Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-15, 09:00   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Denne fargen, som ikke har noe navn, har vi brukt over hele huset nesten og jeg er like fornøyd med den nå som da jeg fant den for 15 år siden: S0505-Y30R.

Ser for meg at den kan minne litt om Refleksjon (0801-Y25R)?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:02   #22
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Å få et lysere tak vil gjøre underverker, det er sikkert.

Kalk kan bli for rosa ja. Men du hadde prøvemalt med den allerede, sant? Hvordan ble den da?

Der jeg har malt (i den mørkest delen av stua) ser den veldig lys og ren ut. Ser ikke rosa ut i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Fargen ser du bilde av her

Den ser fin ut!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:28   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ser for meg at den kan minne litt om Refleksjon (0801-Y25R)?

Den kjenner jeg ikke dessverre. Jeg vet bare at fargen vi har hatt nå i 15 år ikke har tapt seg for meg. Jeg synes den er like fin nå som da vi først valgte den.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:33   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Uten å vurdere fargealternativene dine, ville jeg valgt å male veggen som står rett i mot biblioteket i samme farge. Ikke en av sideveggene, eller veggen inn mot. Evt. en tapet i samme blåtone?

Edit: Nå så jeg bildene: Er veggen midt i mot den med gardinene? Kanskje jeg ikke ville malt den i biblioteksfarge allikevel. jeg vil tro den vil se ganske anderledes ut opp mot de store lysflatene. Kanskje heller gardiner der i en matchende farge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:41   #25
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Uten å vurdere fargealternativene dine, ville jeg valgt å male veggen som står rett i mot biblioteket i samme farge. Ikke en av sideveggene, eller veggen inn mot. Evt. en tapet i samme blåtone?

Edit: Nå så jeg bildene: Er veggen midt i mot den med gardinene? Kanskje jeg ikke ville malt den i biblioteksfarge allikevel. jeg vil tro den vil se ganske anderledes ut opp mot de store lysflatene. Kanskje heller gardiner der i en matchende farge.

Nei, jeg tror heller ikke veggen midt i mot (dvs den med gardinerstenger og karnappvinduer) er riktig for samme farge som på bibiloteket. Jeg synes egentlig ikke at noen av dem blir helt riktig.

Gardiner er jo et kapittel for seg selv. De vinduene er de eneste i hele huset hvor jeg ikke skal ha grå plissegardiner, og jeg kommer sikkert til å bruke to år på å få opp gardiner. (Vi har utvendig solskjerming, så jeg kan strengt tatt bare tenke form og farge og ikke funksjon.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:43   #26
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Jeg anbefaler alltid Sand, som er min favoritt-greige, S2005-Y30R

Sand

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:45   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Vi har ikke gardiner på stua, til tross for gjenboere. Jeg syns gardiner er vanskelig. I ditt tilfelle kan jeg jo se at veggen kan se litt "naken" ut, uten noe å ramme inn vinduene med. Kanskje heller noen kule klatreplanter? Om du greier å holde slikt i live, det gjør ikke jeg. Skal "takveggen" være i takfarge eller veggfarge?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:57   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har ikke gardiner på stua, til tross for gjenboere. Jeg syns gardiner er vanskelig. I ditt tilfelle kan jeg jo se at veggen kan se litt "naken" ut, uten noe å ramme inn vinduene med. Kanskje heller noen kule klatreplanter? Om du greier å holde slikt i live, det gjør ikke jeg. Skal "takveggen" være i takfarge eller veggfarge?

Det er kjempevanskelig, i et sånt ilandsproblemperspektiv. Tror jeg bare får vente litt og se. Må jo ikke ha gardiner, men tror kanskje det luner rommet litt. Klatreplanter har jeg ikke sjangs til å holde i live.

"Takveggen" skal være i takfarge.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 09:59   #29
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg anbefaler alltid Sand, som er min favoritt-greige, S2005-Y30R

Sand

Enig i at den er fin, men tror den blir mørkere enn det jeg vil ha.

Har to barnerom (med kontrastvegger) og gang i Blek Sand (S2005-Y20R) og synes den er helt nydelig, men vil likevel ikke ha den på stua. :vanskelig:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 10:05   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er kjempevanskelig, i et sånt ilandsproblemperspektiv. Tror jeg bare får vente litt og se. Må jo ikke ha gardiner, men tror kanskje det luner rommet litt. Klatreplanter har jeg ikke sjangs til å holde i live.

"Takveggen" skal være i takfarge.

Kanskje det rett og slett hadde blitt fint å malt både veggen og karmene i biblioteksfargen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 10:18   #31
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Enig i at den er fin, men tror den blir mørkere enn det jeg vil ha.

