til høsten fordi mange jenter ikke liker å ha buksene på hoftene.

Da tror jeg det må være Classic-modellene han tenker på. De går nesten opp til navlen, og er en helt annen verden enn de andre Curve-modellene jeg har prøvd. Jeg har ikke sett dem på Carlings så langt, bare i Levis-butikken.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 10:45   #55
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Da skal jeg jammen finne en Levisbutikk og gi det en sjanse til med det samme.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 19:00   #56
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

De hadde ikke fått inn denne på Carlingsbutikken utenfor sentrum, Lille T. Tenkte å prøve meg i byen i løpet av uka.

Takk for oppdatering!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 10:45   #57
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Ingen slike bukser på Carlings i byen heller. De hadde ikke hørt om den engang.

Men endte opp med Nudie Thin Finn. Den er også veldig høy i livet og sitter fint. Det er vel egentlig guttebukse, men passer meg bra.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 11:29   #58
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg har kjøpt olabukse som er fin over rumpa mi

Lurer på å kjøpe den i sort og, jeg trenger jo de ikke, men de er jo så fine på

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 17:28   #59
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Gratulerer med ny bukse, Marikken! Veldig fin, men det ser ikke ut til å være helt fasongen for meg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 17:33   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pæreolabuksa er funnet!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Damer er snåle. Det å lage store størrelser så man kan kjøpe mindre tall enn man pleier er et skikkelig salgstriks.

Det er vel ikke et salgstriks i denne sammenhengen, vel. Hvis man har brede hofter og smal midje, må man jo ta hensyn til hoftene mer enn midjen vanligvis, slik at man kjøper bukser som egentlig er for vide i livet. Når buksene da har større plass til hoftene og går mer inn i livet, er det jo naturlig at livvidde-størrelsen går ned.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no