Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-18, 20:14   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gruffetråden #2

Kranglete og vondt kne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 22:39   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Lange operasjonskøer på sykehus. Jeg er såååå ferdig med å gå med disse smertene

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 22:57   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kranglete og vondt kne.

Enig

Ellers en x som ringer meg å spør om ting han selv finner på enten mail eller FB.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 03-09-18, 18:29   #4
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

PostNord har rota vekk den nye mobilen min. Dagene går uten at pakken dukker opp. Jeg har vært hyggelig og tålmodig i all kontakt jeg har hatt med dem, men nå har jeg ikke mer hygge å gå på.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 03-09-18, 18:35   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg gruffer litt over at jeg har så høyt blodtrykk at det antakelig er grunnen til migrene og vondt i hodet i tre uker. Men jeg er glad jeg tok til vett og dro til legen i dag. Så nå skal jeg måle blodtrykket i et døgn og starte på blodtrykkpiller. Forhåpentligvis tar det både det høye blodtrykket og forebygger migrene.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-09-18, 18:50   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg gruffer litt over at jeg har glemt hva jeg gruffet over.

God bedring, Anne C.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 03-09-18, 20:15   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

En rygg som krangler så deg holder. Det værste som er akkurat nå er å sitte og å stå. Hva jobber mjeg med? Kontor uten hev/senk pult. Og jeg skal på seminar hele helgen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 08:49   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Hverdager som overfylles av må-gjøre-ting og overskygger det jeg egentlig burde jobbet med. :grumf:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 10:51   #9
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Surrete kollegaer som ikkje klarar å hugse å videreformidle viktig informasjon til meg! Og ikkje har han bedt om unnskyldning heller, sjølv om han veit at dette vil medføre 15-timers arbeidsdagar for meg dei neste dagane....

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 11:08   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

10-11 år gamle jenter som lager slim over hele gjestebadet, seg selv og klærne sine, uten å rydde opp etterpå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 11:34   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Ungen på videregående som tydeligvis ikke har kontroll på ting. Og som kommer med regla at han er dum, stygg og en skuffelse hver gang man prøver å si noe om at det er lurt å planlegge og sånt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 12:02   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg klarer bare ikke konsentrere meg på lesesalen nå... tankene bare vandrer rundt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 12:04   #13
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Vondt i magen...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:09   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg har motsatt problem av Anne C. Blodtrykket mitt var plutselig veldig veldig lavt og fikk beskjed om å kutte blodtrykksmedisinene og da kom migrene tilbake for fult som jeg ikke har hatt på lenge. Kvalm og trøtt. Er nok litt fordi jeg skal operere i morgen også. Stresser nok ubevisst. Vondt har jeg hvertfall. Og gikk glipp av de siste to jobb dagene på grunn av utrolig dårlig form både blodtrykket som gjorde at jeg svimlet hele tiden og migrene.

Isolde er aktiv nå  
Gammel 04-09-18, 16:55   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gruffer over melding om avlyst konsert når jeg har bestilt fly og hotell i Oslo. De har satt opp "erstatningsartist", men det blir ikke det samme. Jada, man kan få billettpengene tilbake, men flybilletten får man jo ikke. Tenke, tenke....

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 17:14   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg mistet den ene linsen min i morges. Jeg hadde bare brukt den i tre dager (månedslinser) så det føltes litt bortkastet selv om en linse ikke koster all verden.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 19:59   #17
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Teite avgjørelser uten noen form for konsekvenstenking på jobb. Jeg er lei av å være grinebiteren som gjør seg upopulær ved å si fra om hvor hodeløst dumt dette er. -Men sier vel fra likevel, for å ti still blir virkelig enda teitere.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 23:44   #18
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Gruffer over melding om avlyst konsert når jeg har bestilt fly og hotell i Oslo. De har satt opp "erstatningsartist", men det blir ikke det samme. Jada, man kan få billettpengene tilbake, men flybilletten får man jo ikke. Tenke, tenke....

Du har ikke en form for reiseforsikring som kan gi deg penger tilbake? Eller i det minste få avbestilt hotellet og bo hos oss? Avhengig av når det er?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 05-09-18, 00:18   #19
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Vi er invitert i konfirmasjon i Harstad i mai 2019 og jeg har akkurat regnet på hva det kommer til å koste oss ... Drar vi uten barna kommer det på rundt ti tusen kroner. For en helg. Vi gjør aldri noe sammen fordi vi har trang økonomi nå når jeg er student, og så skal vi bruke så mye på dette?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 05-09-18, 00:22   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Vi er invitert i konfirmasjon i Harstad i mai 2019 og jeg har akkurat regnet på hva det kommer til å koste oss ... Drar vi uten barna kommer det på rundt ti tusen kroner. For en helg. Vi gjør aldri noe sammen fordi vi har trang økonomi nå når jeg er student, og så skal vi bruke så mye på dette?

Går det an å takke nei? Bare si det som det er, at det blir for dyrt? Evt at bare en, den som står konfirmanten nærmest drar?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no