Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-18, 20:19   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg trenger bikini. Jeg var innom en bedre undertøysbutikk i dag, men fant ikke noe som satt fint. Jeg er lettere overvektig og har en relativt sæggete (langtfra suggererende, som autokorrekturen ville endre det til ) kropp, og trenger derfor gode materialer og kyndig hjelp. Så hvor går jeg? Helst Oslo sentrum.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 20:27   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Fant en vidunderlig sak i 42G på cc vest i dag. Men tror det var mest flaks..

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 20:28   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Ebbesen og Jensen har størst utvalg og du får den størrelsen du vil på de delene du ønsker deg. Og stort sett er (var) det godt voksne damer som jobber der.

http://ebbesenogjensen.no/index.html#badetoy

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 20:34   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Hvor ligger Ebbesen og Jensen? Står ikke i lenken (med mindre jeg burde gått til Specsavers), og «Finn oss på kartet» virker ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 20:41   #5
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg kjøper kun bikini av Change, der har de til de fleste kropper.

__________________
03,07, 10
Anita72 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 20:57   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Marinka, Next to Nothing, Underbart og merket Saltabad hvis du finner.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:22   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Jeg kjøper kun bikini av Change, der har de til de fleste kropper.

Enig
Ebbesen og Jensen har jeg vært hos en gang etter forslag herfra og jeg syntes det var mest for gamle/ godt voksne damer fra 50+... og mye kjerring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:24   #8
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvor ligger Ebbesen og Jensen? Står ikke i lenken (med mindre jeg burde gått til Specsavers), og «Finn oss på kartet» virker ikke.

Prinsens gate 14. Og det ER bikinibutikken!!

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:32   #9
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg kjøpte denne bikinibuksa. Syns den er helt genial, du kan vise så mye eller lite av "bikinilinja" du ønsker.

__________________
03,07, 10
Anita72 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:33   #10
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Beklager stort bilde.

__________________
03,07, 10
Anita72 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:50   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Jeg kjøper kun bikini av Change, der har de til de fleste kropper.

Jeg har litt dårlig erfaring fra Change når det gjelder BH-er. Synes kvaliteten er litt så som så. Men kanskje de er bedre på bikini.


Jeg var for øvrig på Next to Nothing i dag. Der konkluderte de med at de ikke kunne hjelpe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 21:52   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ebbesen og Jensen har jeg vært hos en gang etter forslag herfra og jeg syntes det var mest for gamle/ godt voksne damer fra 50+... og mye kjerring.

Jeg er snart 50, og har nok det som vil kalles «kjerringkropp», så da passer det nok for meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:04   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Det er ikke kroppen som er kjerring, det er utvalget av badetøy. : presiserer:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:09   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg sverger også til bikinier fra Change, og synes kvaliteten er god. Men mine bikinier varer stort sett kun en sesong, maks to, uansett pris og merke. To uker daglig bruk med mye bading i sjø og klor + enorme mengder solkrem tar knekken på dem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:11   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg kjøper på Bravissimo.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:23   #16
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har litt dårlig erfaring fra Change når det gjelder BH-er. Synes kvaliteten er litt så som så. Men kanskje de er bedre på bikini.


Jeg var for øvrig på Next to Nothing i dag. Der konkluderte de med at de ikke kunne hjelpe.

Har bikinier fra Change som er mange år gamle. Den ene, mye brukt i klor, har blitt falmet i fargen men elastikken og fasongen er fortsatt bra (gjelder alle).

__________________
03,07, 10
Anita72 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:31   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har litt dårlig erfaring fra Change når det gjelder BH-er. Synes kvaliteten er litt så som så. Men kanskje de er bedre på bikini.

Jeg liker heller ikke bh fra Change. Men har god erfaring med bikini derfra.

Jeg vil også tippe de har mye på La Lina på St. Hanshaugen. De har bikini i mitt favorittbhmerke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 22:59   #18
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Har ikke tips om butikk i Oslo, men sverger til merkene Freya og Fantasie, masse fint! Har en lokal butikk som er veldig god på dem. Change passer ikke meg i det hele tatt.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-18, 23:32   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg har ikke noe i nærheten av sommerkroppen, hva nå det er, og kjøper badetøy på Lindex. :enkel:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-18, 23:38   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg kjøper på Bravissimo.

Det gjør jeg også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no