Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 01:06   #241
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Har du lyst hår, Fløyel - sånn tilfeldigvis?

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 01:08   #242
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Har du lyst hår, Fløyel - sånn tilfeldigvis?

Kanskje på tide å drepe en myte.... Mitt hår er svart som natten

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 01:26   #243
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ikke farget, altså? Unntaket som bekrefter regelen, kanskje ...?

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 11:23   #244
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:52   #245
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Er lurt å se seg i speilet før man går ut. Akkurat det pleier jeg normalt å gjøre men fikk det plutselig travelt. På morgenkvisten tok jeg ut asken av peisoven. Deretter måtte jeg ut i hui og hast. Undret meg på hvorfor enkelte stirret sånn på meg. En titt i bil speilet forklarte alt. Jeg hadde aske på hø side av pannen og på kinnet Lækkert.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 14:07   #246
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hillary: Fort gjort, ja.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:05   #247
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ah, kom på en...
En gang for lenge siden var jeg med to venner ute på et rekognoseringsoppdrag i et område der den serbiske armeen var ventet å gjøre noen nye fremstøt. Etter en lang og hendelsesrik dag måtte vi slå leir litt før enn vi hadde tenkt, fordi det ble for mørkt til å se minefeltene. Siden vi var ute mellom frontlinjene besluttet vi å lukke alle luker i vårt lille pansrede kjøretøy (en gammel M113 ambulansevogn for de som bryr seg om slikt), slik at ikke noe lys skulle røpe oss mens vi lagde mat... Og for en mat! Vi hadde fått ekte hamburgere! -Men vi hadde glemt smør å steke dem i... Et slikt guedmåltid kan for all del ikke svis, men franskmenn lager jo mye mat i vin hadde vi hørt. Så hvorfor ikke tømme et par vinflasker oppi en gryte over primusen og koke burgerene i steden? (Vi hadde en kasse vin og sprit for å kjøpe oss gjennom kontrollposter.)

Dette virket som en god idé. I det minste til vi begynte å merke at vi ble mer og mer oppstemte og vognføreren koblet discmanen sin til vognas høyttaleranlegg slik at "Surfin´USA" med Beach Boys ljomet ut i natten mellom spredte skuddsalver. Sakte demret det for oss at kokende alkohol inne i et veldig lite og nærmest lufttett rom ikke var noen garanti for skarpe sanser og klar tankevirksomhet. Men da var det for sent; vi åpnet bakluken for å lufte, la oss med hvert vårt våpen pekende mot den åpne luken og sovnet momentant alle tre...

Heldigvis ankom ikke noen fiendlig innstilte personer før ved soloppgang, og da hadde vi våknet såpass til at vi unnslapp, riktigok med nød og neppe (men det er en annen historie). Så når det gjelder lure ting å gjøre en natt i felt har vi her et skoleeksempel på hva dette ikke innebærer.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 22-11-10 kl 13:30.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:56   #248
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg klarte å gå hele 17.mai-toget med sjalet på vranga.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:24   #249
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hvis du går forbi en kirkegård på vei hjem fra jobb, du har seriøst med mageknip, det står en god del folk ved en grav like ved veien, stopp heller opp og se litt pussig ut - enn å gå forbi og slippe en promp med høy lyd.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:05   #250
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ehm... Føler vel at det er på sin plass å fortelle at dette er 20 år siden ca

Jeg møter på sånne problemer daglig. Har opplevd ting som er like "ille".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 00:08   #251
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Ikke farget, altså? Unntaket som bekrefter regelen, kanskje ...?

Pøsj, du har vel hørt om kinderegg?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:54   #252
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hvis du går forbi en kirkegård på vei hjem fra jobb, du har seriøst med mageknip, det står en god del folk ved en grav like ved veien, stopp heller opp og se litt pussig ut - enn å gå forbi og slippe en promp med høy lyd.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:34   #253
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg husker ingen jeg selv har gjort akkurat nå, men jeg kan jo nevne en episode min mor (som kunne fylt opp denne tråden alene ...) gjorde for flere år siden.

Hun hadde nettopp kjøpt ny bil og var superstolt. Hun fikk disse klistremerkene i posten som skal på bilskiltet og gikk ut på fellesparkeringsplassen for å feste dem på bilen sin. Hun gikk bort til bilen og festet en på hver side, gned dem godt over merkene som var der fra før av og stod og studerte resultatet og følte seg rimelig stolt (kan legge til at hun nylig hadde fått lappen også, etter 103 kjøretimer).

