Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Resett.no - Kva skjer med samfunnet vårt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-17, 10:49   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Resett.no - Kva skjer med samfunnet vårt?

Eg ser dagleg oppslag frå "nye aktørar" innen media som får meg til å tenke på Du må ikke sove" av Arnulf Øverland. Eg blir skikkelig skremt når eg ser den retorikken som har blitt stuerein i løpet av dei siste åra. Og i dag kom eg over denne nettsida: http://resett.no/2017/08/28/onsketekningens-pris/ Dei presenterer seg som ein realistisk nyheitskanal, fri for akademisk tankepoliti.

Sitat:

Det ble en tankemessig forbrytelse å snakke om medfødte egenskaper hos homo sapiens, at våre tilbøyeligheter til fremmedfrykt og etnosentrisme kanskje var et argument for å bo i ganske homogene samfunn med historisk kontinuitet. Vi fikk et tankepoliti, og det kalles politisk korrekthet.


Sitat:

Et folk som prøver å overbevise seg selv om at de ikke finnes og har en identitet, har ingen fremtid. Vi og våre etterkommere har ingen særegen rett til landet, blir vi fortalt. En slik innstilling går ikke. Nordmenn er nødt til å begynne å stå opp for seg selv. Kun med stolthet og kraft kan landet bygges videre. Det skal ikke hakkes ned i et eksperiment basert på ren ønsketenkning om menneskets individuelle og sosiale natur.

Dette er skremmande lesing. Eg veit ikkje heilt kor eg vil med denne tråden. Eg er bare så overvelda over det eg les, at eg må dele det.

Kva kan ein gjere? Eg prøver å delta i debattar på sosiale medier, særlig der det er sterke ekkokammer. Men folk svelgjer denne retorikken. Dei har eit bilete av at alle motargument er "propaganda" eller "tankepoliti", "PK-politi" og liknande. Inni meg surrer "Du må ikke tåle så inderlig vel ..." og "Jeg roper med siste røst av min stemme ..." Men eg skjønner ikkje, konkret, kva ein kan gjere for å motvirke denne utviklinga. Korleis kan vi la vere å tåle så inderlig vel, når svaret aøøtyd bare er "Trur du på den propagandaen, du då?"

Det er ikkje meir enn seks år sidan sittande finansminister la munnkurv på alle som advarte mot dette tankegodset i valkampen. Ein skulle ikkje "slå politisk mynt" på Utøya-tragedien. Men hugser vi, som storsamfunn, eigentleg kva desse 70 menneskene døydde for? Tankegodset til terroristen har blitt meir og meir stuereint, og alle samanlikningar blir avfeid med at han var jo ein enkeltståande galning. Men sanninga er at medan folk har blitt knebla flr å "slå politisk mynt på ei tragedie" - som i aller høgaste grad var politisk motivert - har ideologien som låg bak dette angrepet fått vekse fritt.

Kva kan vi gjere, heilt konkret, for å ikkje tåle denne utviklinga så inderlig vel? Eg vil så gjerne gjere noko.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no