Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva blir pent? (Tapet i stue)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-09, 23:35   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva blir pent? (Tapet i stue)

Jeg har en forholdsvis stor stue med en fondvegg i dyp plommefarge. Har en annen vegg helt i andre enden av stua med Billyhyller som jeg er drittlei av, men fordi denne veggen har skadet tapet, så må den dekkes med mindre jeg kommer opp med noe lurt. Jeg tenker hvilke alternativer jeg har da. Å få den lik de andre veggene er uansett håpløst uten å male alt (alt er i kaffelatte bortsett fra den ene lilla veggen).

Kan jeg ha to vegger med samme pragene tapet evt? Kan jeg ha en fondvegg og en tapetsert?

Veggen som allerede er malt skal ikke males hvit igjen, det er helt uaktuelt. Men jeg klarer ikke helt se hva som kan bli pent her..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no