Har to barnerom (med kontrastvegger) og gang i Blek Sand (S2005-Y20R) og synes den er helt nydelig, men vil likevel ikke ha den på stua. :vanskelig:

Da er du vanskelig ja!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:29   #32
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Må også si at jeg har Sand på kjøkken og i gang og synes at den gjør veldig lite ut av seg, samtidig som den er fantastisk fin og passer til alt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:37   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Siden dere har så store vinduer så kan dere kanskje tørre å gå litt mørkt?

Jeg har parret Kalk og Valmuefrø og de to er utrolig harmoniske sammen. Jeg tror du bør prøve å finne en tilvarende "søskenfarge" til blåfargen din. Er det uaktuelt å velge noe med litt blått i?

Jeg TROR kalk vil kunne fungere, men jeg er jo ekstremt glad i den fargen, og nok ikke helt nøytral. Hos meg har den ikke et bittelite snev av rosa en gang, men det kommer jo veldig an på lyset og de andre flatene.

Har du spurt Jotun?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:41   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg TROR kalk vil kunne fungere, men jeg er jo ekstremt glad i den fargen, og nok ikke helt nøytral. Hos meg har den ikke et bittelite snev av rosa en gang, men det kommer jo veldig an på lyset og de andre flatene.

Har du spurt Jotun?

Enig med Poly her. Vi har forøvrig storebroren til Kalk, Kalkgrå, på soverommet, og den er ikke det minste rosa. Så, lyset er viktig.

Hva med å prøve å spørre Jotun Lady på fb?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:47   #35
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Åh, ikke mal de takene! De kommer til å bli rålekre når veggene blir mørke.

Mal alle vegger mørke, og vindusveggen, inkludert vinduer og karmer, i klassisk hvitt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:47   #36
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Og mal alt sammen i Deco Blue.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 11:59   #37
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Åh, ikke mal de takene! De kommer til å bli rålekre når veggene blir mørke.

Mal alle vegger mørke, og vindusveggen, inkludert vinduer og karmer, i klassisk hvitt.

Takene skal males. Jeg klarer virkelig ikke like de, for meg skriker takene de "mindre heldige sidene av åttitallet" sammen med villmarkspanelet.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og mal alt sammen i Deco Blue.

Biblioteket ja, men ikke så stua. Så tøff er jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Enig med Poly her. Vi har forøvrig storebroren til Kalk, Kalkgrå, på soverommet, og den er ikke det minste rosa. Så, lyset er viktig.

Hva med å prøve å spørre Jotun Lady på fb?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Siden dere har så store vinduer så kan dere kanskje tørre å gå litt mørkt?

Jeg har parret Kalk og Valmuefrø og de to er utrolig harmoniske sammen. Jeg tror du bør prøve å finne en tilvarende "søskenfarge" til blåfargen din. Er det uaktuelt å velge noe med litt blått i?

Jeg TROR kalk vil kunne fungere, men jeg er jo ekstremt glad i den fargen, og nok ikke helt nøytral. Hos meg har den ikke et bittelite snev av rosa en gang, men det kommer jo veldig an på lyset og de andre flatene.

Har du spurt Jotun?

Jeg vet ikke om jeg skal ta Deco blue ut på stua i det hele tatt egentlig. Men jeg må uansett ha en farge på stua som passer til den (og eventuelt en kontrastfarge på stueveggen som henger sammen med biblioteksveggen som passer til begge?), og jeg tror ikke det skal være en blåfarge. Jeg henger med på "søskenfarge"-tankegangen slik som Kalk og Kalkgrå, men jeg sliter med å finne den.

Kan høre med Jotun. Og så skal jeg på Reinaas for hundrede gang og be om hjelp. Jeg regner med de puster lettet ut når jeg i det minste har funnet farge til biblioteket.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Da er du vanskelig ja!!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 12:13   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Er det parkett i taket? :myser:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 12:23   #39
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Jeg har lest bare halve tråden, men for et fantastisk utgangspunkt! Og lysforhold! Jeg ville ikke malt lyst, men heller litt dempet mørkt. Jeg tror at med så gode lysforhold så kan du male med mørkere farger. Knallfint!

Og den svarte stolen.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 12:33   #40
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Takene skal males. Jeg klarer virkelig ikke like de, for meg skriker takene de "mindre heldige sidene av åttitallet" sammen med villmarkspanelet.

Jeg tror 80-talls tanken vil forsvinne med en gang du gjør noe med veggene, altså. Mal evt veggflater opp til tak. Men jeg er overbevist om at det å male takene er et feilgrep.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no