Pluselig føler hun at noe ikke stemmer. Hun står og kikker på bilen. Det er FEIL bil! Altså, bilen er ikke lik, engang, den har bare samme farge! Helt forskjellig utseende sånn ellers.

Hun blir helt forfjamset og går inn i leiligheten igjen. Jeg husker ikke helt hva hun gjorde, men hun fant i hvert fall ut hvem som eide bilen, og det var styreformannen i blokka. Hun måtte da ringe opp til ham og fortelle dette, og han ble litt satt ut. Han hadde nettopp satt på de nye merkene selv, og siden de ikke går av igjen så måtte jo HAN også ringe etter nye merker osv. Da mamma ringte Biltilsynet (som det het den gangen) brølte dama av latter i andre enden, det samme gjorde de på jobben til mamma da hun fortalte det, og ca. en uke etter episoden, tror dere ikke historien om "ei litt distré dame i Stavanger" kom på radioen?!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:15   #254
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Nå har jeg flirt og ledd i over en time ved å lese tråden her.

Jeg har en morsom historie fra min ungdom. Vi var 3 vennepar som hadde en bitteliten fest hjemme hos venninnen min, hvor alle skulle overnatte, vi var vel 16-17 år eller rundt der. Dagen derpå skulle venninnen min lage middagen klar til moren hennes kom hjem fra Danmark, og oppi bøtten med poteter finner hun en fin, klissete kondom. Det viste seg at ene kompisen vår etter å ha hatt en heftig natt med damen sin hadde pent puttet kondomen sin godt nedi bøtten med poteter under vasken på kjøkkenet i den tro at det var bossbøtten.

Rimelig flaks at venninnen min laget middagen den dagen, moren hennes hadde ingen anelse om at hun verken smakte alkohol, røykte eller hadde sex!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:28   #255
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ja, jeg har jo bidratt friskt i denne tråden tidligere, men det hagler i grunnen bare på med gode historier fra denne kanten. Dessverre.

Før jul var det tid for utdeling av julekort. Jeg hadde skrevet kort til Petter og Veronica Monsen, der Monsen er Petter sitt etternavn. Jeg tenkte at det kanskje kom en liten reaksjon på den, siden de ikke er gift ennå, og siden Veronica slett ikke kommer til å ta mannen sitt etternavn.
Da jeg avleverer julekortet med et blidt "god jul", får jeg et spørrende blikk tilbake. "jada, hehe, jeg skrev nå bare Monsen, jeg! På tide dere gifter dere snart, hehe!"
"Nåvel, det var da ikke akkurat Monsen-navnet jeg reagerte på!" svarer damen. Hvorpå jeg i et MARERITTLIGNENDE øyeblikk innser at hun ikke heter Veronica. Det var det derimot eksdamen til Petter som het.

Kunne jeg synke gjennom gulvet da. Jeg rødmer bare jeg tenker på det.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:46   #256
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Philippa, jeg er imponert.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:08   #257
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Ja, jeg har jo bidratt friskt i denne tråden tidligere, men det hagler i grunnen bare på med gode historier fra denne kanten. Dessverre.

Før jul var det tid for utdeling av julekort. Jeg hadde skrevet kort til Petter og Veronica Monsen, der Monsen er Petter sitt etternavn. Jeg tenkte at det kanskje kom en liten reaksjon på den, siden de ikke er gift ennå, og siden Veronica slett ikke kommer til å ta mannen sitt etternavn.
Da jeg avleverer julekortet med et blidt "god jul", får jeg et spørrende blikk tilbake. "jada, hehe, jeg skrev nå bare Monsen, jeg! På tide dere gifter dere snart, hehe!"
"Nåvel, det var da ikke akkurat Monsen-navnet jeg reagerte på!" svarer damen. Hvorpå jeg i et MARERITTLIGNENDE øyeblikk innser at hun ikke heter Veronica. Det var det derimot eksdamen til Petter som het.

Kunne jeg synke gjennom gulvet da. Jeg rødmer bare jeg tenker på det.

Fantastisk!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:27   #258
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Å hjelp! Jeg hadde dødd! (nesten)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:32   #259
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Å nei så pinlig

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:57   #260
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Philippa - helt fantastisk!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no