Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Cars 2 3D

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 18:20   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cars 2 3D

Jeg var og så Cars 2 3D i dag, og syntes faktisk den ...eh... ikke var så bra
Dvs, det var nesten mer voksenfilm. Den åpnet med mye skyting og bomber og sånt, og biler som ble "drept" av både eksplosjoner og å kræsje i havet. Og så syntes jeg historien var vanskelig å følge, faktisk. Mye frem og tilbake.
Også snakket de veldig fort. Og den varte for lenge.

Jaja
Noen andre som har sett den? (førpremiere idag da, så det er vel ikke så mange enda)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:24   #2
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Cars 2 3D

Har ikke sett filmen, men det der hørtes ikke lovende ut. Minsten her i huset gleder seg veldig til den kommer her, håper ikke han blir skuffet.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:29   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Vi var der. Minsten på 5 år datt ut på slutten. Han var uvanlig urolig fra ca midten av filmen. Jeg er enig i at den ikke var så bra som den forrige.

Forresten, det var du som vant noe fra første rad?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:30   #4
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cars 2 3D

Ojda...det hørtes ikke bra ut. Vi har tenkt oss avgårde for å se den på fredag.
Det er vel sjelden av oppfølgere er lite bra som den første filmen.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:33   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Forresten, det var du som vant noe fra første rad?

ja, et lite miniatyrverktøyskrin, ganske fint faktisk. Men jeg fulgte ikke med, dreiv og dillet med noe annet, så kjæresten omtrent puffet meg opp og jeg var litt omtumlet. Ungene hadde ikke lyst og det var min billett, så da.

Kom på én ting f.eks, de snakket fort så jeg skjønte ikke at den hemmelige agent-bilen het Finn McMissile før jeg googlet det her hjemme. Jeg tror jeg fikk med meg Finn, og hvertfall "mc", men resten av navnet, nope.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:40   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Oisann. Jeg tenkte å ta med 3-åringen på den (i 2D, riktignok), men bomber høres ikke helt riktig ut nå om dagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:07   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cars 2 3D

Hmm, jeg hadde jo tenkt at dette skulle være kinodebuten til lillebror på 3, men det der hørtes jo ikke så lovende ut egentlig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:11   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Filmen er kul den altså, men ikke like søt og uskyldig som den første. Og jeg må innrømme at slutten med bilbombe var litt ekkel å svelge med tanke på 22. juli. Vi skal se den en gang til sammen med mannen som ikke var hjemme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:12   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cars 2 3D

Poden synes filmen var kul, mens jeg syntes det var litt i meste laget av eksplosjoner og skyting. Ener'n var definitivt bedre.

Og vi var de siste som vant i dag. Måtte løpe helt fra 21 rad og ned. Hun som satt ved siden av meg dultet i meg, for jeg var for opptatt av å forklare poden at vi helt sikkert ikke kom til å vinne noe.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:13   #10
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cars 2 3D

Hm, jeg hadde tenkt til å ta med gjengen på denne - til og med 15-åringen har lyst til å gå - men nå ble jeg litt betenkt.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:15   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cars 2 3D

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Oisann. Jeg tenkte å ta med 3-åringen på den (i 2D, riktignok), men bomber høres ikke helt riktig ut nå om dagen.

2d eller 3d tror jeg ikke har mye å si. Synes ikke 3D-effektene var så voldsomme. Men, filmen har faktisk 7 års-grense; den første var vel tillatt for alle?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:40   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Nei altså, jeg velger 2D fordi jeg selv ikke kan se 3D-filmer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:46   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Min 6-åring gleder seg veldig til filmen, men han er livredd for bomber om dagen, så om det er mye av sånt høres det ikke så ok ut.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:48   #14
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Jeg synes forresten at de har feilberegnet publikum om de lager en Cars-film med 7-årsgrense. Storebror på 8 er helt uniteressert i Lynet Mc Queen og kameratene - dette er jo noe barnahagebarna elsker?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 19:53   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Cars 2 3D

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes forresten at de har feilberegnet publikum om de lager en Cars-film med 7-årsgrense. Storebror på 8 er helt uniteressert i Lynet Mc Queen og kameratene - dette er jo noe barnahagebarna elsker?

Helt enig! Jeg har ikke sett filmen, men vi har jo planlagt å se den sammen med 4-åringen vår og han på 8,5 år. I tillegg noen andre 4-åringer. Får de mareritt av dette, tro?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 20:00   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cars 2 3D

Janei, det er jo "snille" biler dette her, men for min smak var det mye bomber, mye slemme båter og biler, og veldig mye skyting med automatvåpen og eksplosjoner Men kanskje jeg føler det så sterkt fordi jeg ikke hadde forventet det, også begynte filmen med veldig mye slikt. skikkelig James Bond-film i begynnelsen.

5-åringen vi hadde med oss ble ikke redd, men lei, for filmen var lang. Og det var mye "hemmelig agent"-prat og handling som gikk rett over hodet på dem, som jeg syntes var nokså voksent, men som allikevel var en viktig del av handlingen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 21:31   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cars 2 3D

Å, nå ble jeg skuffet. Junior på 4,5 har aldri vært på kino og nå har vi i flere måneder snakket om at denne skal vi se. Han synes inimellom barne-tv er skummelt, bla Emils pappa. 7-årsgrense?? Tok for gitt at det kom til å være en koselig film tillatt for alle.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 21:46   #18
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Cars 2 3D

Hmmm...nå ble jeg litt skeptisk her. Hadde også tenkt å ta med åringen på den filmen, han syns nr 1 var gøy. Men han er ikke så flink å sitte i ro hvis den blir for lang og kjedelig så spørs om vi tar sjangsen da.

Blir nok sikkert ikke 3D, han nekter å ha på seg brillene Jeg kunne tenke meg 3D da..

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:24   #19
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cars 2 3D

Jeg har lest om filmen og forstått det sånn at det er en "tøffere" film enn den første, men jeg tar med de to største (4 og 9) så får vi se hvordan det går. Blir Mellomste for urolig så får vi heller gå underveis i filmen.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 22:29   #20
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cars 2 3D

Nå ble skeptisk og. Guttene og jeg har gledet oss til film nr 2 i nesten 2 år!

Så traileren i sted og den virket bare pes og mas. Og stakkars Lillestorebror, som er Lynetfan, er for liten dersom den har 7- års grense.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no