Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 23:37   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Sommertøyet til Pjokken fra Hanna Andersson har kommet. Blant annet dette:




__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 19:51   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Støvletter jeg har sikla på lenge.



Dr. martens jenna high boots. Helt i tråd med mine tanker om å kjøpe sko som ikke er sesongavhengig, men som er litt mer "klassisk" (Ja, for dr.martens er jo alltid klassisk, om ikke lady)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 19:52   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Støvletter jeg har sikla på lenge.



Dr. martens jenna high boots. Helt i tråd med mine tanker om å kjøpe sko som ikke er sesongavhengig, men som er litt mer "klassisk" (Ja, for dr.martens er jo alltid klassisk, om ikke lady)

Jeg har de i svart og jeg har bodd i dem i to sesonger snart.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 19:56   #24
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Støvletter jeg har sikla på lenge.



Dr. martens jenna high boots. Helt i tråd med mine tanker om å kjøpe sko som ikke er sesongavhengig, men som er litt mer "klassisk" (Ja, for dr.martens er jo alltid klassisk, om ikke lady)

Hvor - hvor?

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 20:00   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg har de i svart og jeg har bodd i dem i to sesonger snart.

Ja, mine er sorte de også altså. Jeg skulle kjøpe de i fjor, men da var jeg for gravid og vannfylt

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvor - hvor?

Falkanger. De hadde 30 % avslag fra nedsatt pris her i Trondheim. Da ble de kostende 699 - mot 1400 (ca) til vanlig.

Dr.Martenssko er jo bare helt suverene!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 20:01   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Skal ut å sjekke den butikken her i Tromsø som jeg vet fører Dr. Martens.

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 31-01-09, 20:12   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Skal ut å sjekke den butikken her i Tromsø som jeg vet fører Dr. Martens.

Dette er en modell som har eksistert i ganske mange år - og de var på tilbud i fjor også (da på en "ren" dr.martensbutikk) , så det er en viss sannsynlighet for at du vil finne dem altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 01-02-09, 02:11   #28
September
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 149
September er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Har kjøpt meg et par nye jeans, var så heldig å få dem til 70% avslag.

September er ikke aktiv  
Gammel 05-02-09, 21:05   #29
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

I dag ble det William Rast jeans på salg

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 05-02-09, 21:12   #30
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Åh, de støvlettene var lekre Bauche!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 07-02-09, 19:23   #31
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 20:39   #32
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Støvletter jeg har sikla på lenge.



Dr. martens jenna high boots.

Jeg kjøpte disse i sort i går; 699 kr. De er kjempefine!

Adele er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 22:29   #33
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.


Utrolig fine, hvor har du kjøpt de?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 10-02-09, 21:14   #34
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Nye, lekne sko til våren:

Retz er ikke aktiv  
Gammel 10-02-09, 21:16   #35
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Retz: De var kjempekule.

Vært på shopping i helgen. 2 Lee jeans på 70% og 2 skjorter på Vero Moda på 70%. Det liker jeg., GA den nette sum av 600 for alt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 12-02-09, 21:39   #36
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Omslagskjole

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-02-09, 23:58   #37
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.096
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Disse kjøpte jeg i dag.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 13-02-09, 15:44   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Kjole.
Syntes den er mye finere i virkeligheten enn på bilde.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-02-09, 17:21   #39
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Støvletter jeg har sikla på lenge.



Dr. martens jenna high boots. Helt i tråd med mine tanker om å kjøpe sko som ikke er sesongavhengig, men som er litt mer "klassisk" (Ja, for dr.martens er jo alltid klassisk, om ikke lady)

Går disse an å bestille noen sted?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 14-02-09, 21:35   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Shoppet litt i dag

Trench fra Marc by MJ, überkul- strikke jakke fra M by MJ, perfekt til et skjørt jeg har.
Lang hvit singlet fra Line of Oslo, digger klærne derfra.

Og på Cubus var det steinville priser på undertøy.
En Cubis BH, en Triumph BH, tre truser og en kjempefin lue til minsten for 100,-!!!

Og en Odd Molly velour jakke til buksen jeg kjøpte tidligere.

JAkken fra Marc by MJ




Trenchen fant jeg ikke bilde av, men den har mange flotte detaljer og er i antrasitt grå

Odd Molly jakken




Dette kan ligen på trenchen bare at dette er kjolen i samme stil
Bare for å vise detaljer og faren




Her er trenchen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no